אודותינו השכרת יאכטות גלי נעמה

למה חשוב שתיכנסו לעמוד אודותינו באתר של השכרת יאכטות גלי נעמה?

האתר של השכרת יאכטות גלי נעמה מלא בכל המידע שאתם צריכים, כשאתם מתכננים לשכור יאכטה ולצאת להרפתקה של הפלגה כיפית ושמחה במיוחד. עמוד אודותינו יעניק לכם את המידע לגבי מי אנחנו, מה המטרה שלנו ואיך כל הסיפור הזה קורה.

אז מה תמצאו בעמוד אודותינו?

קודם כל – נעים להכיר. מי זו חברת השכרת יאכטות גלי נעמה?

השכרת יאכטות גלי נעמה מציעה לכם יאכטה מעוצבת, יפה וספורטיבית, שמיועדת לבילוי רומנטי או לקבוצה של עד 13 אנשים.

איך נראית היאכטה של השכרת יאכטות גלי נעמה?

אם תרצו להבין מה מבנה היאכטה שאתם שוכרים, עמוד אודותינו יספק לכם את האינפורמציה, כמו למשל איפה להשתזף (על הסיפון הקדמי, שם יחכו לכם מזרוני שיזוף מפנקים), איפה ניתן לשבת לאכול בנחת (בחלק האחורי והמוצל של היאכטה מוצב שולחן), איפה אפשר להתקלח, לנוח או איפה השירותים (היאכטה כוללת 3 חדרים זוגיים, סלון, מטבח מקלחת ושירותים).

מה עמוד אודותינו מספר לנו על החזון של חברת השכרת יאכטות גלי נעמה?

בעמוד אודותינו תמצאו לא רק מידע טכני כמו כמה חדרי שינה יש ביאכטה, אלא גם החזון של חברת השכרת יאכטות גלי נעמה, כמו למשל רמת בטיחות גבוהה מאוד, ניסיון ומקצועיות, דגש עצום על חווית הלקוח, שיתוף פעולה עם השכרת יאכטות בחו"ל והפלגות ביעדים מרגשים כמו איי יוון או האיים הקאריביים.

רוצים לדעת איך לתאם יציאה להפלגה? גלשו לעמוד אודותינו

בעמוד זה תמצאו את כל המידע ופרוטוקול הרישום להשכרת יאכטה מבית השכרת יאכטות גלי נעמה, כמו גם מאיפה שוכרים את היאכטה (המרינה בהרצליה), איזה מסלולים אפשר לארגן ועוד.

לדוגמא, אתם יכולים לבחור בהפלגה קצרה של שעתיים בלבד, או בבילוי של יום שלם, בו אתם תפליגו לנמל יפו, תעצרו בדרך לארוחת צהריים, תטיילו ועוד. כמובן שאתם לא צריכים לדאוג לגבי השטת היאכטה – לכל שייט של השכרת יאכטות גלי נעמה יוצא אתכם סקיפר מוסמך ובעל ניסיון, והוא זה שמשיט את היאכטה. אם אתם מעוניינים ומזג האוויר מאפשר זאת, תוכלו לעשות בדרך פעילויות כיפיות כמו לקפוץ מהיאכטה לים על אבוב, הדרכה על דיג ועוד. מי שמעוניין, יכול גם לעבור הדרכה קצרה אצל הסקיפר, וללמוד איך מפעילים את היאכטה, איך מעלים את המפרשים, איך מנווטים את היאכטה ועוד.

למה חשוב לנו שתקראו את עמוד אודותינו באתר של השכרת יאכטות גלי נעמה?

השכרת יאכטות גלי נעמה לא מגדירה את עצמה כעוד חברה שמשכירה יאכטות. בחברה זו יש חשיבות לכל לקוח, החל מרגע ההרשמה לשייט ועד ליציאה לים. אם תקראו את עמוד אודותינו, זה יאפשר לכם ולנו להיות מסונכרנים ולהבין איזה שירותים אתם יכולים לקבל, איזה מסלול שייט כדאי לכם, מה מומלץ עבור ההרכב שלכם וכן הלאה.

צרו קשר עם עמוד אודותינו של השכרת יאכטות גלי נעמה 0504600470

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,