איך מטייל דור ה-Z?

אתר האינטרנט בוקינג.קום פירסם לאחרונה את המחקר הגלובלי המקיף ביותר על הרגלי הנסיעות והתיירות של הדור הבא של התיירים – דור ה-Z.

דור ה-Z – כרטיס ביקור

דור ה-Z כולל בגדול את מי שנולדו בין תחילת שנות ה-2000 ואמצע העשור הנוכחי, אך כמו בכל דור, גם גבולותיו של דור ה-Z גמישים יחסית ויש המשייכים לו גם את ילידי סוף שנות ה-90.
מחקרים רבים החלו להתפרסם בשנים האחרונות אודות בני דור ה-Z, שנחשבים לכח כלכלי עתידי משמעותי מאוד.
בני דור ה-Z נולדו לתוך המהפכה הדיגיטלית, ויש המכנים אותם "דור המסכים" כאשר הטלפונים הסלולריים והחיבור התמידי לאינטרנט מהווים חלק מרכזי מחייהם ומהתבגרותם ואף חלק מזהותם העצמית.

איך דור ה-Z מטייל?

אתר בוקינג.קום, אחד מאתרי התיירות המובילים בעולם, ערך לאחרונה מחקר שכלל נתונים מ-29 מדינות שונות, על מנת למפות ולהבין את הרגלי הנסיעות וההעדפות של בני דור ה-Z (​עוד על אתר בוקינג.קום – במדריך הזה​).
לפי המחקר שערכו בבוקינג.קום, בני דור ה-Z אולי עדיין צעירים, אך הם כבר יודעים מה הם רוצים כשמדובר בנסיעות וטיולים.
65% מבני דור ה-Z כבר גיבשו לעצמם את רשימת יעדי החלומות שלהם, ו-52% מהם מדרגים את הרצון "לטייל ולראות את העולם" בתור השימוש הטוב ביותר עבור כספי החיסכון שלהם.
בני דור ה- Zהם מטיילים עצמאיים השואפים "לטוס סולו" – 27% מעוניינים לטוס לחו"ל לבד, ו-14% מתכננים לערוך טיול תרמילאים ממושך לבדם.
בנוסף, עולה מהמחקר שבני דור ה-Z הם גם חובבי אדרנלין, כאשר 45% מעוניינים לשלב בטיול חוויות אקסטרים כמו מצנחי רחיפה או קפיצות באנג'י, ו-47% מעוניינים לעשות טרקים באיזורים מרוחקים ובתנאים קיצוניים.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: