רעיונות לימי גיבוש לעובדים

כדי שעובדי החברה ייהנו מימי גיבוש ויבלו האחד עם השנייה מחוץ למשרדי החברה, נכון להפגיש אותם ליום גיבוש מהנאה ומאתגר אשר מתאים באופן אבסולוטי לעובדי החברה. קבלו מאתנו את חמשת הימים המובילים שיהפכו את עובדי החברה למגובשים יותר, פעילים יותר, ופרודוקטיביים יותר בהווה ובעתיד.

צאו מהבועה וכנסו לבועה חדשה – באבל פוטבול

אם השגרה מעיקה ואתם חושקים בפעילות מגבשת ויוצאת מהכלל, היכנסו אל עולם הבאבל פוטבול, בו משחקים העובדים פוטבול כשהם לבושים בבגדי בועה שהוא הלכה למעשה כדור מתנפח עצום. באמצעות הכדור עליהם להתמודד האחד מול השני כשהם מגושמים ומסורבלים אך מצחיקים הן את עצמם והן האחד את השני. הפעילות מתאימה לעובדים שהחוש הספורטיבי שלהם מפותח יותר ושהם מוצאים עניין בפעילות גופנית. הפעילות פחות מתאימה לאנשים שפעילות ספורטיבית היא סבל עבורם, פחות לאנשים מבוגרים ובטח לאלו שסובלים מבעיות בריאותיות כאלו ואחרות.

לייזר טאג – המלחמה על הניצחון

פעילות מגבשת לא פחות היא הלייזר טאג – המשחק האמריקאי שכבש את ישראל ומתאים לחברות קטנות של עד 100 עובדים. ביום גיבוש זה יתחלקו עובדי החברה לקבוצות קטנות וכל אחד מהמשתתפים יקבל לידיו רובה לייזר ובתנאי שטח שונים הם ילחמו האחד כנגד השני תוך כדי תנועה. רובי הלייזר מזכירים את הפיינטבול אך להבדיל הם בטוחים יותר משום שהם אינם מכאיבים כמו כדורי הצבע.

מבשלים יום כיף ביחד – סדנת בישול

בישול היא דרך לשמח את הבטן ורעיון מצוין לארגון יום גיבוש לעובדים ולבלות יחדיו בעשייה טעימה ומשותפת. כדי לגבש בין חברי הצוות, נכון לשקול סדנאות בישול מגוונות מהמטבחים השונים. סדנאות בישול מתאימות לכל עובד ובכל גיל ותתפלאו לדעת כי גם העובד שהייתם בטוחים שלא יודע להחזיק סכין, נהנה מיום פורה זה.

לימודי בישול

צוחקים כל היום גיבוש – סדנת צחוק

סדנאות צחוק הפכו לא מכבר לשם דבר בהם לוקחים חלק אנשים רבים באופן עצמאי וכחלק בלתי נפרד מימי גיבוש או ימי חברה מאורגנים. את סדנת הצחוק מנחה אדם (איש או אישה) אשר צוחק במגוון סגנונות ובעוצמות מגוונות ומדביק את כל הקהל בצחוק המתגלגל. סדנת צחוק מאפשרת לצוות העובדים וגם לביישנים והרציניים ביותר לצחוק יחדיו , לשחרר מתחים ולהפוך לקרובים מאוד גם אם זה בזמן הסדנה בלבד.

תורמים ונהנים

תרומה התנדבותית לקהילה כחלק מיום גיבוש, היא רעיון יוצא דופן ממנו יכולים ליהנות העובדים ובמקביל להרגיש כי הם עושים מעשה טוב לקהילה לסביבה ולחברה בה הם חיים. ישנם לא מעט מוסדות בהם יכולים העובדים להשתלב החל מחלוקת מזון לנזקקים, דרך ילדים חולים ועד בתי אבות וקשישים.

לסיכום – אין זה משנה באיזו פעילות תבחרו לעובדים שלכם, כל עוד היא תשיג את המטרה אתם את שלכם עשיתם. יום גיבוש מאפשר את המשך העבודה התקינה במשרד לאורך זמן.

המאמר בחסות "נקודת חן" המספקת מגוון רחב של טיולים וימי גיבוש לעובדים וחברות
לאתר החברה :
http://www.israeliguide.co.il/

קרדיט לתמונות   : אתר "נקודת חן"

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,