המקומות הכי רומנטיים בדובאי

דובאי היא אחת משבע הממלכות המרכיבות את איחוד האמירויות, ונחשבת לאחד היעדים הרומנטיים ביותר לחופשה זוגית. הנופים המרהיבים, הארכיטקטורה המודרנית, חוף הים הפסטורלי והטבע היפהפה שנמצא ממש מחוץ לעיר – כל אלה מושכים אלפי זוגות אוהבים בכל שנה, מכל רחבי העולם.

כאן פאר הוא מילת המפתח. החל מהמסעדות הטובות ביותר או מלונות יוקרה מפנקים ועד לפעילויות מותאמות אישית (מישהו אמר טיסה רומנטית בהליקופטר?) – חופשה רומנטית בדובאי היא כמו חלום שמתגשם.

אם בעבר למצוא טיסה לדובאי היה עניין די מסובך, כיום ניתן למצוא דילים מצויינים שיאפשרו לזוג המאושר לתכנן את החופשה במינימום לוגיסטיקה ומאמץ. חברת קשרי תעופה מציעה מגוון רחב של טיסות לדובאי, כך שלא תצטרכו להתפשר, לא על האיכות ולא על המחיר.

דובאי היא אחד מהיעדים האהובים עלינו בעולם כולו, ואנחנו כאן כדי לגלות לזוגות הישראלים את כל הטיפים החמים. בכתבה הזו נספר לכם על שלוש אטרקציות שאסור לוותר עליהן, המקומות שהכי שווה לעשות בהם קניות וכן על המלונות המפוארים ביותר בעיר.

שלוש אטרקציות רומנטיות שאסור לוותר עליהן

  1. טיסה זוגית בהליקופטר – קו האופק של דובאי הוא אחד מהיפים ביותר במזרח התיכון. גורדי השחקים הייחודיים שמקשטים אותו נחשבים לפלא ארכיטקטוני, ולהיות יחד עם אהובך בין שמיים לארץ זו חוויה בלתי נשכחת של פעם בחיים. טיול בהליקופטר יהיה ללא ספק גולת הכותרת – הרגע הרומנטי ביותר של החופשה. ואל תדאגו, המחירים של טיסות ההליקופטר בדובאי נוחות לכל כיס (כ-500 ש"ח).
  2. ספארי מדבר לילי – המדבר של דובאי, שנראה כאילו יצא מסיפורי אלף לילה ולילה, הוא אחד האזורים הרומנטיים ביותר ברחבי הגלובוס. להתחבק תחת שמיים מלאי כוכבים זוהרים, לנסוע בג'יפ עוצמתי על הדיונות הזהובות, זהו זכרון חלומי שילווה אתכם לנצח.
  3. ביקור בגן הזוהר – הגן הזוהר של דובאי (Dubai Garden Glow) הוא מתחם מרהיב, ובו מאות מיצגי ענק הזוהרים בחושך, מופעים אקרובטיים, פארק דינוזאורים ועוד. הדבר הייחודי בגן הזוהר הוא ההזדמנות לחזור לרגע לילדות, לטייל בין המיצגים והמתקנים, לצחוק ולהתלהב ביחד. זו הזדמנות מושלמת לערב קליל, משעשע ורומנטי.

 

המלונות הכי מפוארים בדובאי

דובאי התפרסמה ברחבי העולם קודם כל בזכות מלונות הפאר שבה. הארכיטקטורה הייחודית שבעיר הגדולה כבר מזמן הפכה לשם דבר, ורק עצם הלינה במבנה המוגדר כיצירת אמנות היא דבר שהופך את החופשה לשווה במיוחד. תוסיפו לזה מסעדות מישלן, מופעים של גדולי האמנים ונהרות שזורמים באמצע העיר, ותקבלו את התפאורה הרומנטית המושלמת.

אם אתם מחפשים את המלון שהכי ירשים את בת הזוג שלכם, חפשו את מלון אטלנטיס, השוכן על חוף הים. מלבד חדרים יוקרתיים ואירוח מפנק במיוחד, המלון מציע מגוון פעילויות הקשורות לים – שחייה עם דולפינים, צלילה, וגם סתם רביצה על החוף עם קוקטייל שווה ביד אחת ונשנוש טעים בשנייה.

טיפ קטן: בקשו מפקידי הקבלה במלון המלצות למקומות בהם ניתן לחוות את חיי הלילה של דובאי. הם יידעו בדיוק לאן לכוון אתכם. באופן מפתיע, העיר פשוט לא ישנה אף פעם: הברים שלה הם מהתוססים במזרח התיכון, והמסיבות גדולות ופרועות.

ואם אתם מעדיפים לדלג על חיפושי המלון ופשוט להגיע לסוויטת החלומות שלכם, אפשר גם לרכוש חבילה או דיל משתלמים שיחסכו לכם הרבה זמן וכסף. חברת "קשרי תעופה" מציעה מגוון דילים וחבילות משתלמים במיוחד, הכוללים טיסה לדובאי ואת המלונות הכי רומנטיים בסביבה. לפרטים נוספים – היכנסו למדריך המלא לחופשה בדובאי.

איך אפשר בלי שופינג 

אי אפשר לדבר על מותרות ותפנוקים בלי לדבר על שופינג. ובדובאי, כיאה לאמירות המפוארת ביותר מבין כל השבע, השופינג הועלה לדרגת אומנות.

לפאשניסטה המקצועית אנחנו ממליצים לבקר קודם כל ב"קניון דובאי", שנמצא במרכז העיר. לקניון הזה יש בריכת ענק, אקווריום מרהיב, קולנוע ענק ונוף פנורמי על כל העיר. כמובן שגם החנויות לא נופלות מפסגת האופנה העולמית: החל מקארטייה ועד הארי ווינסטון, בקניון דובאי תוכלו למצוא את המותגים והמעצבים הנחשבים ביותר.

קניון נוסף שכדאי לבקר בו הוא "קניון האמירויות", שתקרת הזכוכית הקמורה שלו חושפת את השמיים, ומעניקה חוויה מענגת של שופינג יוקרה באור יום טבעי.

טיפ אחרון מאיתנו: שתבקרו בקניון האמירויות, אל תפספסו את החנות של גוצ'י. תודו לנו אחר כך.

 

כל זוג ראוי לחופשת פאר רומנטית לפחות פעם בחיים. כזו שיש בה רק את האוכל המשובח ביותר, המלונות המפנקים ביותר, והאטרקציות המרגשות והמחברות שאתם ראויים להן. דובאי היא המקום המושלם לחופשה כזו. אם אתם זוג שיודע להנות ולהתפנק ללא גבולות, זוהי ללא ספק הבחירה הנכונה עבורכם.

בין אם אתם בירח דבש מיד לאחר החתונה, בחגיגת העשור, לפני לידת הבת הבכורה או כל ציון דרך אחר בזוגיות שלכם – אל תהססו, פשוט הזמינו טיסה לדובאי. אנחנו מבטיחים שלא תתחרטו.

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,