קרוז באירופה

אירופה היא אחד היעדים המועדפים לטיול על ידי ישראלים. ארצות אירופאיות רבות נושקות לים התיכון ומסלולי שייט רבים מגיעים אל ערים חשובות ומתוירות בהן. כאלו הן ונציה, ברצלונה, רומא ועוד. בים התיכון יש גם איים נחשקים דוגמת, רודוס, כרתים, מלטה, קפריסין ועוד וגם אליהם מגיעות ספינות רבות. קרוז באירופה הוא, איפה, חופשה נהדרת הנעשית בבית מלון צף בדרגה של לפחות  5 כוכבים, אשר משלבים בה ימי טיול רבים המתבצעים בעת שהספינה עוגנת בנמלים מובילים.

מסלול השיט כולל הפלגות ליליות ועגינה לאורך שעות היום. כך מנצלים את שעות האור בצורה המקסימאלית ביותר. הספינה דואגת לטיולים מסודרים עם הדרכה ומורידה את הנוסעים החפצים בכך ישירות לאוטובוסים. לחילופין, יכול כל נוסע להתארגן בעצמו ולטייל בגפו במקומות הנראים לו. יחד עם זאת, מסלולי הטיולים המאורגנים מגיעים לכל האתרים הנחשבים וחבל לפספס אותם. הטיולים הם בני יום אחד, ולעת לילה, חוזרים כולם לתאי הלינה  שעל הספינה.

הספינה מצוידת בכל מה שנדרש לנופש חלומי ועשיר. יש בה בריכות, מתקני כושר, אזורי ספא עם ג'קוזי וסאונה, משחקי חוץ ופנים ועוד. על החלק הבידורי אחראי צוות אשר דואג לערבי הופעות וריקודים, למשחקי חברה, לסרטים ולפעילויות אחרות למבוגרים ולילדים. בכל ספינה יש קזינו אשר ניתן להמר בו לאורך כל שעות היממה. ניתן לרכוש מוצרים ללא מכס ועוד. הפעילות הינה סביב השעון ואיננה נפסקת לרגע, וכל אחד יכול לנצל את זאת המתאימה לו ביותר.

נושא האוכל הוא רב חשיבות ומוקדשת לו תשומת לב מיוחדת. התפריט עשיר מאוד וכולל מגוון רחב של מנות המגיעות ממטבחים שונים בעולם. הארוחות מפנקות וכוללות ארוחות בוקר, צהריים, ערב ולילה. בנוסף, ניתן לקבל אוכל דוכנים מהיר לאורך כל שעות היום. האירוח הוא תחת הגדרת הכול כלול והוא מתאים בסגנונו לישראלים רבים. הספינה גדולה ובטוחה ולא ניתן לחוש את תנודות הגלים בעת ההפלגה. קרוז באירופה, מאפשר, איפה, חופשה מהנה לכל סוגי האוכלוסייה. לזוגות, יחידים, משפחות, חבורות ועוד. כל אחד ימצא את מקומו ויוכל ליהנות מהפעילות המועדפת עליו.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,