איך להעביר את הזמן בטיסה

טיסה לחו"ל הוא עניין שרובנו מתכננים ומתכוננים אליו זמן רב מראש, משום מה דווקא הזמן שנבלה בטיסה עצמה (שיכול להיות זמן ארוך מאד, תלוי לאן בחרנו ליסוע) הוא זמן שלרוב לא מתוכנן מראש. הכנו לכם מספר עצות מועילות איך להעביר את הזמן בטיסות ארוכות (חלקן מתאימות ליישום עם ילדים).

ספר טוב הוא חבר טוב

זמן המועבר בקריאה הוא תמיד זמן איכות, קחו לכם ספר שתמיד רציתם להתחיל לקרוא והשקיעו את זמן הטיסה בקריאה, כך גם תישאבו לתוך עולם הסיפור והזמן יעבור הרבה יותר מהר. גם אם מדובר בטיסה עם הילדים – כדאי למצוא ספר להקריא להם, או אפילו ספר שהם יכולים כבר לקרוא לבד.

משחקים מאולתרים

אם מדובר בטיסה ארוכה, וכבר מאסנו בקריאה מהספר, אפשר ליצור שעשועון טריוויה על בסיס הספר. אפשר גם לשאול שאלות טריוויה על חוויות מהטיול (אם אנחנו בטיסה חזרה) או מהדיוטי-פרי (אם אנחנו בטיסה הלוך). משחק נוסף שאפשרי ללא עזרים פיזיים הוא משחק האסוציאציות. בכלל, יש המון משחקים שאפשר לשחק מבלי להיות תלויים בלוח משחק, בקלפים או בכל אביזר פיזי.

מוזיקה

הכינו לעצמכם רשימת השמעה על המכשיר הסלולרי שלכם שתהיה זמינה לכם בזמן הטיסה. מוזיקה היא מסיחת דעת נהדרת, וניתן למלא שעות ריקות עם מוזיקה שכיף לשמוע. באופן כללי, המכשירים הסלולריים החכמים של ימינו הם מקור לתכנים רבים, רעיון נוסף לשימוש בסלולרי חכם…

לישון

אחרי ככלות הכל – תמיד אפשר להרדם לכמה שעות שיעבירו את זמן הטיסה בכיף. גם אם מדובר בטיסה למדריד למשל שאורכת כ-4 שעות או ליעדים קרובים יחסית שינה יכולה להעביר את רוב שעות הטיסה בקלות אם לא את כולן.

צפיה בסרט או סידרה

תוכלו להעביר למכשיר הקלטה של סרט או פרקים מסידרה שאתם אוהבים, ולצפות בהם במהלך הטיסה. לרוב, בטיסות ארוכות, חברת התעופה מקרינה סרטים במסכים האישיים ובמסכים האחרים במטוס, אך ייתכן ואלו לא לטעמכם, או שאין כאלו זמינים – לשם כך נסו להביא את הבידור המועדף עליכם איתכם.

תכננו את זמן הטיסה

חלוקה ותכנון מראש של כל זמן הטיסה עוזרת להתייחס לכל פרק זמן קצר יותר בפני עצמו, ובכך הטיסה כולה נראית פחות ארוכה ומאיימת (גם אם מדובר, נניח, בטיסה של 12 שעות לארה"ב). חלקו לעצמכם את הטיסה למקטעים, נניח: בשלושת השעות הראשונות אצפה בסרט (ספציפי, שאנחנו יודעים שאורך ההקנה שלו הוא 3 שעות), אחר כך אקרא במשך שעתיים, ואז יגישו אוכל שיעביר לי עוד כחצי שעה… וכן הלאה עד סוף הטיסה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,