אטרקציות בדרום – בילוי לכל המשפחה

אטרקציות הפכו לחלק בלתי נפרד מכל נופש, בין אם זה עם חברים, משפחה, או מטעם העבודה. האטרקציות מעניקות לנו ריגושים וחוויות מדליקים וכייפים במהלך הבילוי והן כוללות בין היתר: טיולים בטרקטורונים, טיולי אופניים, סירות פדלים, שיט בסירה, קיאקים, צניחה, טיסה בכדור פורח ועוד. כך שניתן לבחור באטרקציות בהתאם למשתתפים.

מדוע כדאי לכם לבחור אטרקציות בדרום?

אטרקציות בילוי בדרום – מעניקות חוויה לכל המשפחה. בדרום תמצאו מגוון של אטרקציות המציעות מספר לא מבוטל של מקומות בילוי בהם ניתן ליהנות ממבחר פעילויות מרגשות, ואנחנו לא מדברים כאן על מסלולי הליכה, טיול בטיילת או שיזוף בחוף ים דרומי.. במקום להישאר בבריכה בבית המלון או להתרוצץ בפעילויות שונות מטעם המלון עם הילדים, כדאי לבחור לצאת לאחת האטרקציות שנמצאות באזור.
כך תוכלו ליהנות מזמן איכות ובכיף עם הילדים, החברים או אפילו לבד, לצבור עוד חוויות חדשות ולמקסם עוד יותר את הבילוי שלכם.

מה היתרונות של אטרקציות בדרום?

בדרום, כמנהג המסורת חוגגים בכל אביב את פסטיבל דרום אדום, אשר מציע הופעות ומגוון אטרקציות בהן ניתן להשתתף וליהנות מפעילות כיפית במיוחד, אבין השאר גם לחוות חוויה של פעם בחיים בפעילות כגון: טיסה בכדור פורח או צניחה.
האטרקציות נגישות עד מאוד וניתן להירשם אליהם ללא כל בעיה. מעבר לכך, הן לא יקרות מדי וכדאי ליהנות מהן לפחות פעם אחת.

האם זה באמת לא יקר?

אם בוחרים את האטרקציות למבוגרים בעיקר שהן גם האטרקציות ה"שוות" יותר בדרום, כגון כדור פורח או צניחה, הרי שמדובר בסכומים של כמה מאות שקלים לאדם ובכל מקרה, סכומים שניתן לעמוד בהם.

שימו לב, יש המון אטרקציות בחינם לילדים או אטרקציות זולות מאוד, כעשרות שקלים בלבד אשר מיועדות לילדים ולמשפחה בגילאים שונים.

עם אטרקציות בילוי בדרום אתם נהנים מחווית יחודיות, גיבוש עם המשתתפים וצוברים עוד המון עוד זיכרונות מהנים למשך לשנים רבות.

אטרקציית הבילוי המועדפת בדרום –  כדור פורח

מבין האטרקציות שונות לבילוי בדרום קיימת אטרקציה פופולארית ומובילה – אטרקציית כדור פורח, שאף אחד אינו מוכן לוותר עליה. טיסה בכדור פורח היא חוויה מהנה, כיפית ולא יקרה שגורמת לנו להפעים את הלב כל פעם מחדש.
הטיסה בכדור פורח אורכת כשעה וניתן לצרף אליה גם את הילדים וליהנות מהנוף המקסים במהלך הטיסה בשמיים.
עם טיסה בכדור פורח תוכלו להרגיש הכי קרוב לרקיע, לצפות בנופים מרהיבים וליהנות מתחושת החופש והאדרנלין שמציעה האטרקציה.

לחגוג אירועים שמחים בכדור פורח

באמצעות אטרקציית כדור פורח תוכלו לחגוג אירועים שונים כגון: יום הולדת לבן או בת הזוג, חגיגת יום נישואים, חגיגת הצעת נישואים, מתנת בת/בר מצווה ועוד. כמו כן, ניתן ליהנות מאטרקציית כדור פורח גם באירועים מטעם העבודה בין אם זה יום גיבוש של העובדים, יום כיף ועוד.
לא תמיד חייבים מאורע מיוחד כלשהו כדי לחגוג עם אטרקציית כדור פורח. ניתן גם סתם בכיף לצאת לטיסה עם בן או בת הזוג או אפילו עם בן משפחה קרוב.

בילוי נעים. באדיבות פליי אוואי כדורים פורחים בע"מ. https://flyaway.co.il

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: