קופצים לקפריסין, מה עושים?

קפריסין היא מסוג השכנים האלה שגרים קרוב אליכם ופשוט כיף לקפוץ אליהם מדי פעם לביקור. אפשר למשל לעלות על קרוז ולהגיע אליה בתוך מספר שעות בספינה מפוארת, לעגון באחד מן הנמלים הציוריים שלה ולצאת לסיבוב באחת מן הערים הגדולות, כגון לרנקה או לימסול. קפריסין מציעה שורה ארוכה של אטרקציות לתיירים, ביניהם חופי ים מרהיבים, נופים עוצרי נשימה, היסטוריה מרתקת, אוכל משובח – ואפילו הילדים לא ישתעממו בה אף לא לרגע.

מה אפשר לעשות בלרנקה?

לרנקה היא העיר השלישית בגודלה בקפריסין. היא ידועה בעיקר בזכות שדה התעופה הבינלאומי שנמצא בה, מה שהופך אותה ליעד הראשון של תיירים רבים הבוחרים להגיע אליה בטיסה; אבל העיר גם ידועה בזכות החופים היפהפיים שיש בה, הקורצים בעיקר לחובבי הים – ובפרט אם הגעתם אל קפריסין על קרוז בספינה, אולי תרצו גם לטבול במים הצוננים של הים התיכון.

באותו ים כחול ונפלא תוכלו גם לצלול ולבקר בספינה טרופה אמיתית השוכנת סמוך לחוף, אבל יש עוד דברים מעניינים ומקומות יפים שאפשר לראות בלרנקה. כך למשל אם כבר אתם מבקרים בעיר תוכלו לבקר בטירה הידועה של לרנקה, מעין מצודה קטנה שנבנה בימי הביניים וניצבת עד היום על החוף; חובבי בעלי החיים שביניכם ישמחו ללטף את עשרות החתולים המתגוררים במסגד החתולים העותמני ולצפות בלהקות עצומות של ציפורי פלמינגו ורודות באגם המלח הצמוד לשדה התעופה; תוכלו גם לטייל בטיילת הדקלים המטופחת שלאורכה שפע בתי קפה, מסעדות וחנויות; אם בא לכם לעשות שופינג כמו שצריך, תמצאו את מיטב הרשתות העולמיות שעדיין לא הגיעו לישראל כגון מרקס&ספנסר  ועוד.

מטיילים עם הילדים? קחו אותם ללטף ולהאכיל גמלים ידידותיים בפארק הגמלים הסמוך לעיר, אבל לא לפני שביקרתם בפארק המשחקים "WOW" שבו מגוון עשיר של מתקני משחק לכל הגילאים. זה כבר באמת משהו שהילדים יזכרו לעוד זמן רב.

מה אפשר לעשות בלימסול?

לימסול היא עיר נמל גדולה שנחשבת גם למוקד תיירותי לחובבי יין מכל העולם. את המוניטין שלה עשתה לימסול בזכות הכרמים והיקבים השוכנים בה, עדות לאקלים הנהדר השורר בה ואשר מתאים במיוחד לגידול ענבים איכותיים שהופכים ליין מקומי משובח – אותו תוכלו לטעום ברגע שכף רגלכם תדרוך בעיר. בפרט אם יזדמן לכם להגיע במהלך חודש ספטמבר, אז נערך בלימסול פסטיבל יין חגיגי שבו גם התיירים מוזמנים לקחת חלק פעיל.

בין לבין תוכלו לבקר בכנסיית קתרינה הקדושה שנמצאת במרכז העיר או בטירת לימסול העתיקה; לחלופין, למה שלא תרשו לעצמכם להיסחף באווירה היוונית-קפריסאית המיוחדת באחת מן הטברנות הצוהלות הפזורות לאורך החוף, שם תוכלו להתענג על דג טרי וכוס משקה מול הבריזה של הים. בינתיים, הילדים יוכלו לבלות כהוגן בפארק המים המקומי או בפארק החבלים האתגרי הסמוך.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,