ביטוח נסיעות לחו"ל – על פי מה נקבע המחיר?

אם אתם מתכננים נסיעה לחו"ל, הרי שיש להתכונן היטב ולדאוג למגוון פרטים שאחד החשובים שבהם הינן ביטוח נסיעות לחו"ל. אם קיבלתם הצעת מחיר מחברות האשראי או קופת החולים, וודאי תגלו כי מדובר בהצעה בעלויות גבוהות ולכן חשוב לבצע בדיקה מקיפה וסקר שוק במטרה לקבל את ההצעה המתאימה והמשתלמת ביותר עבורכם. מחיר ביטוח נסיעות נקבע בהתאם לכמה גורמים שחשוב להכירם לפני שרוכשים ביטוח נסיעה לחו"ל. לפניכם כמה נתונים חשובים וטיפים אשר יכולים לסייע בידכם לזכות בהצעה משתלמת וכזו המתאימה לצרכיכם.

גובה הכיסוי והשתתפות עצמית

ביטוח נסיעות מחיר של  פספורט קארד המאפשר לכם לקבל כיסוי מקיף ומלא לכל הדרוש לכם לקראת הנסיעה המתקרבת. מחיר הפוליסה מושפע כמובן מגובה הכיסוי המבוקש, כאשר כיסוי של מעל מיליון דולר הינו מספק לחלוטין. ביטוח פספורט מציע לכם פוליסה ללא השתתפות עצמית המוזילה את מחיר הביטוח. רובן של תביעות הביטוח לנסיעות לחו"ל הינן עבור ביקור רופא, תרופות או עיכובים בהגעת הכבודה. במקרים אלה, אין צורך להגיש תביעה ולכן ניתן לבחור בביטוח נסיעות פספורט ללא השתתפות עצמית. בכל מקרה של ביטוח או קיצור הנסיעה בשל מצב רפואי, הרי שיש לוודא כי לא קיימת החרגה וזאת על מנת שלא להיקלע להוצאות נוספות. עבור טיולים יקרים ומאורגנים, חשוב לבדוק כי לא קיימת תקרה נמוכה מדי עבור החזרים לבתי המלון.

ביטוח כבודה והרחבות שונות

ביטוח נסיעות מחיר נקבע בהתאם לסוגי הכיסויים שהוא כולל וההרחבות במידה ויש לכם צורך בהן. כך למשל ביטוח ספורט אתגרי אינו מופיע ברובד הראשון של פוליסות הביטוח ובמידה והוא לא קיים ואתם צפויים לפעילות אתגרית כלשהי, הרי שלא ניתן לוותר על סעיף זה. במסגרת ביטוח נסיעות פספורט ניתן לרכוש גם כיסוי עבור חיפוש, איתור וחילוץ, במידה ואתם נוסעים לטיול ללא תחנות מוגדרות אתם זקוקים לכיסוי מסוג זה, ולכן לא מומלץ לוותר עליו. מחיר ביטוח נסיעות מתייחס לנושא הכבודה שהינו חשוב ומשמעותי. על מנת להוזיל את מחיר הפוליסה, אין חובה או הכרח לרכוש ביטוח כבודה לכל בני המשפחה, אלא להסתפק בכיסוי אך ורק להורים ובכך להוזיל את מחיר הפוליסה. בכל מקרה בו יש צורך בהרחבה למצב בריאותי קיים, חשוב לבדוק מהו גבול הכיסוי, כאשר התקרה המינימלית צריכה להיות בגובה של לא פחות מ – 300 אלף דולר.

ביטוח נסיעות בהתאמה אישית ובמחירים אטרקטיביים

חברת TravelBit מציעה ללקוחותיה ביטוח נסיעות לחו"ל במחירים אטרקטיביים ומשתלמים במיוחד. ביטוח פספורטכארד שלנו כולל תכנית ביטוח נסיעות לחו"ל המציעה את כלל הכיסויים הרלוונטיים בהתאמה אישית לצרכיכם וללא צורך בהוצאות ועלויות גבוהות ובלתי נחוצות. כל השירותים מבית פספורטקארד הינם ללא השתתפות עצמית וכוללים אחריות עד 2,500,000$. לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר משתלמת, צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!

המאמר באדיבות TravelBit משווק מורשה של פספורט כארד

כל הכיסויים בהתאם לתנאי הכיסוי והפוליסה בעת רכישת הפוליסה. יש לעיין ולהתעדכן בתנאים עם רכישת הפוליסה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,