לימודי תיירות וכל מה שצריך לדעת

צוות טרוול אינפו ריכז עבורכם את הטיפים החשובים ביותר שיעשו לך את לימודי התיירות לקלים יותר, נעימים יותר ומוצלחים הרבה יותר בשביל שמהלימודי התיירות האלו תמצא את המקסימום ותצא עם תעודת מקצוע לשוק העבודה בענף התיירות, ואל תשכחו לספר לאחרים איפה קיבלתם את ההמלצות הטובות ביותר רגע לפני שאתם מתחילים את הסימסטר הקרב ובא של לימודי התיירות…ושיהיה בהצלחה!

לימודי תיירות זה עולם ומלואו

ולא סתם אנחנו אומרים זאת מפני ש…לימודי תיירות בענף התיירות בישראל מתחלקים למספר מקצועות שונים שכל אחד דורש התמחות ומומחיות משל עצמה, כגון:

קורס סוכני נסיעות

זהו אחד הקורסים המבוקשים ביותר שקיימים בלימודי התיירות בארץ ובעולם המכשירים את הסטודנט הלומד את המקצוע, לתפקיד פקיד נסיעות וסוכן נסיעות מורשה, המטפל בכל נושאי השירות והמכירה בסוכנויות נסיעות בארץ ובעולם.

קורס מדריך טיולים

בשביל להדריך תיירים ומטיילים בארץ ובעולם ביעדים תיירותיים, יש צורך בהכשרה מסודרת וקבלת תעודת מדריך טיולים מורשה מטעם משרד התיירות, את קורס מדריך טיולים ניתן לעשות בגופים פרטיים המעבירים את הקורס מטעם משרד התיירות.

קורס מפעילי תיירות נכנסת

אם אתם מתעניינים בתיירות שנמצאת אצלנו ממש מתחת לאף, ואתם דווקא מתעניינים בעבודה מול גופים, תיירים ומטיילים בחו"ל המגיעים לישראל, יש את האפשרות לקבל הכשרה בקורס מפעילי תיירות נכנסת ולקבל תעודה מטעם משרד התיירות.

לימודי מלונאות, משקאות ומזון

אלו לימודים מורכבים יותר שנלמדים באוניברסיטה, כאשר במסגרת הלימודים נלמדים תכנים המכשירים את הסטודנטים בתחום המשקאות והמזון, תברואה והגיינה, ניהול תקין של מלון במאה העשרים ואחת, ועוד מספר קורסים שתוכלו ללמוד בלימודי מלונאות ותיירות.

לימודי ניהול תיירות

לאלו שרוצים להגיע לטופ של הטופ, ויש להם שאיפות להתקדם לדרג ניהולי בענף התיירות, ניתנת האפשרות לקבל את ההכשרה וללמוד לימודי ניהול תיירות שייתנו לך את כל הכלים הנכונים בעולם של אינטרנט, טכנולוגיה מתקדמת, ואסטרטגיות שיווקיות מודרניות.

חשוב לדעת שבארץ קיימים מספר מצומצם מאוד של מוסדות אקדמאיים המכשירים סטודנטים לעובדים מן המניין בענף התיירות וחשוב מאוד לבצע בדיקה מקיפה על התעודה הניתנת בסיום הלימודים ועל האפשרויות שעומדות בפני הסטודנטים ומקבלי התואר ותעודות המקצוע.

שיהיה בהצלחה!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,