טיול בקפריסין

תוכלו לקרוא לזה עיר קטנה, אי קטן, אבל מה שבטוח היא נמצאת ליד ישראל ואם שאלתם מה יש לעשות שם, אז ה.ר.ב.ה

את הטיול שלי התחלתי בלרנקה שם נמצא שדה התעופה המרכזי שבקפריסין שכדרך אגב, הנסיעה לכל אורכה ורוחבה הוא אולי 3 שעות ויכול להיות שגם בזה הגזמתי 🙂 אבל תסלחו לי .

אז נחתתי בלרנקה עם חברת התעופה הקפריסאית ומשם עליתי על הרכב שדאגתי להזמין לי מראש לארץ מחברת השכרת הרכב בחו"ל  , המשכתי בנסיעה קצרה שערכה כעשרים דקות בערך לאיי נאפה ושם לקחתי לינה ליומיים בבית מלון שנקרא "אטנס" אם יצא לכם לשמוע, מלון ברמת 5 כוכבים מפנק שתוכלו למצוא בו את רמת השירותים הגבוהה ביותר שמציעים בתי מלון בקפריסין.

לאחר יומיים של חוף ים, בטן גב, אופנועי ים, הרבה בחורות 🙂 ובחורים וכמובן אלכוהול שזרם בלי הפסקה בפאבים ובמסעדות ששכונות לאורך כל אזור איי נאפה, נסעתי להרים שנקראים "טרודוס"

טרודוס היא עיירה קטנה שנמצא בגובה של 1900 מטר ומשקיף על נוף מ.ד.ה.י.ם שכמוהו תוכלו לראות רק באגדות, חח או אולי גם באזורים אחרים בעולם…אבל אני חייב לספר לכם כמה נהניתי וכמה החווית טיול שלי הייתה מדהימה.

בהרי הטרודוס ישנה האפשרות לטיולי שטח, וכך עשיתי כמובן וברגע הראשון שהזדמן לי פשוט עליתי ביחד עם עוד קבוצת בריטים שהגיעו לטייל באזור על טיול ג'יפים שנתן לי להרגיש מקרוב מה זה לנסוע בשטח…היה טוב בסופו של יום!

לאחר שני לילות בטרודוס מצאתי את עצמי נוסע לפאפוס שנמצאת שהיא עיר חוף בחלק הדרום-מערבי של קפריסין שיש שם כל כך הרבה מה לעשות שזה מדהים.

תוכלו לרבוץ לכם בבריכה במלון ואני מזהיר מראש, בתי המלון בפאפוס לא זולים בכלל ומומלץ שתבדקו על המחיר ללילה לפני שאתם מחליטים להגיע לשהייה באזור המדהים הזה.

תוכלו להנות ממיטב הבארים , מסעדות וטברנות מעולות שאני ממליץ לכם בחום לנסות בהם את ערבי הגבינות והיין שהם מציאים, וכמובן אל תשכחו לנסות את האוזו שזה משקה שמזכיר מאוד את הערק אבל הרבה יותר חריף ובתור שתיין אלכוהול לא קטן, גם עושה את העבודה יופי טופי !!!

אז אני ממליץ לכם בחום לנסוע לקפריסין בחום ותוכלו להעיזר בשירותים של המרכז למידע תיירותי הקפריסאי שישמח לשתף אתכם במידע עדכני על מגוון הטיסות, מלונות, פעיליות ואטרקציות באזור המדהים הזה!

 

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,