טיולים מאורגנים ללונדון – טיול משפחות ללונדון שסוגר את כל הפינות

טיול מאורגן יכולה להיות חוויה מיוחדת. טיול מאורגן כולל מגוון גדול של אנשים והוא מוסיף המון לטיול כולו בטח כאשר מדובר במשפחות. טיול מאורגן ללונדון היא חוויה כיפית שמורידה המון דאגות מהראש.

טיול מאורגן: פחות דאגות

תמיד הדילמה הזו קיימת לפני חופשה משפחתית: האם כדאי להרכיב את החופשה לבד או לרכוש חבילה שמציעה טיול מאורגן כולל טיסה ללונדון לכל המשפחה. ובכן, שאלה זו היא פשוטה, האם הנוחות שלכם וסוג הטיול מתאימים לטיול מאורגן. אם אירופה הייתה מילקשייק אז לונדון היא לפחות הקצפת שמכסה אותה, אם לא הדובדבן. טיול מאורגן קובע לאן הולכים כל יום, כמעט הכול עושים בקבוצה. אמנם הרכבת חבילה היא משתלמת יותר מבחינה כספית אך לא בטוח שמשתלמת יותר מבחינת כדאיות. לונדון היא עיר עצומה בממדיה והאטרקציות לא נגמרות ובטיול מאורגן אפשר להספיק יותר, כך נטייל עם מדריך ועם לוח זמנים צפוף שיאפשר לטעום מהכול. אם אנו טיפוסים שאוהבים עצמאות ורוצים להגמיש את הטיול אז כדאי לשקול זאת שוב.

לא יקר כמו שאתם חושבים

טיולים מאורגנים ללונדון אפשר למצוא גם במחירים אטרקטיביים. ביחס לחופשה באירופה, בטח בלונדון, ועוד למשפחה שלמה שמונה ארבע או חמש נפשות, צריך לצפות למחיר מתאים. סוכני הנסיעות לתת לכם הצעות משתלמות ודרכים נוספות לחסוך כמו סוג המלון ומועדי הטיסה.

מקום נהדר לחוויית ספורט

לונדון קשורה קשר הדוק בספורט. בעיקר הכדורגל הוא השולט כאן וללונדון לבדה יש מספר קבוצות כדורגל כאשר המפורסמות שבהן הן צ'לסי וארסנל. משחק כדורגל בליגה האנגלית הוא חוויה נהדרת, אפשר לשמוע את הקהל כמו שאי אפשר לשמוע במקום אחר כאש השירה מתחילה כבר מהפאב שמקדים למשחק וגם עד השעות הקטנות של הלילה לאחריו, בלי קשר אם הקבוצה הפסידה או ניצחה. אחד האטרקציות המפורסמות הוא ביקור באצטדיון של ארסנל, קבוצת כדורגל מהגדולות באנגליה. האצטדיון נקרא אצטדיון האמירויות והא חדשני ביותר ובאופן כללי מהווה יצירת אדריכלות מפוארת. ניתן להיכנס לאצטדיון ולמוזיאון שבתוכו, ואפילו להיכנס לחדרי ההלבשה ולשבת על ספסל המחליפים.

הביג בן המפורסם שאסור לפספס

בנוסף לאוכל השופע, השווקים והספורט, לונדון היא תרבותית מהגדולות ביותר שיש בעולם. בעיר יש מוזאונים רבים וכנסיות מפוארות כאשר גם בניין הפרלמנט של הממלכה המאוחדת מהווה מוקד תיירותית גדול. דגל בריטניה שמתנוסס מעליו שווה ערך לשטח של מגרש טניס כאשר יחד עם השעון המפורסם יוצר תמונה שלכל אחד מאתנו חייבת להיות במצלמה כשאנו מבקרים שם. המבנה המפואר שנקרא ארמון וסטמינסטר הוא יצירה הנדסית שמערבבת תרבות ישנה עם חדשנות מודרנית. הארמון והשעון בפרט הפכו לסמל של לונדון ולסמלה של אנגליה כולה והממלכה המאוחדת. הארמון נמצא על גדות נהר התמזה המפורסם שהוא בעצמו מהווה נקודה תיירותית.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: