טיפים להתמודדות עם טיסות ארוכות

הורדת מחירי הטיסות הפכה אותן לזמינות בהרבה

טיסות בכלל, וטיסות ליעדים מרוחקים בפרט, היו לפני מספר שנים מועט אירוע נדיר. לאחר רפורמת שמיים פתוחים, ופתיחת שוק התעופה הישראלי לתחרות, צנחו מחירי הטיסות והן הפכו להיות זמינות. כתוצאה מכך, מספר הטיסות לחו"ל של התייר הישראלי כמעט הוכפל. לצד ההנאה הרבה בחופשה בחו"ל, חשוב גם לשים לב אל השלב המקדים, הטיסה. בעוד שטיסות קצרות דומות במידה רבה לנסיעה ברכב או באוטובוס, טיסות ארוכות ליעדים מרוחקים דורשות היערכות.

טיפים להתמודדות אם טיסות ארוכות בהיבטי בריאות

טיסה לחו"ל ליעד מרוחק דורשת מאתנו להתכונן מבעוד מועד. גם עם סימנו ווי על איתור טיסות משתלמות לניו יורק, אנחנו עדיין צריכים להתכונן לטיסה עצמה. מבחינה בריאותית, הסיכון העיקרי בטיסות ארוכות נובע מהישיבה הממושכת, והוא נקרא באנגלית DVT, DEEP VEIN THROMBOSIS. מדובר בתופעה של קרישה של דם בוורידי הרגלים העמוקים. בשגרה, ההפעלה של שרירי הרגלים שלנו דוחפת את הדם בוורידים קדימה אל הלב, ומונעת ממנו להיות סטטי ולהיקרש. בישיבה ממושכת כמו בטיסה ארוכה, השרירים לרוב אינם פועלים מספיק. לכן, מבין כל הטיפים להתמודדות עם טיסות ארוכות, יתכן והחשוב ביותר הוא לקום מדי פעם לעמוד ולהסתובב. במידה ואינכם יכולים או מעוניינים לקום מהכיסא, כדאי מאוד גם לכווץ את שרירי הרגליים בזמן שאתם ישובים על הכיסא, למרות שהיעילות פחותה במקצת.

כיצד נעביר את הטיסה בנוחות המקסימאלית

מעבר לבעיות הבריאותיות שקיימות בטיסות ארוכות, כדאי מאוד לחשוב גם על איך נוכל לנוח ולהעביר את הטיסה בצורה נעימה ונוחה. זכרו, שירידת המחירים וכניסת טיסות הלואו קוסט הפכו את הטיסות לברות השגה, אך הם גם הורידו משמעותית את השירות אשר מעניק צוות האוויר. בטיסות ארוכות, כדאי לנו מאוד להתכונן מראש ולהביא אתנו את הציוד שיגרום לנו להרגיש בנוח. ציוד זה יכול לכלול:

  • כרית מתנפחת: כרית מתנפחת ניתנת להכנסה גם לתיק הטיול הצנוע ביותר. בטיסות ארוכות, כרית מתנפחת יכולה לעשות הבדל של שמים וארץ באיכות השינה שלכם. הכרית תחסוך מכם את הצורך לחפש מקום טוב לשים בו את הראש, ותבטל את הצורך להשעין את המושב אחורה ולעצבן את הנוסע מאחוריכם.
  • ביגוד חם: כדאי מאוד להביא ביגוד חם ומתאים לטיסה. צוות האוויר לא יתאים את המיזוג לכל דרישה של נוסעים, ובטיסות ארוכות בגדים חמים יכולים לשמש תחליף לשמיכה.

איך נהנה מהדרך

חלק מהורדת השירות אשר מעניקים צוותי האוויר לנוסעים בטיסות ארוכות, כולל את הירידה של הבידור במהלך הטיסה. ישנן חברות לואו קוסט אשר לא יכללו במהלך הטיסה הקרנות של סרטים או השמעת רדיו. לכן, כדאי מאוד להתכונן ולהכין מראש דברים שינעימו לנו את הטיסה. אפשרויות מוכרות כוללות ספר או מכשיר להשמעת מוזיקה. אפשרות נוספת וכדאית היא הורדה של תכני נטפליקס לצפייה ללא חיבור לאינטרנט למכשיר הפלאפון. כך, תוכלו גם במצב טיסה להמשיך לצפות בסדרות האהובות עליכם, ולהעביר את הטיסה בנעימים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,