כל מה שחשוב לדעת לפני שיוצאים להפלגה

הפלגת נופשאתם חולמים על קרוז מפנק, על יאכטה מפוארת בלב הים, על יקיצה טבעית בין הגלים ועל הקוקטייל הצונן שיחכה לכם מדי ערב בזמן שאתם צופים בשקיעה. הפנטזיה הזו יכולה להפוך למציאות אם תתכננו את ההפלגה שלכם בהתאם, אבל לפני שאתם יוצאים למסע יש כמה פרטים שכדאי לקחת בחשבון.

יחידת האירוח שלכם

כשאתם מזמינים הפלגות נופש ליעדים שונים, ניצבות בפניכם אפשרויות לינה שונות ומגוונות. כך אפשר למצוא חדרים זולים יחסית (אבל ללא חלון), חדרים קצת יותר מרווחים ומוארים (עם חלון) ויחידות גדולות המיועדות לכל המשפחה. חוץ מזה, בדומה לבתי מלון ובתי הארחה אחרים, גם בספינות התענוגות תוכלו למצוא סוויטות מפוארות ויחידות גדולות עם מרפסות פרטיות. אם אתם בוחרים בסוויטה עם מרפסת כדאי לוודא שהיא לא צמודה לשטחים הציבוריים (והרועשים יותר), ואם אתם מגיעים עם הילדים רצוי שיהיו מספיק פתרונות לינה – כולל מיטות או ספות נפתחות.

ארוחות ומסעדות שף

נדיר למצוא ספינת תענוגות ללא חדר אוכל מרכזי, ובחדר הזה יוגשו ולרוב שלוש ארוחות מדי יום. סביר להניח שתתבקשו לבחור באיזו שעה אתם מעדיפים לאכול (18:30 או 20:30, בדרך כלל) ואם יש לכם צורך בתפריט מיוחד (למשל בגלל רגישות למזון) חשוב להתריע על כך מראש. חוץ מזה, לצד חדר האוכל המגיע משקאות בסיסיים, ברוב הספינות יש עוד כמה מסעדות וברים שבהם תוכלו לאכול ולשתות, כמובן בתשלום נוסף.

בדקו אטרקציות מראש

בין אם אתם יוצאים לחופשה זוגית או לנופש עם כל המשפחה, מומלץ לבדוק אילו אטרקציות מוצעות על גבי הספינה. יש מי שיתחבר יותר למופעי זמר (סטייל ברודוויי), להופעות המבוססות על להיטי ענק מסרטי קולנוע מוכרים, או דווקא לפעילויות המיועדות לילדים. גם חדר הכושר והספא, פעילויות ספורט אתגרי ואפילו החלקה על הקרע או קיר טיפוס, כל האפשרויות הללו יכולות להיות רלוונטיות. אז לפני שתבחרו את הנופש המתאים לכם, בדקו אילו הפעלות מוצעות – והאם הן מתאימות גם לכם.

טיפ חשוב: בדקו את מזג האוויר

בחירת הלבוש היא חשובה, ולא רק משום שרצוי להצטייד בבגד ים, בבגדים נוחים וגם בלבוש קצת יותר מכובד לערבים שבהם תעדיפו לסעוד במסעדת היוקרה של הספינה. בדקו מה צפוי להיות מזג האוויר ואל תשכחו לקחת בגדי ספורט (לחובי הכושר), בגדי הליכה נוחים (אם הספינה צפויה לעגון ולאפשר לכם זמן חופשי) וכן בגדים קצת יותר חמימים למקרה שיהיה לכם קריר בשעות הערב בלב הים.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: