מהי פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל

בטרם טיסה לחו"ל ישנם סידורים רבים ושונים שכדאי שנבצע, כאשר אחד החשובים ביותר שבהם (למרות שלרוב אינו זוכה לתשומת הלב הראויה לו), היא רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל. בין הזמנת כרטיסי הטיסה והמלון להשכרת הרכב ותכנון המסלול, כדאי מאוד שנקדיש כמה דקות פעוטות על מנת להתוודע לחשיבות העצומה של ביטוח נסיעות לחו"ל, למחירו הזעום ולאופן הפשוט והמהיר כל כך בו ניתן לרכוש ביטוח זה ולכסות את עצמנו מפני קטסטרופה כלכלית לא קטנה. מהו, אם כן, ביטוח נסיעות לחו"ל, מפני מה הוא מגן עלינו ומה עלול לקרות במידה ובוחרים שלא לרכוש אותו?

הוצאות רפואיות בחו"ל אינן דבר של מה בכך – מהו הנזק הפוטנציאלי?

הנקודה הראשונה והעיקרית שכדאי להפנים בנוגע לביטוח נסיעות לחו"ל היא כי אנחנו חיים במדינה בה קיימת מערכת בריאות המכסה את אזרחי המדינה במידה מרובה עבור טיפולים רפואיים רבים ושונים, כאשר קופות החולים השונות (בהן חברים מרבית אזרחי ישראל) מאפשרות לנו לקבל טווח רחב ביותר של טיפולים בעלויות כספיות מזעריות. כאשר טסים לחו"ל, ואין זה משנה במיוחד אם מדובר במדינה בה מערכת הרווחה והבריאות היא מפותחת וסוציאלית ביותר או במדינה בה מערכת הבריאות מופרטת לחלוטין, אנחנו מאבדים את הכיסוי הרפואי האוטומטי ממנו אנו נהנים בארץ בתור אזרחי המדינה, וכל פציעה או מחלה עלולות לעלות לנו ביוקר רב. לצורך העניין, גם ביקור אצל הרופא או קבלת בדיקה או טיפול בסיסי דוגמת צילום רנטגן או קבלת זריקה או תרופה זו או אחרת, עלולים להסתכם במקרים רבים בעלות של אלפי דולרים. לכן, כאשר אנחנו במהלך טיול בחו"ל וחס וחלילה קורה משהו (פציעה, מחלה וכו'), אנחנו עלולים למצוא עצמנו בין לילה בחוב של הרבה מאוד כסף למוסדות הרפואיים באותה מדינה.

כיסוי של מאות אלפי שקלים במחיר של כמה דולרים – ביטוח נסיעות לחו"ל

הפתרון שמציעות חברות הביטוח לסכנה הפוטנציאלית של הוצאות רפואיות גבוהות במהלך השהייה בחו"ל, היא פוליסת ביטוח המכסה אותנו בעת שהייתנו בחו"ל. ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל ממש יום או יומיים לפני הטיסה (למרות שעדיף לגמור עם הסידור החשוב הזה כמה ימים טובים לפני הנסיעה), לשלם מחיר של כמה דולרים בודדים עבור כל יום בו נשהה בחו"ל, ולקבל בתמורה כיסוי בגובה של מאות אלפי שקלים, עבור מקרה בו נזדקק לטיפול רפואי יקר (כאמור, גם טיפול בסיסי ומיד עלול לעלות הרבה מאוד כסף לתיירים במדינות מסוימות).

לרוב, כולל ביטוח נסיעות לחו"ל גם כיסוי בגין הוצאות גבוהות דוגמת אשפוז, הטסה רפואית חזרה לארץ, חילוץ וסיוע וכו', אך חשוב לבחון היטב איזו פוליסה רוכשים ומה בדיוק היא מכילה. במקרים רבים נדרשת פוליסה מסוג מסוים, דוגמת ביטוח גם עבור ספורט אתגרי, דוגמת ביטוח סקי וכו'.

לסיכום, ביטוח נסיעות לחו"ל הוא סידור שאסור לשכוח בעת ההכנות לטיסה לחו"ל. בעלות מזערית אתם קונים לעצמכם את השקט הנפשי לדעת שגם במידה ומשהו יקרה, לפחות לא תיכנסו לבור כלכלי עמוק…

באתר כלל ביטוח ניתן לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות אונליין.

ביטוח נסיעות לחו"ל – השוואת מחירים

כדי לבחור את הפוליסה המשתלמת ביותר עבורכם והמתאימה ביותר לצרכים שלכם, לא צריך לצאת מהבית. בעזרת אפליקציית השוואת מחירים, כמו אפליקציית סמארט, שקישור אליה תוכלו למצוא כאן למטה, תהליך ההשוואה מתבצע און ליין, בזמנכם החופשי, ללא תלות בשעות הפעילות של חברות הביטוח. בתהליך של מספר דקות, תוכלו להשוות בין הפוליסות המוצעות בשוק. אתם רק צריכים למלא את תאריכי הנסיעה, פרטי הנוסע המזמין והנוסעים הנוספים אותם אתם מבקשים לכלול בביטוח והצהרת בריאות, והמערכת תאתר עבורכם את הפוליסה הזולה ביותר המתאימה לצרכים שלכם. לאחר מכן תוכלו לשנות ולהוסיף כיסויים נוספים, בהתאם לצרכים המדויקים שלכם. בכל מקרה של ספק, תוכלו ליצור קשר עם צוות התמיכה של smart, ולקבל מהם הסבר ועזרה בהשלמת רכישת הפוליסה.

ביטוח נסיעות לחו''ל

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,