לינה בברצלונה

ביקור באירופה הפך בעשורים האחרונים לחופשה טריוויאלית במיוחד, זאת בזכות אין ספור טיסות (על בסיס יומי כמעט) לכל יעד באירופה, לרבות העיר היפה ברצלונה. נוחות הגישה והמחירים האטרקטיביים המוצעים בחברות הנסיעות ובעיקר באתרי האינטרנט השונים מאפשרים לכל זוג בכל סטטוס לצאת לנופש בן כמה ימים באחת הערים היפות בעולם.

ברצלונה, השוכנת לחוף הים התיכון התברכה בכמה וכמה קבין של יופי, תרבות, מוסיקה וייחודיות. כל אלו באים היטב לידי ביטוי בטיול בן שבוע ויותר אך גם בביקור סוף שבוע נחמד. כך או כך, על מנת להספיק לבקר ביעדי מפתח וליהנות כהוגן מומלץ לתכנן את הביקור בברצלונה בעזרתם האדיבה של המדריכים השונים (באינטרנט, בחברת הנסיעות או אפילו בחברה דרכה אתם מבצעים את סידור הלינה בברצלונה).

מלונות שלושה עד חמישה כוכבים

אופציות הלינה בברצלונה מתחלקות לכמה קטגוריות מרכזיות, בהם מלונות כמובן. בעיר מאות מלונות הפזורים באזורים המרכזיים והפרבריים. מחירם של המלונות משתנה בהתאם לדירוג הכוכבים שלהם ובהתאם לשירות אותו הם מציעים וללוקיישן המלון – המרחק שלו מן האזור המרכזי של העיר (שדרת הרמבלס).

חברות הנסיעות המציעות דילים שלובים של לינה בברצלונה יחד עם כרטיסי טיסה והעברות מרכיבות את הדילים עם מגוון מלונות משלושה ועד חמישה כוכבים, המחיר כאמור בהתאם. מומלץ לבדוק את האופצייה לסדר באופן עצמאי את סידור הלינה בברצלונה, לא פעם תתגלה זו כאופציה הזולה יותר.

האופצייה המיוחדת – לינה בדירות נופש אקסלקוסיביות

אופצייה ייחודית שאינה מצויה בדילים של החברות השונות בדרך כלל היא לינה בדירות נופש בעיר ברצלונה. דירות אלו לרוב ממוקמות במקומות מרכזיים מאד המאפשרים גישה נוחה והליכה רגלית מאטרקציה לאטרקציה בעיר, סמיכות לנקודות שופינג ותיירות וכמובן בתי קפה ומסעדות.

מה שמייחד את האפשרות הזו יותר מכל הוא האופציה לנפוש באופן אינטימי ורגוע ללא רעש הרקע של מאות אורחי מלון נוספים, הצטופפות בחדרי אוכל גדולים שאינם אינטימיים ואווירה כללית של עומס. בדירות הנופש פרטיות מושלמת, אווירה ייחודית של בית וכל התנאים הנוספים הנדרשים.

טיולים מודרכים בברצלונה היפה

בחרתם אופציית לינה בברצלונה, עליתם על  טיסה ונחתתם בעיר המיוחדת, כעת כל שעליכם לעשות הוא לצאת אל הדרך ולתור את שביליה וסמטאותיה. העיר ברצלונה נחשבת לעיר גדולה, אך רוב האטרקציות שבה ממוקמות בסמיכות יחסית זו לזו, תכננו לכם מסלול טיול שיכלול את יצירותיו של גאודי, את כנסיית המשפחה, את שדרת הלה רמבלס המפורסמת ואת השווקים הנפלאים ובעיקר שוק לבוקרייה. חובבי כדורגל? אל תוותרו על צפייה במשחק כדורגל של הקבוצה הטובה בעולם באיצטדיון הקאמפ נו המפורסם.

המבקשים ליהנות מסיור בעל תוכן ועומק מוזמנים ליצור קשר ולהזמין טיולים מודרכים בברצלונה, סיורים בהם מעשיר המדריך את ידיעות הטיילים על העיר, על אמניה, מבניה ועוד.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,