פוליסת ביטוח של פספורטקארד

הקיץ כבר נגמר, אך עונת החגים לפנינו וישראלים רבים יבחרו לנסוע לחו"ל. מבחר היעדים האפשריים גדול מאוד, אך לכל סוגי הנסיעות יש משהו משותף אחד – הצורך בביטוח נסיעות לחו"ל. בין אם אתם נוסעים לחופשה מרתקת בזנזיבר, לחופשת "בטן גב" באיי יוון או בחופשה של כמה ימים בעיר באירופה – על ביטוח נסיעות אסור לוותר.

ביטוח נסיעות הוא אחד מהדברים הראשונים בכל רשימת "דברים לעשות" לפני הנסיעה. מגוון חברות מעניקות את האפשרות לעשות פוליסת ביטוח דרכן, ויש צורך לבצע מחקר שוק לפני שמחליטים באיזו חברה לבטח. אך חשוב להכיר את פוליסת הביטוח של פספורטקארד, מאחר והיא מציעה שיטת ביטוח ותשלום ייחודית, שאף חברה אחרת אינה מציעה.

החידוש הגדול של הפוליסה של פספורטקארד היא שכאשר מבטחים באמצעות החברה מקבלים כרטיס נטען שאיתו ניתן לשלם עבור הוצאות בחו"ל באופן מיידי. מדובר בכרטיס שאותו טוענת החברה במקרה הצורך בכסף, וכך ניתן לשלם איתו על הוצאות רפואיות או על הוצאות אחרות הכלולות בפוליסת הביטוח.

יתרונות החברה

פספורטקארד היא חברה שהוקמה בשנת 2011 ופתחה מאז מספר סניפים בינלאומיים. החברה הפכה לאחת המובילות בשוק בתחום ביטוח נסיעות לחו"ל תוך זמן קצר יחסית. את הכרטיס הנטען של החברה ניתן לאסוף בשדה התעופה בארץ או במגוון חנויות העובדות עם פספורטקארד.

את הביטוח של החברה ניתן להרחיב למקרה שבמהלך הנסיעה מעוניינים לבצע ספורט אתגרי, או למקרה שהנוסע סובל מליקויים בריאותיים קבועים כלשהם. חברת הביטוח הזו מציעה מוקד רפואי בעברית שמאפשר קבלת ייעוץ בזמן הנסיעה. דבר זה כה חשוב מפני שכאשר נמצאים בחו"ל, ישנן מדינות בהן לא קל לתקשר עם הצוות הרפואי ויש צורך בקבלת החלטות על המקום. במקרים כאלו, העובדה כי ניתן לדבר עם רופא בעברית יכולה להיות משמעותית ביותר. לכן, בכל נסיעה לחו"ל, על מנת להיות מוכנים לכל תרחיש – חשוב להצטייד בביטוח נסיעות מתאים.

מאחר ולא ניתן לצפות מראש כל תרחיש שעלול לקרות בזמן נסיעה – חשוב שתהיה פוליסת ביטוח מקיפה ככל הניתן שתכסה כל מקרה אפשרי בזמן החופשה. טיפול רפואי בארץ זרה יכול להיות יקר מאוד, ולכן שיטת פספורטקארד יעילה ואפקטיבית כל כך.

כיסוי ביטוחי ניתן לא רק במקרים בהם נדרש טיפול רפואי. גם, לדוגמה, אם המזוודות לא מגיעות בזמן לשדה התעופה והנוסעים נאלצים להסתדר בלעדיהן מספר ימים – ניתן לקבל דרך הכרטיס כסף להוצאות השוטפות עד שמקבלים את המטען.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: