צימרים בראש פינה – כל מה שרציתם לדעת על חופשה מפנקת בצפון

אם אתם רוצים לנסוע למקום קסום בצפון הארץ, להתבשם באוויר קריר ומשכר, ראש פינה היא בדיוק המקום עבורכם. בין אם למשפחה ובין אם לזוג או לקבוצת חברים, צימרים בראש פינה תפסו, ולא בכדי, את המקום הגבוה בפופולאריות יעדי החופשה בישראל. בנוסף לנופים קסומים ואווירה נהדרת, האטרקציות הקרובות אליה הופכות אותה למושלמת לחופשה קצרה עבור ישראלים רבים – זוגות, משפחות וקבוצות חברים כאחד. מדוע? כל הפרטים בהמשך.

צימרים מומלצים בראש פינה


תמונות בחסות: צימר ביקתפוז

מדוע צימרים?

צימרים לזוגות או משפחות הם תמיד יעד עדיף לחופשה, מאשר בתי מלון, כי הם המוניים פחות, גמישים יותר והנוף, אי אפשר להתעלם מהנוף. בתי מלון הם פתרון לינה נהדר, לרוב מפנק, אבל לא חף מבעיות. בין החסרונות העיקריים: המחיר הגבוה, חוסר הגמישים בתאריכים וזמנים, מאד קשה להיות מולם ספונטניים, והם גם הומי אדם וקרובים מדי למרכזי הערים. עבור זוגות דיסקרטיים ורומנטיים זה הרי אסון, עבור משפחות זו לא תמיד האווירה המתאימה.

לעומת בתי המלון, צימרים מעניקים אווירה נהדרת, לא משנה מה המיקום שלהם, נוף קסום, פרטיות והרבה שקט, רוגע ושלווה. הרבה יותר קל לקבוע איתם תאריכים, מכיוון שמראש הם משרתים אנשים מעטים יותר ובעבור זמן קצר יותר, המחיר שלהם שפוי יותר. בקיצור – הם הפתרון המושלם והאידיאלי למי שרוצה להתרחק קצת ממרכז הארץ, ולקבל אווירה כפרית ואוויר נקי.

בעבור מי הצימרים הללו מיועדים?

כשמדובר בחופשה קצרצרה – צימרים מתאימים לכולם. משפחות יכולות למצוא צימרים מעולים בפריסה ארצית, שמתאימים הן בטיחותית והן ברמת האטרקציות לילדים בכל הגילאים. זוגות יכולים למצוא צימרים מכל הסוגים, הכוללים את כל הפינוקים, יין וסאונה, ומתאימים הן לזוגות צעירים, לזוגות נשואים שרוצים להתרחק קצת מהילדים, וגם לזוגות דיסקרטיים שרוצים קצת זמן לבד.

כמה עולים צימרים?

כמובן שזה תלוי במה שבוחרים, וגם באזור בארץ. במרכז הארץ זה כנראה יעלה יותר, אבל גם שם יש צימרים זולים יותר מאשר צימרים בראש פינה בגלל שדווקא בצפון בחרתם בצימר יוקרתי במיוחד. אפשר למצוא צימרים זולים במחיר של כ-500 שקלים ללילה, ואפשר גם לבחור צימרים יקרים שעולים כ-1500 שקלים ללילה. תלוי בהיצע ובקרבה לאטרקציות וגם הזמן, סוף או אמצע השבוע, משחק תפקיד.

מדוע בראש פינה?

ראש פינה היא מקום קסום ונחמד בצפון הארץ. מי שרוצה אווירה שקטה ונעימה ימצא אותה שם לבטח. מתאימה הן באווירה והן באטרקציות לכל הלקוחות הפוטנציאליים: זוגות, משפחות ועוד. בין הדברים שאפשר למצוא באזור, מעבר לשקיעות יפות, אוויר קריר ונוף מוריק: כנסיית 12 השליחים, יערות כמו מצודת בירייה, עמק החולה, נחל דישון ועוד. בנוסף, אפשר כמובן להתרחק ממנה ולנסוע לטייל במקומות אחרים באזור, לראות נחלים, נופים מוריקים, לשחות ולעשות פיקניק או טיול הליכה בחיק הטבע. הצפון של ישראל, וראש פינה במיוחד, הם המקום המקסים ביותר לחופשה בעבור כל הישראלים באשר הם, ולכן היא פופולארית מאד בשנים האחרונות עבור זוגות, קבוצות חברים ומשפחות כאחד.

אודותינו והשירותים שלנו

אתר הצימרים צימר TTT הוקם על מנת להקל על הישראלים שמחפשים חופשה ולא יודעים מאיפה להתחיל. במקום להתרוצץ ולחפש צימרים ברחבי האינטרנט, ריכזנו בעבורם את הצימרים האיכותיים בישראל, ובפרט צימרים בראש פינה. באתר שלנו תוכלו לסנן את החדרים על פי מרחק, קרבה לאטרקציות, מחיר, תוספות בחדרים ועוד.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,