חווית טיולים מיוחדת ובלתי שגרתית לכל אירוע

טיולים בחיק הטבע זה דבר קסום ומיוחד מאוד. ההליכה בין שבילי המסלולים המסומנים בצבעים שונים, האוויר והבריזה הנעימה שקיימים בכל המרחבים הפתוחים שצבועים ירוק מרגיע וכמובן ההיכרות עם מגוון אתרים מיוחדים ויפים שיש בארצנו הקטנה.

התקופה המומלצת ביותר ליציאה לטיולים שונים ברחבי הארץ תחת כיפת השמיים, היא בעונת האביב – בדיוק כאשר מגיעה חופשת הפסח. זוהי התקופה בה כל הפריחה מתחילה להתחדש ולפרוח לאחר עונת החורף, מזג האוויר הופך להיות חמים ונעים הרבה יותר כך שהסיכויים למתקפת גשם פתאומית הולכים וקטנים בעונת האביב.

זוהי תקופה נהדרת ומומלצת לטיולים בחיק הטבע, והיא יכולה להיות עוד יותר נהדרת עבור אלו שמתכננים לחגוג אירוע מיוחד ומרגש. במקום לחגוג את המסיבה שתכננתם במקום סגור כמו הבית או מתחם אירועים, נצלו את מזג האוויר הנעים והנוף המהמם וצאו לטייל בחיק הטבע וגם לחגוג בו את האירוע המיוחד שלכם.

באתר קרמל, הפורטל הגדול והמקיף בתחום האירועים, אטרקציות והפעלות תוכלו למצוא מגוון רעיונות מדליקים לחגיגת אירוע בלתי נשכח. הכנו עבורכם מספר עצות וטיפים לשילוב הפעלה או אטרקציה מיוחדת לאירוע שלכם, יחד עם טיול מקסים בחיק הטבע עם המשפחה או חברים.

חוגגים מסיבת רווקות עם נוף פסטורלי ואטרקציה שווה

מתכננת מסיבת רווקות בלתי נשכחת לחברה הכי טובה שלך? הפתיעי אותה ואת כל המשתתפות עם לוקיישן טבעי ומיוחד למסיבת הרווקות. בפורטל קרמל ניתן למצוא מגוון מתחמי בילוי פסטורליים ויפים המשלבים גם את היופי עוצר הנשימה של הטבע.

מכיוון שאזור הצפון שופע בנופים פסטורליים מיוחדים, זהו המקום המומלץ ביותר לערוך את מסיבת הרווקות. תוכלו לבחור לוקיישן כיפי לטיול כמו בריכת המשושים בצפון, אליו תוכלו לעשות טיול רגלי קליל ומהנה וגם ליהנות מטבילה מרעננת בבריכה הטבעית והמיוחדת שנוצרה באזור. לאחר מכן תוכלו לעשות עצירה במקום בו יערכו לכבודכם את המקום למסיבת הרווקות בחיק הטבע.

בפורטל תוכלו למצוא מגוון ספקים שיעניקו לכם ארגון והפקה של המסיבה, כולל כל האבזור שצריך כמו שולחנות, כסאות, מחצלות ועוד. מומלץ לבחור בחבילות שדרוג הקיימות לפי הספק בו אתם בוחרים, כך שהם יוכלו לדאוג לכל האבזור והציוד הנדרש לצורך הקמת מסיבת רווקות שווה במיוחד.

טיול בר מצווה עם דוכנים אטרקטיביים במיוחד

משפחות רבות בוחרות לציין את יום הולדתו ה-13 של ילדם עם מסיבת בר מצווה מושקעת, וגם טיול בר מצווה משפחתי ומגבש יחד עם כל המשפחה וגם כמה חברים. תוכלו לבחור כמה מסלולים מומלצים המתאימים במיוחד לטיולי בר מצווה כמו ביקור בעיר העתיקה בירושלים, ביקור במוזאונים שונים המספרים את סיפורי המלחמות שהיו בארץ או ביקור בכותל הקדוש והיפה.

מומלץ לשלב יחד עם מסלול הטיול שבחרתם אטרקציה מהנה שהילד וכל חבריו יאהבו במיוחד. בפורטל קרמל ניתן למצוא מגוון דוכנים שונים שיגיעו עד אליכם למקום בו בחרתם לערוך את טיול בר המצווה המרגש, ושם הם יעניקו מגוון שדרוגים כיפיים למאורע המרגש כמו דוכני מזון טעימים ומתוקים, דוכני איפור בשלל צבעים ואף עמדות משחקים שישעשעו את כולם.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: