צימרים יוקרתיים ברחבי הארץ – מה ההבדל בינם לצימרים רגילים ואיך בוחרים אותם?

אם אתם רוצים לנסוע לחופשה מושלמת עם בן / בת הזוג, ולא יודעים איך להתחיל לבחור בין כל האפשרויות, בוודאי תשמחו לדעת שיש אתר שיכול לעשות בעבורכם את העבודה, ולהקל על המציאה של הצימר לחופשה המושלמת.

מה ההבדל בין צימרים רגילים לצימרים יוקרתיים?

צימרים, כידוע, הם דרך אלטרנטיבית לנפוש בישראל. הם דומים יותר לבקתה באירופה, מאשר לבית מלון הומה אדם במרכז הארץ. במובן הזה עם מעניקים את החופשה המושלמת, עם אווירה ייחודית. במקום להתרוצץ במקום הומה ילדים, אפשר לקבל את הניתוק המושלם מחיי היום יום בישראל. צימר מעניק בדרך כלל אווירה כפרית יותר, מעונבת פחות, עם שירות עצמי או חצי עצמי, ובכך הוא שונה מאד מבתי מלון.

אבל, כמו בכל דבר – יש כל מיני אפשרויות לבחור מהן. יש צימרים רגילים, סטנדרטיים, אפילו כאלו שמגיעים עם שירותים מינימאליים ועולים פחות, ויש את האפשרות לבחור צימרים יוקרתיים, כאלו שיש בהם שירותים מפנקים כמו בבית מלון חמישה כוכבים, רק עם פרטיות, ואטרקציות. בדרך כלל בצימרים יוקרתיים הבקתה תהיה מעוצבת ברמה גבוהה מאד, עם ריהוט איכותי, בידור / מולטימדיה, ג'קוזי, סאונה, בריכה, אוכל ברמה גבוהה ומטבח מאובזר, וגם קרבה להרבה מאד אטרקציות – כמו מסעדות שף, טיולים בטבע בצפון, מקומות בילוי ועוד דברים שהופכים את החופשה ליוקרתית.

כמה עולה חופשה בצימרים יוקרתיים?

לרוב, חופשה בצימר רגיל תעלה בין 500-700 שקלים ללילה לזוג באמצע השבוע, ובסביבות ה-1000 שקלים בממוצע בסוף השבוע. אם מדובר בצימר שמכיל יותר מזוג, זה יעלה 1500-2000 שקלים באמצע השבוע. המחיר מאמיר בסוף השבוע. אבל, צימרים יוקרתיים עולים הרבה יותר, מכיוון שביחד עם העיצוב והאיכות, מגיעים גם פינוקים כמו יין, פירות, שוקולד, אפשרות להוסיף סדנאות – השירות פשוט מפנק. לכן, בממוצע החדר יעלה כ-3000-4500 שקלים ללילה, ולכן הוא מתאים יותר לאנשים אמידים, או לזוגות בליל הכלולות שלהם ומשפחות וזוגות באירועים מיוחדים. אבל האמינו לנו – זה שווה את ההשקעה! חוויה של פעם בחיים.

איפה הכי כדאי לנפוש – טיפים לבחירה נכונה של אזור הנופש

הדברים שצריכים להנחות אתכם הם:

  • התקציב שלכם – כמה כסף יש לכם להוציא על החופשה. מרכז הארץ, למשל, יעלה יותר מהצפון והדרום, אבל בעיקר בגלל הקרבה לתל אביב והאטרקציות שם, ולא בגלל האיכות.
  • המרחק – אם אתם נוסעים לחופשה קצרצרה אולי לא כדאי להרחיק מדי מהבית. זה משנה גם אם אתם בזוג או בכמה זוגות, ועם אתם עם הילדים או לא.
  • סוג החופשה שאתם מחפשים – האם אתם רוצים להעביר לילה רומנטי ביחד או שאתם מחפשים משהו משוכלל ומפנק.

על השירותים והאתר שלנו

האתר שלנו, צימר R, הוקם כדי לעשות חיים קלים למי שמחפש צימרים יוקרתיים. במקום להתרוצץ בין מפרסמים, סידרנו לכם רשימה ברמה הגבוהה ביותר, כל צימר עובר סינון קפדני, והאתר הופך את הבחירה לנגישה מאד. תוכלו לסנן את החדרים על פי גודל, אטרקציות, קרבה לבילויים, אפשרויות לתוספות בחדר והכול בצורה פשוטה מאד. באתר גם אפשר לסנן על פי מחיר, כך שתוכלו לקבל רק צימרים איכותיים שמתאימים לתקציב שלכם, וגם לראות מבצעים וקופונים. הבחירה בצימרים יוקרתיים מעולם לא הייתה קלה יותר!

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: