שייט נהרות , לא רק לעשירים

הפלגת נופש

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מגלים כי שייט נהרות יכולה להיות חופשה מדהימה לכל הגילים ולסוגים שונים של אנשים. אבל מה שייט מסוג זה כולל? ולמי הוא באמת מתאים? כל התשובות בהמשך.

אם בעבר שייט תענוגות בנהרות על גבי ספנות היה נראה כאלמנט שמתאים לעשירים בלבד, הרי שכיום שייט מסוג זה הפך לזמין הרבה יותר עבור אנשים מכל הסוגים. בעבר היה נהוג לחשוב כי שייט נהרות הוא תענוג ששמור לעשירים בלבד, אבל כיום בשל תחרות בשוק הטיולים וחברות שמצעיות שייט במחירים אטרקטיביים – יכולים רבים מהאנשים ליהנות מחוויית שייט מושלמת.

אבל מהו שייט נהרות?

שייט מסוג זה חולש על מספר נהרות באירופה (ולעיתים אף ביעדים אקזוטיים יותר) תוך שניתן להגיע ממנו אל הים הכספי ומשם להפליג אל מגוון יעדים. השייט כולל בדרך כלל ביקור בהרי אירופה, במלדיבים ובשאר יעדים, תוך עיגנה מידי יום במדינות שונות באירופה כמו שוויץ, אנגליה, נורבגיה, הולנד ועוד.

העגינה ביעדים אלה מקנה למטיילים את היכולת להסתובב יום שלם במדינה חדשה לחוות את המקום ואף לקבל הדרכה ממדריכים מקצועיים אשר מספרת יותר על המקום ועל התרבות שבו.

מה כולל השייט?

אם אתם יוצאים לשייט נהרות, חשוב שתדעו כי הים הכספי אינו מתחבר עם הים התיכון ולכן בדרך כלל מישראל יש לקחת טיסה אל הנמל שממנו יוצא השייט. שייט מסוג זה מלווה בכל מה צריך לחופשה חלומית עם מעבר מיעד אחד למשנהו ללא טיסה וללא נסיעות ארוכות, בזמן שכל המעברים נעשים בשייט בספינת תענוגות שהיא בית מלון לכל דבר ודעה.

הספינות מקנות חדרים מרווחים עם מקלחת ושירותים צמודים, 5 ארוחות ביום, הופעות, קונצרטים ושלל אטרקציות שניתן לקיים על הספינה.

אז למי מתאים שייט מסוג זה?

שייט כזה אינו שמור רק לפנסיונרים או למטיילים עשירים ולאנשים שיש להם כסף מיותר – מחוויה של שייט נהרות יכולים ליהנות גם קבוצות חברים, משפחות, אנשים בגיל הזהב, קבוצות מטיילים, זוגות ועוד.

שייט מסוג זה מאפשר חוויה שנחשבת חסכונית למדי וזאת משום שאת כלל השירותים והארוחות ניתן לקבל על הספינה. בכך אפשר לצאת רק לטייל או לרכוש מציאות ומזכרות ולהשאיר את הדאגה לכלכלה בזמן הטיול מאחור.

לסיכום, שייט נהרות יכולה להיות הרפתקה יוצאת דופן כאשר באמצעות טיול כזה אפשר להגיע לכמה וכמה יעדים באירופה או במסלולים אחרים כמו יפן, איסלנד ואף יעדים נוספים במזרח הרחוק.

באמצעות ספינות משוכללות, ים אשר אינו נחשב סוער וצוות ספינה מיומן: ניתן ליהנות מחוויית שייט משתלמת שאין כמותה גם מבחינת המחיר וגם מבחינת הטיול וחופש מושלם.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: