טיול משפחות לטוסקנה

טוסקנה היא חבל ארץ מפורסם באיטליה המצוי בחוף המערבי של איטליה בין פירנצה בצפון לרומא בדרום. חבל ארץ זה היה במשך שנים רבות חבל ארץ כפרי מסורתי ששימר במשך שנים רבות תרבות שקטה ורגועה של חיים. הערים המפורסמות של איטליה רומא ופירנצה מיקדו תמיד את תשומת הלב של העולם כולו בכל רבדי החיים שהם הצטיינו בו: פוליטיקה, דת, תרבות, אומנות וכלכלה. בטוסקנה רוב ההתיישבות היתה של כפרים קטנים ולעיתים גם חוות בודדים .

בטוסקנה הכלכלה המקומית התבססה במשך דורות רבים על גידול זיתים, ענבים ליין, מרעה של כבשים עיזים ופרות ומטעי פרי שונים. כתעשיית משנה התפחה בטוסקנה תעשיית יין מפותחת ותעשיית ייצור שמן מפוארת. טוסקנה אחראית על חלק גדול של ייצוא היין והשמן של איטליה ואיכות המותגים והתוצרים שלה מפורסמת בכל העולם.

במאה האחרונה חלה התפתחות כלכלית חשובה ומשקל החקלאות והייצור החקלאי בטוסקנה ירד ומאידך גיסה עלה מאוד משקלה של תעשיית התיירות, כתוצאה מכך חוות רבות עשו הסבה והעמידו תשתיות של אירוח ואוכל המתאימים לנופש של משפחות. בטוסקנה ניתן למצוא וילות רבות המצויידות מאלף ועד תיו וכוללות תנאים מצויינים, בריכות, גא'קוזים בחוץ, מתקני שעשועים לילדים, פינות ישיבה, ערסלים נדנדות ועוד ועוד.

הדרך הנפוצה להגיע מישראל לטוסקנה הינה בטיסה. ניתן להגיע בטיסות אל על לאיטליה או טיסות של חברות כמו Alitalia וכמובן, טיסות שכר שונות.

משפחות עם ילדים רבות מוצאות שזו דרך אולטימטיבית לבילוי חופשה בטוסקנה עם ילדים. שוכרים וילה בטוסקנה או בית מצוייד היטב. לעיתים עושים זאת עם עוד משפחת חברים קרובים וכך גם ניתן להגיע לבתים גדולים ויפים ולהקל את העלויות. הבית נותן לאנשים את הנוחות והעצמאות של החופש עם הילדים, ובצד כך יוצאים לטיולים וסיורים ברחבי טוסקנה מבקרים בערים המרכזיות: סאן גמינאינו, סיינה ועוד. עם מגיעים בסביבות האביב ניתן לפגוש פסטיבלים שונים, תהלוכות ואירועי תרבות מיוחדים המתקיימים בערים אלו. משם ניתן להמשיך ולבקר בכמה יקבים, בתי בד המציעים סיור תיירותי המלווה בטעימות של התוצרת המקומית. משם אפשר להמשיך לארוחת צהריים ולשבת באחד מהמסעדות הכפריות המשובחות המפוזרות על פני טוסקנה . לאחר מכן ניתן לשלב טיול סוסים, טיול טרקטורונים או סתם טיול רגלי לאורך נחל זורם ויפה המתפתל לו בין הגבעות וההרים בטוסקנה.

משפחות אשר רוצות לחוות חופשה מפנקת בטוסקנה אך מעוניינות שארגון הטיול, האטרקציות, בחירת המלון וכל הסידורים ייעשו עבורם יכולות להצטרף לטיול מאורגן לטוסקנה. טיולים אלו אף הם יוצאים ממלון או טירה מקומית אך כל הסידורים והיעדים כולל הדרכה מסודרת, ארוחות והסעות נעשים על ידי מארגני הטיול ומאפשרים שקט נפשי להורים.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,