תאילנד ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות

סין

חופים מהמים עם מים בצבע טורקיז שקופים ומזמינים, המטבח הכי טוב במזרח , שיקיים  של פירות טרופיים צבעוניים שעולים חמישה שקלים, מסאג'ים בכל פינה, חיי לילה מרגשים הם רק חלק מהאטרקציות והחוויות שתצברו כשתגיעו לתאילנד.

תאילנד היא אחת המדינות המתיירות בעולם ואפשר למצוא בה מגוון עצום של אפשרויות תיירותיות, בצפון תוכל ליהנות מטיולי טבע בג'ונגלים ובכפרים, בדרום איים מהממים אם אתם מחפשים נופש בסגנון "בטן-גב", ובנגקוק היא אחת הבירות המעניינות בעולם.

תאילנד מתאימה לכל סוגי התיירים כי יש בה הכול:

המבוגרים יותר יכולים ליהנות מתרבות המזרח ולחוות בפלא של שבט ארוכות הצוואר בצ'אנג מיי, לעשות שופינג באין סוף קניונים מהזולים ביותר ליקרים ביותר בבירת השופינג העולמית, לראות את הבודהה הגדולה ואת ארמון המלך, לטייל בשווקים ולטעום מהמטבח הטוב ביותר במזרח.

תאילנד גם לטיול עם ילדים, מגוון מאכלים במסעדות כוללת פיצות, שניצלים ופסטות במחירים נמוכים ואפשר לקנח בבננה לוטי המפורסמת, לא תרצו לצאת מהמלונות עם החדרים ענקיים וברכות שחיה עם דקלים וחדרי משחקים לילדים, חופי ים שקטים בלי גלים עם חול רך אפשר להתפנק במסאג' על החוף בזמן שהילדים משחקים בחול, מקדשים מרהיבים, שייט בתעלות של השוק הצף , עולם המים ועיר הילדים היא אחת האטרקציות המפתיעות בבנגקוק, .

צעירים, סטודנטים וחיילים משוחררים נוהרים באמצע החודש למסיבת הירח המלא באי קו-פנגאן הפול מון היא כנראה אחת מהחוויות התיירותיות המפורסמות ביותר לצעירים בתאילנד. המסיבה מתרחשת אחת לחודש בחוף ה-Sunrise Beach, ברצועת החוף הדרין (Haad Rin) . צעירים רבים מכל רחבי העולם ישתכרו בעשרות בארים הממוקמים על קו המים אשר מציעים לכל החוגגים את הבאקט המפורסם וברחבי החוף מארחים תקליטנים מחו"ל המנגנים מוזיקה רועשת וקופצנית בסגנונות שונים. הכניסה למסיבה, אגב, חינם.

עם זאת, חשוב לציין כי צריך להיזהר בתאילנד, ולרכוש מבעוד מועד ביטוח נסיעות לחו"ל הסכנה מצונאמי היא ממשית במיוחד לאחר הגל הענק ששטף את קו-פיפי ואת החופים בצפון תאילנד. גם מסיבת הפול-מון חושפת את המבלים בה לסכנות, בעיקר של שתיית-יתר שיכולה להסתיים בהרעלת אלכוהול, לעיתים גם מדווחים מקרים בהם מבלים תמימים שותים מכוסות אליהם הוחלקו חומרים מטשטשים… למקרים כאלה ובמיוחד כאשר טסים למדינות עולם שלישי רוכשים את הביטוח נסיעות הטוב ביותר הכולל כיסוי להוצאות רפואיות והטסה רפואית בחזרה לארץ, פינוי וחילוץ במקרה של צונאמי או אסון טבע, בכולל גם כיסוי איתור והחזרה לארץ לנפגעי סמים אשר הלכו לאיבוד, מומלץ גם לקנות ביטוח ספורט אתגרי במקרה ואתם מתכננים לרכב על פילים או לנסוע בג'יפים בדרכים לא סלולות, תאילנד מדינה מהממת תהנו ממנה בראש שקט ובלי דאגות מיותרות.

המאמר נכתב באדיבות אתר שוק הביטוח, השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל בין כל חברות הביטוח המובילות ומעבר לקניית ביטוח נסיעות און-ליין, 5 דקות ואתם מבוטחים!

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: