איתור חילוץ והצלה בביטוח נסיעות

איתור חילוץ והצלה הוא אחד מהסעיפים החשובים ביותר בביטוח הנסיעות שלכם בטיול בחו"ל, אם אתם תרמילאים, נוסעים לפעילות הכוללת ספורט אתגרי במהלך השהייה בחו"ל, או שגם אתם רוצים להיות בטוחים יותר בחופשה בחו"ל עם איתור, חילוץ והצלה אתם חייבים לדעת מה זה אומר ומתי סעיף האיתור והחילוץ נכנס לתוקף במהלך השהייה בחופשה ובטיול בחו"ל…ולא בארץ?! אז הגעתם למקום הנכון כדי לקבל את כל המידע אודות האיתור, החילוץ וההצלה שלכם בביטוח הנסיעות!

מה זה אומר סעיף החילוץ, איתור והצלה בביטוח הנסיעות?

איתור – במקרה שאבדתם ואתם לא מוצאים את הדרך חזרה הביתה.
חילוץ – של המומחים העובדים עם חברות הביטוח במקרה ואתם תקועים במקום ללא יכולת להמשיך בדרך.
• והצלה – במקרה ואתם ממש במצב של S.O.S

מי צריך את הכיסוי של איתור, חילוץ והצלה בביטוח נסיעות?

את הכיסוי הרפואי צריכים:
• תרמילאים שנוסעים לטיול ממושך בחו"ל אחרי הצבא או סתם ככה באמצע החיים
• נוסעים לחו"ל שעוסקים בספורט אתגרי במהלך השהייה בחו"ל.
• או כל פעם שאתם נוסעים לחופשה בחו"ל ואתם רוצים להרגיש בטוחים יותר.

מתי מפעילים את האיתור והחילוץ במהלך השהייה בחו"ל?

אז אמרנו שאת האיתור והחילוץ אתם נותנים למומחים לעשות ואחרי שתגיעו למקום מבטחים תוכלו להגיד שגם אתכם הצילו, אבל… הכי טוב בשבילכם כמו שאומרים, "עדיף שיהיה ושלא תצטרכו להשתמש" בכיסויים הרפואיים שניתנים על ידי חברות ביטוח נסיעות.
אבל…מתי מפעילים את הכיסוי במהלך הטיול בחו"ל?
הפעילו את פוליסת הביטוח ברגע הראשון בו נקלתם לצרה, נתקעתם על הר, הסתבכתם במהלך הטרק בג'ונגלים התוססים של דרום אמריקה, או כל מקרה אחר בו אתם חשים שאתם זקוקים להפעלת חילוץ יבשתי, ימי או אווירי ממקום האירוע לבית החולים הקרוב.
זכרו…
הפעלת איתור כרוכה פעמים רבות בהפעלת מסוק בשמיים ורק בשביל לסדר לכם את האוזניים, מחיר של הפעלת מסוק יכול להגיע לסכומים של 100,000$ לאיתור של מטייל שאבד לו בדרך.
הפעלת סעיף איתור, חילוץ והצלה בפוליסת הביטוח כרוכה באישור של חברת הביטוח בישראל לאחר תיאום עם הרשויות המפקחות במדינה בה אתם מטיילים בחו"ל.

השוואת מחירים – ביטוח נסיעות לחו"ל

כדי להבטיח שאתם משלמים כמה שפחות על כיסוי איתור וחילוץ לחו"ל במסגרת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, שווה לכם להשוות בין ההצעות של החברות השונות. היום ניתן לבצע את השוואת המחירים בין ביטוחי נסיעות לחו"ל בקלות ובמהירות, בכל מקום ובכל שעה שמתאימים לכם. בעזרת אפליקציית סמארט, אליה תוכלו להיכנס באמצעות הקישור המופיע בהמשך, תוכלו למצוא את הפוליסה שמתאימה ביותר עבורכם, במחיר המשתלם ביותר. במידה ולאורך התהליך (מילוי פרטים אישיים, תאריכי השהייה בחו"ל, הצהרת בריאות והוספת הכיסויים הנוספים הנדרשים לכם), תיתקלו בקושי או בשאלות, תוכלו לפנות לצוות של סמארט, שילווה אתכם ויעזור לכם להשלים את הרכישה בראש שקט.

ביטוח נסיעות לחו''ל

לחץ כאן וקרא עוד על הכיסויים שמומלץ שיהיו לכם בביטוח הנסיעות שאתם רוכשים!

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

4 תגובות