טיפים שישדרגו לכם את הטיול לארה"ב

לימודים בארה"ב

התחלתם בהליך הארוך של הוצאת ויזה לארה"ב כי אתם יודעים שהטיול הגדול שלכם כבר בדרך. אתם נמצאים כעת בשלב שבין מילוי טפסים לויזה לארה"ב לבין הראיון של שגרירות ארה"ב, ויודעים שעוד רגע זה קורה. אמנם תמיד מנקר בכם החשש שתיפסלו במהלך הראיון, אך מצד שני אם אינכם מהווים איום על המדינה ואתם יכולים להוכיח זאת באמצעות התנהגותכם הרגועה, אין סיבה לדאגה. כעת נותר לכם רק לתכנן את הטיול שלכם.

מבקרים בארצות הברית ושומרים על הכיס

אתם כבר שבין אם החלטתם לבקר בדיסני וורלד, סן פרנסיסקו, לאס וגאס או עמק הסיליקון, צפויות לכם הוצאות לא קטנות, וזה עוד לפני שדיברנו על כרטיס הטיסה. אלה כמה טיפים שיעזרו לכם לחסוך בכסף, לפחות בימים האחרונים של הטיול:

  • אטרקציות בחינם – אנו רגילים לשלם עבור האטרקציות, אבל קיימות גם אטרקציות חינמיות. הרי איש לא יגבה מכם כסף על טיול תמים בפארק. תוכלו למצוא פארקים יפים ומגוונים בארצות הברית ולהתרשם מגודלם העצום.
  • לא חייבים ללכת למסעדה – אתם לא מוכרחים לבקר במסעדה מדי יום ביומו כדי לשבוע באמת. הרבה יותר זול להזמין ארוחה בבית מלון או לקפוץ לאחת מרשתות המזון האמריקניות ולהרגיש אמריקנים במלוא מובן המילה.
  • תחבורה ציבורית במקום רכב – טיול לארה"ב נועד לתת לכם הפסקה קלה מהבוס, ערמות הטפסים בעבודה, הבית שלכם וכמובן הרכב. אינכם מוכרחים לשכור רכב מיד כאשר אתם מגיעים לארצות הברית. תוכלו לרכוש כרטיס חופשי שבוע ולהשתמש בתחבורה ציבורית ובמקרים מסוימים אף להחליט ללכת ברגל.
  • ציוד זול בארה"ב – אם אתם חובבי טבע מושבעים אשר זקוקים לציוד מיוחד כדי לעשות סנפלינג ולטפס על הרים, כדאי לקנות את כל הציוד שאתם צריכים בארצות הברית ולא בארץ. שם הוא זול הרבה יותר (ולא תצטרכו לשלם תוספת על משקל עודף בנמל התעופה).

מחדשים את הויזה?

אם הייתה לכם בעבר ויזה וכעת אתם מעוניינים לבצע חידוש ויזה לארה"ב, חשוב להביא בחשבון שמדובר בתהליך זהה לזה של הוצאת ויזה. אמנם בעבר הנפיקה ארה"ב "ויזה לכל החיים", אך היא הפסיקה עם זה ב-2004. בעקבות צעירים רבים המנסים להגיע לארה"ב באופן בלתי חוקי, המדינה מחייבת בהוצאת ויזה את כל הישראלים המעוניינים לבקר בשטחה.

במידה ואתם ממהרים ורוצים להוציא ויזה לארצות הברית מהר ולחסוך את רוב הבירוקרטיה הכרוכה בתהליך שווה להעזר בחברת FastVisa המתמחה בהוצאת ויזה לארצות הברית.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,