להתפנק בצפון בשניים

בין אם אתם יוצאים יחד רק חודש, מתכננים חתונה אחרי חמש שנים של ביחד או חוגגים בקרוב את חתונת הזהב שלכם, אין מערכת יחסים זוגית שלא צריכה קצת תחזוקה מדי פעם. השגרה עשויה לסגור עליכם, הדאגות היומיומיות יכולות להיות מטרד לא קטן, ולפעמים כל מה שמתחשק הוא לקחת פסק זמן מכל העולם שבחוץ ולהתרכז רק במה שחשוב באמת: אתם, שניכם.

זוגות רבים נוהגים לעשות הפסקה לרגע בשגרת החיים ולצאת לאיזה נופש בצפון. הצפון הישראלי הוא דרך נהדרת לצאת לחופשה מבלי לטוס לחו"ל; שהרי עבור מי שלא מתגורר בצפון, הצפון עשוי להידמות לו כמו ארץ אחרת ממש: הנופים המרהיבים על בעלי החיים והצמחים המיוחדים שבו, יכולים להיות חוויה חד פעמית של ממש. ועוד בעברית!

יאללה, עושים את זה

רבים נוטים להתמסר לשגרה ולשכוח עד כמה חשוב לקחת הפסקה ממנה, אבל מספיקה רק פעם אחת שאחד מכם יאמר לעצמו: "די, אני חייב חופש". באותו רגע, אל תחשבו מה יהיה עם העבודה. אל תדאגו לילדים. אל תתהו האם יש לכם די כסף כדי לשלם על וילות נופש יוקרתיות. פשוט היכנסו לאינטרנט באותו רגע ובדקו את האפשרויות שלכם.

אתם עשויים להיות מופתעים ממה שתגלו. למשל, יכול להיות שתוכלו להתארגן על חופשה קצרה בדיוק בסוף שבוע ארוך שנופל על חג כך שאפילו לא תצטרכו לקחת חופש מהעבודה. לחלופין, תוכלו לבקש מהבוסים של שניכם יום או יומיים חופש באמצע השבוע (אז גם המחירים נוטים להיות נמוכים יותר, בעיקר אם מדובר על צימרים בצפון). ואז נשאר רק לגייס איזו סבתא שתעזור עם הילדים – ואתם יכולים כבר להתחיל לדמיין את הג'קוזי הפרטי שבו תטבלו רק שניכם.

לא לשכוח את היין

חופשה רומנטית יכולה להיות הדבר שיזכיר לכם את כל הסיבות הנכונות שבגללן אתם יחד. בראש ובראשונה העובדה שאתם לבד, מנותקים מן השגרה, היא זו שתגרום לכם להתאהב מחדש. ואם תשקיעו כהוגן בבחירת הצימר, אז הוא יוכל להוות עבורכם רקע מושלם לזיכרונות בלתי נשכחים מאותה חופשה רומנטית ספונטנית שיצאתם אליה – סתם כך כי התחשק לכם חופש.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,