טיסות זולות לאירופה בכל עונות השנה

הירידה במחירי הטיסות והעלייה ברמת החיים גורמות לגידול מתמשך במספר היוצאים מהארץ מדי שנה. ב-2016, לדוגמה, נרשמו קרוב ל-7 מיליון יציאות מישראל, נתון שמהווה זינוק של כ-15% ביחס לשנה שקדמה לה. נתון מעניין נוסף שמעיד על שינוי אופי החופשות שלנו בחו"ל הוא שב-28% מהמקרים, היציאה מהארץ הייתה לפרק זמן קצר למדי, לא יותר מ-4 ימים. ואכן, המגמה הבולטת כיום היא של המרת חופשות ממושכות בחו"ל במספר רב יותר של טיסות לחו"ל כשכל חופשה בפני עצמה יחסית קצרה.

במצב שכזה אך טבעי שאירופה, על אינספור האופציות שהיא מציעה לנו, תזכה לפופולריות רבה במיוחד. יעדים מרוחקים יותר כמו צפון אמריקה, דרום אמריקה והמזרח הרחוק פחות מתאימים לגיחות זריזות לחו"ל, שהרי אין טעם לבזבז עשרות שעות באוויר לטובת יומיים ביעד כזה או אחר, אטרקטיבי ככל שיהיה. סיבה טובה נוספת לפופולריות של היבשת הקלאסית היא שלאורך כל עונות השנה ניתן למצוא טיסה זולה לאירופה – מה גם שבכל אחת מהעונות ישנם יעדים מושלמים לחופשה קצרה אבל מספקת מאוד.

טיסות לאירופה – השוואת מחירים

כמו בכל תחום, גם בתחום הטיסות, על מנת למצוא את העסקה המשתלמת ביותר, כדאי לבצע השוואת מחירים בין כמה שיותר חברות תעופה המגיעות ליעד אליו רוצים לטוס. כיום ניתן לבצע זאת בקלות ובמהירות באמצעות מנוע השוואת מחירים, כמו זה של חברת kiwi, אותו תוכלו למצוא כאן בהמשך. אתם בוחרים את נקודת המוצא, את היעד אליו אתם רוצים לטוס, את התאריכים המועדפים עליכם, את סוג הטיסה (מחלקה, טיסות מוזלות וכד'), את מספר הטסים, ומנוע ההשוואה בוחן מגוון רחב של הצעות ממספר גדול של חברות תעופה, ומציג לכם את האפשרויות המשתלמות ביותר. לאחר שתבחנו את התוצאות, תוכלו לבחור את האפשרות המתאימה ביותר עבורכם ולבצע את רכישת הכרטיסים אונליין, בלי מאמץ ובזבוז של זמן מיותר.

סתיו – ברלין (וגם פריז)

למי שרוצה לנצל את האפשרויות שמקנות טיסות זולות לאירופה בסתיו, יעד מומלץ במיוחד הוא ברלין. מזג האוויר בבירת גרמניה בספטמבר, אוקטובר ואפילו נובמבר אידיאלי: הימים נעימים, הערבים קרירים, כמות המשקעים נמוכה ובאוקטובר מתקיימים בברלין שלל אירועים משמחים ובהם למשל פסטיבל האורות.

האטרקציות המרכזיות של העיר: אי המוזיאונים, המוזיאון היהודי שמזכיר את ההיסטוריה המורכבת של העיר, שער ברנדנבורג, טירגארטן (הסנטרל פארק של ברלין), כיכר פוטסדאם בעלת המראה ההיי-טקי, גלריית הצד המזרחי שהיא למעשה קטע של 1.5 ק"מ מהחומה המפורסמת שפילחה את העיר עד שהופלה ב-1989, הקו'דאם שהוא גן עדן לחובבי השופינג, רובע קרויצברג שבו שלל אפשרויות בילוי, ועוד.

עוד אופציה לחופשת סתיו באירופה היא פריז, שבעונה זו זוכה לצבעים משגעים והופכת לאפילו יותר רומנטית מהרגיל.

חורף – מלטה (וגם האיים הקנריים)

צפון אירופה הופכת קפואה בחודשי החורף, ובמדינות רבות הטמפרטורות צונחות עמוק מתחת לאפס – אבל בחלק הדרומי של היבשת ישנם לא מעט יעדים חמימים גם בדצמבר, ינואר ופברואר. אחד מהם הוא מלטה, שבאופן כללי הפכה לאופציה אטרקטיבית בשנים האחרונות. מלטה אידיאלית למי שכבר חרשו את אירופה ורוצים לחדש לעצמם, לחובבי ההיסטוריה ולכל מי שמחפש חופשה קצת אחרת. האטרקציות העיקריות במדינה שנמצאת במרכז הים התיכון, מדרום לאיטליה, ומורכבת מ-3 איים (מלטה שהוא הגדול ביותר, גוזו וקומינו שהוא הקטן ביותר): מקדש ג'גנטאיה שנמצא באי גוזו, הים הפנימי וחלון התכלת שגם הם באי זה, הלגונה הכחולה מרהיבת העין באי קומינו, והמערה הכחולה וגני באראקה שבאי מלטה.

עוד אופציה לחופשת חורף חמימה הם האיים הקנריים – שנמצאים ליד חופי מרוקו, באוקיינוס האטלנטי, אבל שייכים מבחינה מדינית לספרד ועל כן כשמחפשים טיסות זולות לאירופה בחורף זוהי בהחלט אופציה שכדאי לשקול.

אביב – איי יוון (וגם הולנד)

איי יוון השונים מזוהים בעיקר עם חופשות קיץ מקפיצות, אבל גם באביב כדאי להגיע לכרתים, סנטוריני, רודוס, זקינתוס, קורפו וגם לאיים פחות מוכרים אבל לא פחות יפים כגון אגיסטרי, אנדרוס או קפלוניה. מזג האוויר כבר חמים ונעים, המוני התיירים האירופאיים עדיין לא מציפים את החופים ואת שאר האטרקציות שמציעה המדינה שנמצאת במרחק טיסה קצרה במיוחד מישראל.

אופציה נוספת שכדאי לחפש עבורה טיסות זולות לאירופה כשהמטרה היא חופשת אביב מפנקת היא הולנד, שמתעוררת לחיים אחרי החורף הקר ובין השאר מציעה מרבדי פרחים יפהפיים בכל מקום.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,