טיול לפיליפינים

חשבת לכבוש יעד חדש בעולם? מחפש אחר מקומות מיוחדים לטייל בהם? רוצה לחוות חוויות חדשות וקסומות?

אם יש לך רצון לצאת לחופשה מפנקת ביעד אטרקטיבי, טיול לפיליפינים יכול לספק בדיוק את מה שאתה צריך. טיולים לפיליפינים הפכו לפופולריים ביותר בשנים האחרונות והיעד נהפך לפופולרי בקרב תיירים רבים מכל רחבי העולם. במדינה קסומה זו תוכל לטייל בין אינספור איים ולראות צורות חיים שונות. במקביל תתקל בטבע פראי ומגוון ובערים תוססות ומעניינות.

מתי כדאי לקבוע טיול לפיליפינים?

מבחינת עונות השנה ניתן לחלק את מזג האויר במדינת איי הפיליפינים ל3 עונות:

חודשים יוני עד ספטמבר – תקופת המונסונים. יש הרבה מאוד ימי גשם בתקופה הזו שלעיתים יורד ימים שלמים ללא כל הפוגה. לכן מומלץ שלא להגיע לטייל במדינה בחודשים אלו, פשוט כי אתה תפספס הרבה אטרקציות שאינן פעילות בחודשים אלו.

חודשים אוקטובר עד דצמבר – חודשים אלו הם הסוף של עונת המונסונים – העונה הגשומה, אבל כמות הימים הגשומים מצטמצמת מאוד ולכן זוהי תקופה בה כבר ניתן להתחיל ולהגיע לטיול לפיליפינים. היתרון הגדול של טיולים לפיליפינים בעונה זו שהיא פחות מתויירת ולכן הכל פחות יקר.

חודשים ינואר עד מאי – אלו הם החודשים הנוחים ביותר להגיע לטיולים לפיליפינים. עונה זו נחשבת לעונה היבשה ביותר בשנה וכמות ימי הגשם היא הנמוכה ביותר. הטמפרטורות בתקופה זו נעות סביב ה28 מעלות לפחות, בהתאם לכך זוהי גם העונה הכי מתויירת במדינה ולכן המחירים עולים.

מקומות שלא כדאי לפספס בפיליפינים

יש הרבה מאוד מקומות באמת מיוחדים וייחודים אותם לא כדאי לפספס במסגרת טיול לפיליפינים, לפניך רשימה של כמה מאותם מקומות:

  • מנילה – בירת הפיליפינים. עיר סואנת מאוד ושוקקת חיים בה קורים דברים רבים לאורך כל היממה. ממנה ניתן לצאת להרבה טיולים יומיים מיוחדים ומפתיעים.
  • טרסות האורז של בנאווה– יעד שמכונה גם הפלא השמיני של העולם. הטרסות הן בנות כ2000 שנה ונחצבו על ידי הילדים של המקום. הן נראות כמדרגות ענק ואף קיבלו שם נוסף "המדרגות אל השמיים".
  • מפלי פגסנחאן – המפלים נמצאים כשעתיים נסיעה מעיר הבירה מנילה. כדי להגיע הכי קרוב שאפשר למפלים שטים בסירת קאנו במשך כחצי שעה בנהר שעלול להיות מעט סוער. המפלים מרשימים מאוד ונישאים לגובה של 91 מטר ואפשר לרחוץ בהם.
  • ויגאן – ויגאן זוהי עיר שנחשבת בתור אתר מורשת עולמי של אונסק"ו ומשמרת בתוכה את יופיים של המבנים הספרדיים של השלטון הקדום במדינה.

אם תרצו להרכיב בעצמכם טיול לפיליפינים בו תעברו ותבקרו בכל המקומות הכי שווים בפיליפינים – מומלץ להתייעץ עם מדריך טיולים מקצועי שמכיר את המקומות ויכול לבנות יחד איתכם מסלולים נוחים לטיולים. הסוד הוא להתאים את תוואי הטיול לצרכי המטיילים. ישנן סוכנויות טיולים ישראליות הממוקמות ממש במנילה, והן אלו המומלצות ביותר.

טיול מאורגן או עצמאי?

הרבה אנשים שמחליטים לצאת אל טיול לפיליפינים מתלבטים האם לקחת טיול מאורגן או שמא לעשות את הטיול לבד, ולארגן אותו עצמאית. יש יתרונות וחסרונות בכל אחת מהאפשרויות וכל אחד צריך לחשוב מה הכי מתאים לו ולמי שמטייל איתו. מה שכן, חשוב לזכור שגם באופציה שמטיילים לבד, מומלץ מאד להכין תוכנית טיול בעזרת סוכנות המכירה את הפיליפינים כמו שצריך. זה פשוט משתלם.
מתלבטים לגבי טיול מאורגן? אם אתם אנשים ספונטניים מאוד שאוהבים לקום בכל בוקר מחדש ולזרום עם מה שהיום מציע לכם באותו בוקר, אזי יכול להיות שטיול מאורגן פחות יתאים לכם. אבל אם אתם אנשים שאוהבים להיות מסודרים ומתוכננים, אנשים שאוהבים לדעת מראש היכן הם ישנים בכל לילה ולאן הם מטיילים בכל בוקר, תוכלו להנות מאוד מטיול מאורגן ומסודר. כיום ניתן לבחור את הקבוצה איתה מטיילים ואף את המדריך/מדריכה. טיולים לפיליפינים מתאימים לסגנונות רבים של מטיילים ולכן מומלצים מאוד.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,