טיול בויאטנם

טיול במזרח הרחוק תמיד מגלם בתוכו מסע מרתק. המקומות, האנשים, התרבות, הנופים, הטעמים והריחות, כולם חווייתיים למטייל המערבי. ויאטנם הינה מדינה לא קטנה, אך לא הייתה פתוחה לתיירות עקב משטר קומוניסטי ששלט בה, דבר אשר הביא לכך שהתיירות שם לא מפותחת כמו התיירות במדינות השכנות שלה, כמו תיאלנד או הודו. אך עם זאת, ויאטנם מציעה עושר תרבותי וחווייתי למטייל הישראלי. בין ישראל לויאטנם יש יחסים דיפלומטיים רשמיים, והמדינות אף חתמו לאחרונה על הסכם לשיתוף פעולה על מנת להגביר את המסחר בין שתי המדינות. שגרירות ויאטנם בישראל נמצאת בתל אביב, ושגרירות ישראל בויאטנם נמצאת בעיר הבירה של ויאטנם, האנוי.

מכיוון שויאטנם הינה מדינה ארוכה, מזג האויר משתנה לאורך האיזורים השונים בה, דבר המאפשר לטייל בה בכל שלב של השנה. בכל עונה יהיה איזור שמתאים לטייל בו בויאטנם, וזה יתרון גדול שלה על פני מדינות אחרות באיזור. באיזור הצפוני של ויאטנם אפשר לטייל בשדות אורז אינסופיים, הרים שעיצבו אותם לצורות של טרסות אשר בהן מגדלים חקלאות מקומית. צורות החיים בכפרים אלה השתמרו במהלך מאות ואלפי השנים האחרונות, וברבים מהכפרים אין חשמל, ביוב או מערכת של מים זורמים בבתים. החוויה האותנטית הזאת משאירה רושם מאוד חזק על מטיילים מערביים. מראה חיות המשק שגרות ביחד או צמוד למשפחות, הבישול המקומי, הרחצה בנהר, כל אלה מעצימים את החווייה ונותנים למטיילים הרגשה של איך זה לחיות לפני מאות או אלפי שנים.

תהליך הוצאה הויזה לויאטנם כיום אינו מצריך הגעה פיזית לשגרירות ויאטנם בישראל, או לסוכנות כלשהי. בתהליך אינטרנטי קצר, תוכלו בתוך מספר דקות להזמין ויזה לויאטנם, ולקבל אותה במייל בתוך שני ימי עסקים. הויזה לויאטנם מאפשרת שהות של חודש עד שלושה חודשים במדינה. בחודש אחד אפשר להספיק לראות הרבה מויאטנם, ורוב המטיילים יסתפקו באשרת כניסה כזו. המטיילים שרוצים לחרוש את ויאטנם יותר לעומק, יזדקקו לאשרה של 3 חודשים, אשר תאפשר להם לטייל לכל אורכה ורוחבה של ויאטנם.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,