אם אתם רוצים פינוק אמיתי – וילות עם בריכה מחוממת בצפון זה מה שאתם צריכים

אם אתם רוצים להרגיש כמו מלכים אמיתיים ללילה או סוף שבוע, היום אפשר לעשות זאת במחיר סביר בהחלט, ולקבל את כל הפינוקים הכי שווים. וילות עם בריכה מחוממת בצפוןהן בדיוק הדבר המושלם בעבור זוגות, משפחות וקבוצת חברים שרוצים להתפנק ולהרגיש בגג העולם. איך עושים זאת? הפרטים בהמשך.

מחפשים וילות עם בריכה מחוממת בצפון? היכנסו לכאן!

בעבור מי השירות מתאים?

כל אחד היה רוצה להרגיש מלך ליום אחד. מה אם נאמר לכם שאפשר לעשות זאת גם בלי לקרוע את הכיס? היום באמצעות השכרת וילות בצפון עם בריכה מחוממת, אפשר להרגיש כך, במחיר שפוי. בניגוד למלונות, שמלאים רוב השנה, והמחירים שלהם גבוהים מאד, בצימרים ובווילות מסוג זה, המחירים נשארים שפויים, למרות שהרמה לא הייתה מביישת כל מלון יוקרתי.

כניסה לאתר צימר R וילות

השירות מתאים בעבור רוב עם ישראל, ובמיוחד בעבור אנשים מגיל 25 ומעלה. הסיבה היא כי מדובר בשירות שעולה קצת יותר מאשר צימרים רגילים ופשוטים, וכדי לאפשר לעצמכם את הפינוק, אתם צריכים שתהיה לכם משכורת נורמלית בסיסית, ואולי כמה אנשים להתחלק איתם בהוצאה.

המחיר הממוצע הוא כ-1500 שקלים ללילה, עדיין שליש ממה שהיה עולה במלון, אבל גם לא חינם לגמרי. השירות מתאים לפיכך, לזוגות צעירים, קבוצות חברים או משפחה וגם בעבור מסיבות רווקים / רווקות וימי הולדת.

למה דווקא וילות ולא צימרים?

אין שום דבר רע בצימרים, ההיפך, וגם לא בבתי מלון. פשוט פה בהקשר המסוים הזה, וילות עם בריכה מחוממת בצפון היא האווירה שרוצים. צימרים מעניקים אווירה בלתי מעונבת, כזו שאפשר להרגיש בה בבית, ובתי מלון מעניקים אווירה של שירות 24/7. אתם רוצים משהו באמצע: לא פשוט מדי, אבל גם לא יוקרתי מדי. וילה יוקרתית משאירה את התחושה של הביתיות, אבל העיצוב מוקפד, יש ציוד ואמצעי בידור, ג'קוזי וכמובן בריכה מקורה ומחוממת!!!

מה מקבלים בוילות?

מקבלים כאמור את כל העיצוב והאיכות שמקבלים בבתי מלון, אבל גם פרטיות. זה אומר, שבניגוד לבתי מלון, פה לא יהיה לכם את כל עם ישראל על הראש. תוכלו בקלות להיות לבד עם בן / בת הזוג, החברים או בני המשפחה שבחרתם, וזהו. לא עוד אנשים בביקיני, לא עוד אנשים שיחוגו סביבכם או אורחים עם ילדים קטנים ובוכים. אתם בוחרים מי להביא, וזהו.

למה דווקא בצפון?

צפון הארץ הוא המקום המושלם לחגוג בו מסיבת רווקים, יום הולדת או סתם סופ"ש מפנק עם בן / בת הזוג. האוויר הצלול והקריר, בחורף גם שלג, בעלי החיים, הנוף הירוק, ההרים ובעיקר כמות האנשים והמכוניות הדלילה, עושים את שלהם. צפון הארץ משופע במסעדות, פאבים, חופי ים, מוזיאונים ואטרקציות, אבל גם מאפשר את הניתוק הכל כך חשוב, שאין במרכז הארץ. קצת שקט, קצת פרטיות, מושלם.

איך נוכל לסייע לכם?

האתר צימר R הוקם על מנת לסייע לכם, החוגגים ימי הולדת, מסיבות רווקים או אנשים שרוצים סוף שבוע ברמה גבוהה אבל לא מעוניינים לשלם סכומים מטורפים בעבורו, למצוא את המקום האיכותי, היפה והנעים ביותר. כל הצימרים המרוכזים אצלנו באתר הם ברמה הגבוהה בארץ, והצפון כמובן, ומציעים לכם את שלל הפינוקים כדי שרק תצטרכו לבחור. האתר שלנו מאפשר סינון פשוט על בסיס מחיר, מיקום, אטרקציות ועוד, וגם קופונים ושלל מבצעים והנחות.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: