מתי בפעם האחרונה יצאתם לטיול מאורגן…בארץ?

גם תושבי ישראל לא באמת מכירים כל פינה בארץ וכשמדובר באוכל המיוחד שלנו, אפילו קשה יותר להכיר את החלב והדבש שלה מקרוב, אם לא יודעים היכן בדיוק לחפש. אז כדי שתדעו היטב איפה כדאי לטייל, מה הכי מומלץ לאכול והיכן מסתתרים המקומות המצוינים והמשובחים ביותר בארצנו – צאו לטיול מאורגן, בארץ, וקבלו את כל הטוב שבה במנה גדושה של עונג

טיול מאורגן בארץ הוא כנראה החוויה הטובה ביותר שתוכלו לקבל, מבלי לארוז מזוודות ומבלי לשלם הון, ועדיין לחזור עם חוויות שלא מביישות טיול חלומי בחו"ל. זהו אינו טיול ארוך במיוחד (לבחירתכם, יום או יומיים בלבד) אך הערך שתקבלו בו, הוא הרבה מעבר לאוכל ולקולינריה. גיל להב, מומחה הסיורים הקולינריים יוצא עם הצעה חסרת תקדים, ומבטיח לקחת אתכם אל נבכי הייצור הגסטרונומי הישראלי, כדי שתכירו לעומק את היצרנים המצוינים, את התוצרת המקומית ואת הטעמים שחשבתם שאי אפשר לחדש לכם, בנופים עוצרי הנשימה של ישראל.

טיול מאורגן בארץ – למי מומלץ?

חגיגת יום-הולדת מיוחדת, יום נישואין, ביקור של חברים או בני משפחה מחו"ל, צורך עז להראות לילדים כמה נפלאה הארץ שלנו או טיול גיבוש לעובדי החברה…לא חסרות סיבות טובות לצאת לחוויה ייחודית של טיול בארץ. "גם מיטיבי הלכת, לא יכולים לדעת בדיוק היכן נחבאות הפינות הקולינריות יוצאות הדופן בישראל", אומר גיל להב, מומחה לסיורים קולינריים. "זה היתרון הגדול בטיול עם מי שמכיר כל פינה ויודע היכן לחפש ומתי להגיע. מרגש אותי בכל פעם מחדש לשמוע את המטיילים בסוף הסיור, כשהם מספרים לי עד כמה העשיר אותם הטיול וכמה הם הופתעו לגלות מקומות חדשים בארץ.

גיל, שף ומומחה בסיורים קולינריים מודרכים, המכיר את הארץ על גווניה ועל טעמיה, נמצא במסע תמידי אחר הביס המושלם. בסיוריו הרבים הוא מעניק ללקוחותיו חוויה של חושים, המתובלת בשלל סיפורים, עובדות וקוריוזים, ומכניס אותם אל עולם עשיר ומיוחד שטרם ראו, גם אם הכירו את המקום לפני כן. הידע הרב שצבר, ההיכרות האישית עם מיטב היצרנים, הסקרנות והאהבה הגדולה לתוצרת המקומית, יצרה בקרבו רצון עז לשתף את כולם בטוב הזה, וחוות הדעת המעולות על סיוריו הקסומים הן ההוכחה הטובה ביותר לכך.

גיל, למי מתאים הטיול?

"הטיול מתאים לכולם – צעירים ומבוגרים כאחד, מפני שאין הליכה מרובה או מקומות שאינם נגישים. זה מתאים ליחידים ששמחים תמיד להכיר חברים חדשים או לקבוצות מאורגנות מראש ובכלל, לכל מי שאוהב לטייל אבל לא מוותר על טעם מיוחד ועל היכרות עם מיטב יצרני האיכות שבישראל".

לטייל לבד או עם מדריך? כל התשובות

אפשר בהחלט לטייל לבד ולגלות את שפע המקומות הנפלאים שהארץ שלנו מציעה, אך זה דורש תכנון קפדני. "כדי להספיק ביום אחד או יומיים את כל המקומות המשובחים ביותר שיש בישראל, מצפון ועד דרום, יתכן שידרש לכם למעלה משבוע", מציין גיל. "לכן, היתרון הגדול ביציאה מאורגנת, הוא רמת התכנון והיעילות, מפני שאפשר להספיק המון יעדים בזמן קצר, וליהנות מכל אחד ואחד מהם במידה הנכונה".

בנוסף, האם תוכלו למצוא בעצמכם את המקומות הסודיים ביותר? האם תוכלו להגיע אל היצרנים כדי לחוות את העשייה, לטעום מתוצרתם או לשוחח איתם על הדרך שעשו? להיכנס אל נבכי המאפיות והיקבים? לחוש את תהליך יצירת הגבינות ומוצרי החלב? אין ספק שלפעמים מוטב להשאיר את הדברים בידי אנשי המקצוע שכבר צעדו מאות אלפי קילומטרים באין ספור סיורים, שמכירים מקרוב את הדרכים, היצרנים, הפינות הסודיות ואת הבשלנים הטובים ביותר שיש בארץ. אם אתם באמת רוצים ליהנות מהטיול מבלי לטעות בדרך או לחזור עם טעם של החמצה, תנו למישהו אחר לטרוח עבורכם ולהגיש לכם את הטיול הטוב ביותר.

מה כולל הטיול?

"ראשית חשוב לציין שזמן הטיול נתון לבחירה – טיול מאורגן בן יום אחד מלא, או טיול של יומיים מרתקים הכולל לינה במקום מיוחד וארוחת ערב חגיגית. הטיול הינו טיול בוטיק שיכלול סיור מודרך לאורכה ולרוחבה של הארץ, דרך נופיה היחודיים, התרבות והאמנות, ועצירה בנקודות קולינריות איכותיות ביותר. החל מהמאפיות המשובחות ביותר, דרך המחלבות, היקבים, ועד למסעדות, מבשלות האוכל הביתי, השווקים והיצרנים הטובים ביותר".

דבר חשוב נוסף הוא, שכל אחד מהמקומות אליו תגיעו, הוא בעל רזומה עשיר של איכות וטעם, לכל אחד ערך מוסף ולכל אחד ייחוד ומצוינות משלו. "זוהי לחלוטין חוויה עוצרת נשימה ומלאה בטעמים וקולינריה ישראלית חסרת תקדים", מסכם גיל.

מעוניינים בטיול בוטיק מאורגן ומוצלח בישראל?

מוזמנים לחוות את הטעמים והנינוחות הייחודיים שלנו מקרוב

* הסיור מיועד לקבוצות פרטיות מאורגנות מראש *

מוזמנים להתקשר ולתאם: 052-6617466

גיל להב, מומחה לסיורים בנצרת ולסיורים קולינריים בנצרת
https://www.gil-lahav.co.il/

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: