נוסע לטיול במזרח? קרא כאן על שקשוקה בהודו

אם אתם נוסעים למזרח ולהודו בפרט ואתם שואלים את עצמכם מה לעזאזל יהיה לכם לאכול במהלך הטיול בחו"ל? אולי כדאי שתקדישו כמה דקות בשביל לדעת יותר, על השקשוקה הישראלית המצויה בהודו ובכל המזרח הרחוק, רוצה לקרוא עוד על השקשוקה במזרח…? הגעתם למקום הנכון!

שקשוקה במזרח

יצאתם לטיול במזרח הרחוק ופתאום תקף אתכם רעב…? אתם יכולים להיכנס לאחת מהמסעדות שנמצאות במזרח ומארחות תיירים מדי יום, ולנסות את טעמה של השקשוקה המקומית לאלו ממכם שרוצים להשאיר בפה את הטעם הישראלי!

שקשוקה במזרח היא מאוד פופולארית ונחשבת לאחד מהמאכלים המבוקשים ביותר על ידי תרמילאים, מטיילים וישראלים בפרט,

את השקשוקה במזרח תוכלו למצוא במחירים הרבה יותר שפויים מאשר בארץ, מכיוון שעלות חומרי הגלם להכנת שקשוקה הינם זולים יחסית למחיר הממוצע בארץ.

מתכון לשקשוקה בהודו

אם אתם תרמילאים ומטיילים שנוסעים לטיול בהודו ואתם רוצים לנסות את טעמה של השקשוקה ההודית, כדי שתדעו שהאוכל ההודי הינו אוכל חריף יחסית לאוכל בארץ, ואל תתפלאו אם תטעמו את השקשוקה שמוגשת לכם באחת מהמסעדות ההודיות באזור בו אתם מטיילים ותסבלו מעודף חריפות, ושלא תגידו שלא הזהרתי אתכם…!

מתכון לשקשוקה הודית מכיל בתוכו עגבניות, ביציים, בצל, שום ותבלינים הודים חריפים נוספים כגון: קארי, מסאלה ופלפל הודי חריף.

עגבניות לשקשוקה בהודו

העגבניות שאותם קונה הטבח ההודי שמבשל ומכין את השקשוקה ההודית, הם עגבניות שגדלות באזורים חקלאיים וחשוב לציין שהגידול של ירקות ופירות בהודו, הינו מוצלח ביותר בגלל היותם ירקות שגדלים באזור טרופי שמיועד לגידול של פירות וירקות מכל הסוגים.

את העגבניות לשקשוקה בהודו ניתן להשיג ב…

  • ירקנים שמוכרים סחורה טרייה שמגיעה ישירות מהגידולים בשטח.
  • סופרים ומרקטים גדולים שמוכרים פירות וירקות באיכות קצת יותר גבוהה.
  • ואם ממש תרצו לעשות את השקשוקה במו ידכם, תוכלו לגשת לבעל מטע חקלאי ולבקש ממנו מספר של עגבניות רכות שישמשו לכם לבישול השקשוקה…והכי חשוב הזמינו את ההודי לארוחה על חשבונכם, בעבור העגבניות אותם קיבלתם ממנו, הרי לכל אחד יש אינטרנס וכאן האינטרס משותף!

לא משנה לאן תטוסו במזרח הרחוק…דעו שהשקשוקה תלווה אתכם בכל הרגעים והחווית בחו"ל!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,