קצת על לאס וגאס ועוד…

לאס וגאס, לאס וגאס מהערים המבוקשות והפופולאריות בעולם. נכון שלאס וגאס מצטיירת לעיתים כעיר חטאים, אך לא כך ולא בהכרח, לאס וגאס היא גן שעשועים ענק למבוגרים ולילדים, בירת הבידור של העולם כולו,  The Entertainment Capital of The world, אחד מהכינויים של לאס וגאס. יש בה הכל בלאס וגאס, הכל ובגדול, מזרקות ענק ברחובות, במלונות בלאס וגאס, תוכלו למצוא חוות לגידול חיות, הן טורפים, כנמרים ואריות והן כחיות ים דולפינים וכרישים, מסעדות מהמובילות בעולם, ברים וברמנים הכי מקצוענים, הופעות מהשורה הראשונה, קרקסים, הרחוב הראשי של לאס וגאס הסטריפ נראה כתפאורה לתיאטרון, ספינת פירטים, מגדל אייפל, מזרקות, רכבות הרים, ועוד הרבה..  רוב האטרקציות נמצאות במלונות מומלצים בלאס וגאס.

לאס וגאס החלה להתעצב כלאס וגאס שאנו מכירים כבר בסביבות 1930 כאשר שכר הובר דאם נבנה, דאז השכר הגדול ביותר בעולם, הפועלים של השכר היו שוהים בלאס וגאס ועוסקים בהימורים לאחר שבשנת 1931 הפכו ההימורים חוקיים בלאס וגאס, כמו כן המאפיונר באגסי סיגל עבר בלאס וגאס באותה תקופה וראה את העתיד בצורה של מלונות, הימורים, צבעוניות ושמח. ב 1941 החל לבנות את המלון שלו, הפלמינגו. ב 1946 הושלם המלון. כמו כן שני אישיים מאוד חשובים לתרבות האמריקאית ושל העולם בכלל אשר השפיעו על לאס וגאס בצורה חד משמעית , הם אלביס פרסלי ופרנק סינטרה, השפעתם על עיצוב העיר ברורה ויציבה עד היום.

מלונות, המלונות בלאס וגאס הם מלונות ענק, ערים של ממש, רוב הבידור והמסעדנות מתקבצת במלונות, כפי שנאמר המסעדות הטובות ביותר, הברים הטובים ביותר, הופעות מהשורה הראשונה, סלין דיון היא כבת בית בלאס וגאס אשר מופיע ב Caesars Palace, פרנק סינטרה הופיע בין השאר במלון Caesars Palace,  אלביס הופיע במלון International  היום מלון הילטון. הופעות של קומיקאים בסדר גודל של ג'רי סיינפלד מופיעים במלונות לאס וגאס, סטיבי וונדר ועוד שמות  של אמנים מהשורה הראשונה. אטרקציות בלאס וגאס תמצאו בעיקר במלונות , קרקסים, מופעיי אקרובטיקה, קוסמים. המלונות בלאס וגאס בדרך כלל נשענים ומתאפיינים בנושא מסויים, לדוגמא מלון ניו יורק ניו יורק אשר יהיה רבוי במוטיבים מניו יורק, רצפת המלון היא חיקוי מעוצב של רחובות ניו יורק, בלובי המלון תמצאו פיצות, פאבים בסגנון ניו יורק ובכלל אווירה של מנהטן. דוגמא נוספת מלון פריס עם מגדל אייפל, מלון Ventian בו תמצאו תעלות כבוונציה, גונדולות ואופרה ברקע, מלון משגע. ממלונות 2 כוכבים במדבר של לאס וגאס למלונות ענק 5 כוכבים בסטריפ.

אחד מהאטרקציות המרכזיות של וגאס דווקא מתרחשות ע"י המטייל המגיע ללאס וגאס, חתונות.  לאס וגאס היא בירת החתונות של העולם, כמאה אלף חתונות מדי שנה , היום הפופולארי להתחתן בו הוא יום האהבה, 14 בפברואר, בלאס וגאס ניתן להתחתן באיזו דרך שתחפצו, כפיראטים על ספינת פיראטים, חתונה רומנטית על מגדל אייפל במלון פריס או על גונדולה במלון וונציה, אך החתונה הפופלארית  ביותר בלאס וגאס היא חתונה המבוססת על אלביס פרסלי, כאשר המחתן יהיה מחופש לאלביס, העדים גם כן וברקע תתנגן מוסיקה של אלביס. כמובן שהאחרון התחתן בלאס וגאס, כמו כן פרנק סינטרה, בון ג'ובי ועוד רבים אחרים. כמובן שיש חתונות יהודיות.

לסיכום בלאס וגאס תוכלו להגשים כל חלום, לאס וגאס מתאימה לילדים כמבוגרים עם לונה פארקים ענקיים, חדרי משחקי וידאו עצומים, בריכות, פיראטים, קרקסים. לאס וגאס היא בירת הבידור העולמית והתואר הזה מצדיק ומוכיח את עצמו כל פעם מחדש. תהנו.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,