מחיר דשא סינטטי

משטחי דשא ירוקים נראים טוב ומשדרים אווירת טבע בכל אתר בו הם מותקנים. במקומות רבים מתקינים דשא סינטטי המהווה חלופה טובה וזולה יחסית לדשא טבעי המצריך טיפול שוטף. הוא עשוי מפוליאתילן ופוליפרופילן שהינם חומרים המיוצרים מתוצרי לוואי של נפט. את החומרים הללו ממיסים בטמפרטורה גבוהה מאוד כדי ליצור את הדשא. בתהליך מערבבים את הצבעים, וכך, יוצרים גווני צבע שונים שהנפוץ ביותר הוא הירוק. לתערובת מוסיפים מייצבים כדי למנוע דהייה מואצת מקרני השמש. במהלך הייצור ניתן לקבוע את עובי הדשא, אורכו ועוד.

יש לו יתרונות רבים נוספים. אין צורך בתחזוקה ובטיפול שוטף מורכבים מדי, לכל היותר ניתן לשטוף אותו בצינור. מחירי דשא סינטטי נוחים גם ביחס לטבעי. ההתקנה הינה פשוטה והבלאי שלו נמוך, יחסית אם כי אורך חייו מוגבל. הוא רך ונוח ונעים לדריכה. ניתן לפרוס עליו מחצלת או שמיכה והגוף השוכב ישקע לתוכו בנינוחות רבה. הוא מתאים להתקנה סביב בריכות, במגרשי ספורט ועוד. אחד היתרונות המובהקים שלו הוא בחיסכון בהוצאות על מים, וכמובן, בחיסכון בשימוש במים יקרים. במדינת ישראל החמה ובעלת מקורות מים טבעיים מעטים זוהי בשורה של ממש.

ניתן להניח אותו על משטחים מסוגים שונים. על הקרקע, על בטון, על אבן, ועוד. בכל אחד מהם  יש להכין תשתית אחרת. כאשר מתקינים אותו על קרקע יש צורך לוודא שאין עשבים, ובמידה וקיימים, לבצע ריסוס. בעקרון מניחים מתחתיו יריעת בד שחורה או יריעה גיאו – טכנית. את הקיבוע מבצעים על ידי הדבקה באמצעות דבק מיוחד העמיד לתקופה ארוכה. מבצעים קיבועים בקצוות על ידי יתדות מגולוונים העמידים ללחות. בסוף התהליך מברישים את הדשא נגד כיוון הסיבים במטאטא כביש או מטאטא חשמלי.

מחיר דשא סינטטי משתנה בהתאם לסוג הדשא, צפיפות הסיבים בו ואיכותו.  ניתן למצוא בעובי של 10 מ"מ במחירים המתחילים בכ 15 שקל למ"ר. ועבים יותר בני 20 מ"מ במחירים התחלתיים של 25 שקל למ"ר. היצרנים אף נותנים אחריות מוצר לתקופות שונות על פי שיקוליהם. מומלץ לקבל שירות אצל משווקים ומתקינים בעלי מוניטין. יש ברשותם מגוון רחב ממנו ניתן לבחור.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: