מהפכת הכרטיסים לאטרקציות

בשנים האחרונות אנחנו עדים למהפכת השמיים הפתוחים שמאפשרת לנו לטוב לחו"ל במחרים ממש זולים בטיסות לואו קוסט למגוון עצום של יעדים בכל העולם, במיוחד לאירופה. אם עד לפני מספר שנים לא יכולנו להרשות לעצמנו לטוס לחו"ל יותר מפעם בשנה עכשיו המצב הוא שאנחנו יכולים לטוס לפחות פעמיים שלוש בשנה במחירים זולים במיוחד, בעיקר בחורף ולחסוך המון כסף. חו"ל זה כבר לא רק לעשירים בזכות הכניסה של חברות לואו קוסט כמו ריינאר, איזי ג'ט, טראנסוויה וחברות נוספות.

אל מהפכת השמיים הפתוחים נוספה מהפכת אתרי המלונות. כיום אנחנו יכולים להזמין מלונות ישירות מאתרי מלונות במחירים זולים יותר מפעם ויש גם אתרים להשוואת מחירי מלונות, דבר שלא היה קיים בעבר. המהפכות הללו קורות גם בזכות האינטרנט שמאפשר לנו להזמין אונליין מבלי להגיע למשרדי נסיעות כמו שהיה בעבר וזה חוסך לנו לא רק כסף אלא גם זמן יקר.

המהפכה השלישית והשקטה מכולן היא מהפכת הזמנת הכרטיסים לאטרקציות באינטרנט. היא אמנם לא חוסכת כסף ברוב המקרים אבל חוסכת המון זמן. אני זוכר את עצמי לפני 15 שנה עומד בתור לקופות מוזיאון הוותיקן למשך כמעט שעתיים בחום כדי לקנות כרטיסים לוותיקן ולגני הוותיקן. אחרי שכבר הכנסתי למוזיאון ולגני הוותיקן הייתי כבר מותש מההמתנה בחום ולא ממש יכולתי להנות מהמוזיאון והגנים. לשמחתי לפני שנה עברתי חוויה מתקנת והפעם הזמנתי כרטיסים לוותיקן ללא תור מהאינטרנט ולא המתנתי אפילו שניה בקופות. הפעם הצגתי את הכרטיס שהזמנתי באמצעות הסלולרי ונכנסתי אחרי שעקפתי את התור של האנשים המסכנים שעמדו בתור בקופות. מדהים אותי שאנשים עדיין עומדים בתורים ארוכים כשיש להם אפשרות לדלג עליו בקלות באמצעות הזמנת כרטיסים אונליין.

למרבה הפלא, אנשים עשיין לא מודעים מספיק למהפכת הכרטיסים אונליין ונאלצים לעמוד בתורים ארוכים בקופות ואף להישאר ללא כרטיסים לאטרקציות או לאתרים פופולריים בעונת השיא ופשוט להישאר בחוץ. נתקלתי במקרה כזה כאשר טסתי ללונדון ונתקלתי במשפחה שלא קנתה כרטיסים להארי פוטר בלונדון ונאלצה פשוט להישאר בחוץ, למורת רוחם של הילדים. אז עצתי לכם היא לנצל את האפשרות להזמין כרטיסים מראש ולהגיע מוכנים לאטרקציות או לאתרים בחו"ל עם כרטיסים שהזמנתם מראש.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,