איך מטייל דור ה-Z?

אתר האינטרנט בוקינג.קום פירסם לאחרונה את המחקר הגלובלי המקיף ביותר על הרגלי הנסיעות והתיירות של הדור הבא של התיירים – דור ה-Z.

דור ה-Z – כרטיס ביקור

דור ה-Z כולל בגדול את מי שנולדו בין תחילת שנות ה-2000 ואמצע העשור הנוכחי, אך כמו בכל דור, גם גבולותיו של דור ה-Z גמישים יחסית ויש המשייכים לו גם את ילידי סוף שנות ה-90.
מחקרים רבים החלו להתפרסם בשנים האחרונות אודות בני דור ה-Z, שנחשבים לכח כלכלי עתידי משמעותי מאוד.
בני דור ה-Z נולדו לתוך המהפכה הדיגיטלית, ויש המכנים אותם "דור המסכים" כאשר הטלפונים הסלולריים והחיבור התמידי לאינטרנט מהווים חלק מרכזי מחייהם ומהתבגרותם ואף חלק מזהותם העצמית.

איך דור ה-Z מטייל?

אתר בוקינג.קום, אחד מאתרי התיירות המובילים בעולם, ערך לאחרונה מחקר שכלל נתונים מ-29 מדינות שונות, על מנת למפות ולהבין את הרגלי הנסיעות וההעדפות של בני דור ה-Z (​עוד על אתר בוקינג.קום – במדריך הזה​).
לפי המחקר שערכו בבוקינג.קום, בני דור ה-Z אולי עדיין צעירים, אך הם כבר יודעים מה הם רוצים כשמדובר בנסיעות וטיולים.
65% מבני דור ה-Z כבר גיבשו לעצמם את רשימת יעדי החלומות שלהם, ו-52% מהם מדרגים את הרצון "לטייל ולראות את העולם" בתור השימוש הטוב ביותר עבור כספי החיסכון שלהם.
בני דור ה- Zהם מטיילים עצמאיים השואפים "לטוס סולו" – 27% מעוניינים לטוס לחו"ל לבד, ו-14% מתכננים לערוך טיול תרמילאים ממושך לבדם.
בנוסף, עולה מהמחקר שבני דור ה-Z הם גם חובבי אדרנלין, כאשר 45% מעוניינים לשלב בטיול חוויות אקסטרים כמו מצנחי רחיפה או קפיצות באנג'י, ו-47% מעוניינים לעשות טרקים באיזורים מרוחקים ובתנאים קיצוניים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,