מה הקשר בין אילוף כלבים להטסתם לחו"ל?

החלטת לנסוע לחו"ל ואתה רוצה לקחת את כלבך או חיית המחמד שלך איתך בטיסה..? סביר להניח שחשוב שתדע שיש קשר ישיר בין אילוף הכלב לבין הטסה שתעבור בצורה חלקה ונקייה.

כיום כפי שידוע לכל אחד מאיתנו האופציות להטיס בעלי חיים הם הרבה יותר קלות ופשוטות מבעבר, כאשר לא פעם ולא פעמיים אנו נתקלים בבעיות אשר עושה הכלב במהלך הטיסה, שאלת את עצמך פעם למה הדבר קורה? התשובה לכך היא פשוטה עד מאוד, האילוף של החיה הוא הדבר החשוב ביותר שמשפיע ישירות על שלבי ההטסה.

אילוף הכלב לקראת ההטסה

תאמינו או לא אבל כיום ישנם מקומות בהם מבצעים אילוף כלבים והכנה לקראת הטיסה לחו"ל, כאשר במהלך האילוף המטרה העיקרית זה להכין את הכלב לתהליך של הטיסה ושלבי ההכנה המקדימים שדי מלחיצים גם את חיית המחמד שלנו.

בשביל לאלף את הכלב לקראת הטיסה לחו"ל חשוב מאוד שתבצעו את האילוף במקום מסודר אשר יכול לאפשר לך לקבל באמת את כל האופציות הטובות ביותר ולעשות זאת כמובן לשביעות רצונך, חשוב לציין שישנם חיות שאין אפשרות לאלף אותם לקראת הטיסה, כגון: ציפורים למיניהם, חתולים וכדומה.

מה מלמדים את הכלב באילוף וההכנה לטיסה

ראשית כל אחד מהשלבים החשובים ביותר שמלמדים את הכלב במהלך תהליך האילוף והאימון זה להתרגל להיות בכלוב במשך מספר שעות ארוך במיוחד, לא פעם ולא פעמיים ניתן לראות שבעלי החיים אשר נמצאים בכלוב די מתחילים להשתגע מהדבר, תארו לעצמכם שאתם הייתם צריכים להיות קלועים במשך זמן ארוך מאוד בכלוב במהלך טיסה, תסכימו איתי שזה לא הדבר הכי נעים שיש ולכן, חשוב מאוד שגם בנושא הנ"ל דעו איך לבחור כלוב לטיסה.

בנוסף לשהייה בכלוב במהלך כל הטיסה, עובר גם הכלב לימוד הכיצד להסתדר עם ארוחה אחת לפני הטיסה וארוחת רק לאחר הנחיתה, כלבים שונים שמיים וארץ לעומת בני אדם בכל הקשור לטיסות והמראות, ואין ספק שחשוב מאוד לבצע את האילוף בצורה נכונה וטובה, כאשר חשוב מאוד להיעזר בגורמים חיצוניים אשר יכולים לתת לך את הטיפים הטובים ביותר בנושא וכמו כן לעזור לך במהלך האילוף עצמו!

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: