כיצד לבחור בין טיול מאורגן לבין עצמאי ?

כל שנה זה מגיע, לעיתים רגע לפני הקיץ, לעיתים אחרי החגים כאשר אנו מדברים על טיול ישנם אין ספור פרטים שצריך לחשוב עליהם ולקחת בחשבון, למשל אילו מלונות לקחת, יותר קרובים למקומות בילוי או יותר שקטים, קרובים יותר לאתרים אטראקטיביים או שאולי בכלל בפרברי הערים ואז נכנס משתנה חדש למשוואה שהוא רכב שכור וזו בכלל כבר אופרה אחרת, רכב שכור זו אמנם נוחות שאין לתאר אך יחד עם זאת זו גם אחריות ולעיתים אם מדובר בחו"ל אנו עלולים למצוא את עצמינו במצבים לא נעימים בעת החזרת הרכב, פתאום ימצאו איזו שריטה שלא שמנו ליבנו אליה ויגרמו לנו לשלם עוד כסף שלא בהכרח התכוננו להוציא. כמובן שהשאלה המתבקשת הנשאלת קודם לפני הכל היא לכמה ימים הטיול מתוכנן, אם חד יומי או כמה ימים ואז צריך למצוא מלון טוב של ארבעה כוכבים לפחות בנוסף כדאי לחשוב על המוטיב המרכזי בטיול, האם זה יותר בנוסח גיבושי או שמא סיור אתרים היסטוריים שונים, כמובן שהאידיאל זה לשלב בין השניים, גם תרבות וגם גיבוש.

גיבוש

כשאנחנו מדברים על טיול מאורגן אנו בעצם מדברים על טיול עם עוד מספר אנשים שאנו לא מכירים ויכול להיווצר מצב לא נעים אם לא נסתדר עם מישהו משאר האנשים המטיילים איתנו, דבר העלול לפגוע באיכות הטיול שלנו. נכון, הטיול אכן עלול להיפגע, אך מוטב לזכור גם שטיול מאורגן זו לא חתונה קתולית וניתן לכמה ימים להסתדר, מה גם שברוב הטיולים המאורגנים מתקיימים מפגשים בין כלל חברי הקבוצה המטיילת עוד בארץ, דבר התורם רבות לגיבוש ומונע בדיוק מקרים כאלו כמו זה שהזכרנו לפני כן.

צמצום עלויות

כמו כן טיול מאורגן זה הוא דרך נפלאה להכיר עוד אנשים חדשים בתקופה שאתם כבר פחות יוצא לכם להכיר אנשים חדשים מכיוון שעברתם את כל מעגלי ההיכירות של החיים, כמו בית ספר, צבא, לימודים אקדמאיים, עבודה, כל אלו כבר מאחוריכם ועכשיו נותר לכם להינות מהחיים ולהכיר אנשים חדשים. מלבד היכרויות כאלה ואחרות טיול מאורגן זו דרך נפלאה לחסוך כסף, בזה שאתם לוקחים מדריך מרוכז לכולם ולא מדריך פרטי דבר המוזיל עלויות באופן משמעותי, בנוסף ישנו גם העניין של נהיגה רצופה של הרבה שעות, משימה לא קלה לאנשים צעירים ועל אחת כמה וכמה למבוגרים, לכן המלצתינו היא לקחת חברת הסעות שתדאג להביא אתכם מנקודה א' לנקודה ב' בבטחה. בנוסף טיול מאורגן עם מדריך ורכב ימנע ממכם הרבה הסתבכויות בדרכים והתארכות של לוחות הזמנים יותר ממה שתכננתם עד כדי כך שלבסוף תיאלצו לוותר על אטרקציות ואתרים שתכננתם מראש לראות. אז גם אם החלטתם על טיול מאורגן וגם אם החלטתם על טיול עצמאי מה שחשוב זה שתשובו לבית בבטחה, שמחים ומרוצים אחרי עוד הרפתקאה לספר לנכדים.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: