אפשרויות נופש במרכז בחגים לכל כיס

הסטטיסטיקה לא משקרת- היא משקפת: מאות אלפי ישראליים מבלים את החגים בכלל ואת חגי תשרי בפרט בחו"ל. אבל מספר לא מבוטל, מפתיע כשלעצמו, בוחרים לבלות את תקופת החגים בבתי מלון בארץ, בצימרים, בקמפינגים, ביערות ובחורשות, מקצה הארץ עד קצה.

יש מי שמעדיפים בילוי במרכז הארץ אף כי לא בתל אביב. לרשותם נגישים וזמינים  מקומות רבים, שפע אפשרויות לבילוי חופשה- עם ילדים ובלעדיהם. מלונות בכל מספר של כוכבים בכלל ומלונות ייחודיים כגון מלון בוטיק בנתניה או מלון יוקרה בהרצליה, מהווים מתחמי אירוח שניתן לשלב שהייה בהם והנאה מההיצע העשיר שלהם עם טיולים ופעילויות בחיק הטבע.

רצועת החוף הגדולה, טיילות בערים הנושקות לחוף, גני שעשועים, פארקים, מוזיאונים, גלריות, פסטיבלים, ירידי חוצות, הפעלות לילדים- כל אלה ועוד אטרקציות רבות מאפשרות להפיק ולמצות את המרב ואת המיטב מחופשה ונופש בחגים במחירים השווים לכל כיס (פעילויות רבות מוצעות חינם).

סביר להניח כי מאחר שמדובר בנופש מחוץ עיר תל אביב, המחירים יהיו נמוכים יותר מאשר בתוכה, ועם זאת- עדיין תוכלו לנצל את השהייה במתחמי אירוח שונים באחת מעריי הלווין של העיר הגדולה לגיחות אליה כדי ליהנות מהעושר התרבותי והקולינארי שהיא מציעה.

ערים תיירותיות כגון נתניה או אשדוד שאינה רחוקה, ראשון לציון המתפתחת, שמציעה מרכזי אוכל, בילויים וקניות, יכולות לתת לכם מענה משביע רצון בהחלט.

תכנון נופש לקראת החגים מבעוד מועד

כיום, באמצעות גלישה באינטרנט, קל יותר להתוודע אל מבחר עשיר ביותר של אטרקציות, כולל מלונות מסוגים שונים ללינה, וקל גם לשריין לעצמכם מקומות. הגלישה באתרים מאפשרת קבלת מידע מפורט, לרבות מחירים, ובכך מקלה הן על תכנון הנופש לפי שעות וימים והן לתכנן את המסגרת התקציבית.

בחגי תשרי הטבע "צוהל בכל פה", כמאמר השיר, והוא מהווה, כשלעצמו, חגיגה מרהיבה לעיניים. מזג האוויר הנוח מאפשר לבלות זמן רב בחוץ ולבחור אטרקציות ייחודיות וייעודיות לילדים, מה שמקל מאוד על ההורים הבוחרים לצאת לנופש בתקופת החופשות מבתי הספר בחגים.

גם מי שנבצר מהם מכל סיבה לטוס לחופשה או לנופש בחוץ לארץ יכולים ליהנות מנופש בארץ מבלי לחוש כי הם בוחרים בהכרח בברירת מחדל. מבחינות מסוימות חו"ל זה כאן. תיירות הפנים מתפתחת בקצב מהיר ובעלי מתחמי אירוח משקיעים כל מאמץ אפשרי וכל משאב נדרש כדי להעניק לאורחים הפוקדים אותם חוויית אירוח בלתי נשכחת.

טבוע בחותם ההתחדשות והרעננות שמביאה אתן השנה החדשה, שזה עתה נכנסה, נופש במרכז!

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: