יעדים שישראלים אוהבים

מדינת הודו אהודה מאוד על העם הישראלי. הם אוהבים להכיר את העולם התרבותי המרתק ואת האזורים הגאוגרפיים הקסומים עם הנופים, הצבעים המיוחדים, האנשים, התלבושות, האוכל והמראה כללי מאוד מעניין ומסקרן אותם. ביקור אחד בהודו ישבה את ליבכם ויגרום לכם לרצות לבקר בה ובעריה היפות מידי שנה. אם אתם מגיעים בכל פעם להודו ולא מספיקים לבקר בכל המקומות כדאי לשקול לצאת לטיול מאורגן להודו אשר יצליח להציג בפניכם את הודו מזווית חדשה. הכנו עבורכם רשימת יעדים פופולריים ואטרקציות בהודו שאסור לכם לפספס.

רישיקש (Rishikesh)

העיר רישקש, ממוקמת באזור הצפוני של הודו ומציעה למבקריה חוויה שונה לגמרי מהודו. בה נמצא מרכז רוחני הכולל: יוגה ומדיטציה. העיר כולה מוקפת בעצים ירוקים גבוהים והיא מוקד לטרקים מרתקים ונחשבת לעיר רגועה ופחות רועשת מהערים המרכזיות. במרחק של כמה שעות ממנה, ניתן להגיע אל שמורת הטבע קורבט ולהיחשף לזנים ומינים רבים של בעלי חיים ובניהן: חזירי בר, טיגריסים, צבאים ופילים. מדובר בשמורה מטופחת מאוד ומרתקת.

אלמורה (Almora)

אלמורה היא עיירה קטנה שמקיפה את רכס ההימלאיה. היא מציעה גבעות ציוריות מדהימות בגלל מיקומה הגבוה (אלף שש מאות שלושים ושמונה מטרים). מי שאוהב נופים ציוריים – אלמורה מציעה נופים פסטורליים, כפרים עתיקים, הרים ירוקים ומושלגים בתקופת החורף ושלל מקומות נוספים. בעיירה יש מקדשים הינדים, כמו: מקדש נאנדה דווי (Nanda Devi), מקדש צ'יטאי (Chitai) ומקדשים רבים.

דרומית מהעיירה הזו, קיימת עיירת נופש שממוקמת למרגלות ההרים ונקראת נאניטאל. בתוך העיירה תמצאו אגם מרכזי מדהים שמושך אליו הרבה מקומיים. אזור נהדר להגיע אליו בשעות הצהריים.

אמריצר (Amritsar)

העיר המדהימה ביותר אמריצר, נחשבת לעיר מרתקת בגלל הרוחניות הדתית ששוררת ברחבי העיר. היא מפורסמת בזכות שני אתרים גדולים: טקס יומי של סגירת מעבר הגבול עם פקיסטן ומקדש הזהב. המקום ישלים למבקרים את פאזל הסיפורים שפורסמו, הם יוכלו לראות גם מופע מעניין של חייל מקומי וקהל שצועק לו משני צדי הגדר בין הודו לפקיסטן. זהו טקס לאומי וחוויה תרבותית מדהימה. בנוסף, אם אתם חובבי שקיעה וזריחה, באזור הגבול שווה לחכות לזמנים האלו. אלו רגעים קסומים במיוחד ששווה לראות.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,