5 יעדי טיולים בעקבות סדרות טלוויזיה פופולריות

אמנם לא חסרים יעדים אקזוטיים בעולם שילהיבו וירגשו אתכם,  אבל מסע בעקבות ההרפתקאות של גיבורי הסדרות האהובות, יכול להוסיף ריגוש מיוחד מאוד לטיול. מוכנים לצאת מהמסך הקטן אל העולם הגדול?

מעיין מליח

איך זה ירגיש להתארח באתר הנופש של הלוטוס הלבן? או אולי לרכב על סוס במרחבים הפתוחים כמו ג'ון דאטון, הלוא הוא קווין קוסטנר מ-'ילוסטון'? הסיפורים והדמויות המופלאים שאנחנו רואים בסדרות הם אולי דמיוניים אך המקומות אמיתיים בהחלט. הצטרפו לאופנה הולכת וגוברת של טיולים בעקבות סדרות אהובות בלוקיישנים האמיתיים בהם צולמו ותוכלו להרגיש איך זה לחיות בסרט, בצורה הכי טובה שאפשר.

לפני שנצא לדרך, חשוב שנברר ונתכנן את הטיול כמו שצריך, משלל היבטים שונים. אם אתם בדרך להרפתקה בארצות הברית למשל, השכרת רכב מתאים חשובה ביותר, ומומלץ לבחור ברכב גדול ומרווח, ואולי אפילו מיני-ואן או 4X4 מכיוון שמחכות לכם נסיעות ארוכות בכבישים המתמשכים ללא הפסקה, לצד עצירות באתרי קמפינג שונים. אם, לעומת זאת, סיציליה היא היעד שלכם (בעקבות הלוטוס הלבן), שימו לב לעונה בה אתם מתכננים את הטיול, כי החורף האיטלקי באזור הזה יכול להיות גשום ביותר. אם אתם מתכננים הרפתקה של ממש הכוללת לינה בטבע וטיולי הליכה, שימו לב שאתם מצטיידים באוהל מתאים, ציוד חם והכנה מוקדמת לגבי מסלולים המתאימים לכם. אז עכשיו, אחרי שהתכוננתם, הנה כמה אפשרויות מעניינות מאד ליעד מהסרטים, או יותר נכון, מהסדרות.

 

'ילוסטון' – שמורת פארק ילוסטון, ארה"ב

הפארק העצום הזה שהוא אחד משלושת הגדולים ביותר בארה"ב, חולש על גבולות של שלוש מדינות – וויומינג, מונטנה ואיידהו, ומקבל אליו מדי שנה למעלה מ-3 מיליון מבקרים. בפארק המדהים הזה תמצאו מעיינות חמים וצורות קרקע צבעוניות מרהיבות, לצד חיות בר כמו דובי גריזלי, זאבים ובסונים. עלילת הסדרה 'ילוסטון' מספרת את סיפורה של משפחת דאטון שמוצאת את עצמה בין הפטיש לסדן ונלחמת על השטח של החווה שלה ועל אחדות המשפחה, אבל עיקר העניין הוא להראות לצופה שהקאובוי האמריקאי לא עבר מן העולם והוא כנראה נמצא באחד הפארקים היפים על הכדור, שווה ביקור.

Shutterstock.

 

'הלוטוס הלבן' – סיציליה, איטליה

רק בנובמבר האחרון, כך דווח במגזין הלייף סטייל 'רוב ריפורט', חלה עלייה של 61% בחיפוש של תיירים בריטים אחר טיסות וחופשות לסיציליה ולעיירת הנופש טאורמינה בפרט. לרגע עלתה התהייה מה כל כך מיוחד במקום הזה, אך חיפוש מהיר מגלה לנו שזהו אכן המיקום בו מתרחשת עלילת העונה השנייה של הסדרה 'הלוטוס הלבן'. נראה שאם אתם בקטע של לדהור על טוסטוס כמו טניה מקוויד (ג'ניפר קולידג') אין סיבה לא לעשות את זה ממש כמוה, על החופים השמשיים של האי האיטלקי המפורסם. רק שימו לב: בשיא העונה כרטיס טיסה הלוך חזור ליעד זה יכול להגיע למעל 2,000 שקלים אז דאגו לחפש את הדיל הטוב ביותר או להזמין כמה שיותר זמן מראש.

 

'זרה' – סקוטלנד

בדרמה התקופתית הזו, קלייר רנדל, אחות בריטית בזמן מלחמת העולם השנייה, חוזרת בזמן לסקוטלנד של המאה ה-18 לשנות סדרי עולם ולמנוע אסון שישנה את המורשת הסקוטית לתמיד. מה שיפה בטיול בעקבות 'הזרה' הוא שמי שלא היה בסקוטלנד לפני, לא יודע שלהגיע לשם זה באמת כמו לחזור בזמן. על אף שהמדינה הצפונית היא חלק מהממלכה האנגלית המודרנית, התחושה השוררת בה היא של מקום שקפא בזמן אי שם; הארץ מלאה כפרים קטנים ומרוחקים, נוף נמוך שנע בין ירוק לאפור ומבנים גותיים עתיקים יפהפיים, כל אלו לצד מצוקי חופים עוצרי נשימה, ייקחו אתכם למסע שמרגיש בהחלט כמו מסע בזמן.

 

'משחקי הכס' –  דוברובניק, קרואטיה

נדמה כי אין צורך להרחיב על הסדרה המופתית שפחות או יותר המציאה את קונספט הבינג' והרוויחה לאורך השנים למעלה מ-3 מיליארד דולר, אבל אם אתם צופים אדוקים של הסדרה מומלץ לפחות פעם אחת בחיים לראות במו עינכם את הנוף שהשתקף בעיניהם של ג'ון סנואו ואחרים. הסדרה צולמה אמנם במקומות רבים ברחבי העולם, אבל אחד הבולטים שבהם זו העיר הדרומית בקרואטיה, דוברובניק. כל הסצנות בסדרה הממוקמות ב-'בירת שבע הממלכות', צולמו בדוברובניק, ואפילו ניתן לקבוע סיור מודרך בעקבות 'משחקי הכס' שייקח אתכם דרך כל הנקודות החשובות של האירועים הכי דרמטיים בסדרה.

 

'אמילי בפריז' – פריז, צרפת

אם גם אתם התאהבתם באמילי קופר שמגיעה לפריז להראות לצרפתים מהי באמת 'העיר הגדולה', לא תתאכזבו מקפיצה לעיר המפורסמת, מכיוון שכמו שהיא בסדרה – כך היא ממש במציאות: מלאת סטייל ויופי כמו שאין לאף עיר אחרת באירופה. כמה מהלוקיישנים שכיבו בסדרה הם 'קפה דה פלור' בסן ז'רמן דה-פרה, תעלת סן-מרטין וארמון ורסאי המפואר. בכל מקרה, איפה שלא תדרכו בפריז תרגישו שאתם ממש בתוך הסדרה ככה שאי אפשר באמת להתאכזב.

 

מוכנים להיפרד מהמסך הקטן?

קפיצה אביבית לחו"ל יכולה להשתפר בכמה רמות עם הטוויסט הנכון, בין אם בעקבות דרקונים בקרואטיה או בעקבות קרבות סקוטיים עתיקים, הדמויות מהסדרה האהובה עליכם ילוו אתכם לאורך כל ההרפתקה. גם אם לא מצאתם כאן את הסדרה האהובה עליכם תזכרו שכל סדרה שראיתם צולמה איפשהו בכדור הארץ ככה שהגבול היחיד הוא הדמיון שלכם.  נסיעה טובה!

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,