הפלגת נופש כשרה

אם החלטתם לעלות על הפלגת נופש ואתם שומרי כשר, כדי לקחת מאיתנו כמה טיפים שיעזרו לכם להעביר את החופשה שלכם בצורה הטובה ביותר, במינימום תקלות והכי חשוב… שתהיה חופשה כשרה על פי הדת.

אוכל כשר בחופשה בחו"ל

אם אתם נוסעים לחופשה בחו"ל בטיסה, בהפלגת נופש או אפילו למלון בארץ ואתם שומרים על כשרות מינימלית במזון אותו אתם צורכים מדי יום, תסכימו איתנו כמה חשוב נושא האוכל הכשר בחופשה.
לנסוע לחופשה כאשר אין לכם אוכל כשר, זו בעיה, אבל…
אם יוצא לכם לנסוע לחופשה בחו"ל ואתם יודעים מראש שייתכן ותהיה בעיה אם האוכל שאינו כשר במלון, בהפלגת נופש על האוניה או במסעדות השונות במדינה אליה אתם נוסעים.
קחו אתכם מראש אוכל כשר ומומלץ שזה יהיה מזון יבש בקופסאות שימורים שיכולים לפתור לכם את הבעיה של האוכל הכשר אותו תצרכו מדי יום במהלך הטיול.

הפלגת נופש ואוכל כשר למהדרין

הפלגות נופש שיוצאות מהארץ של חברות ספנות ישראליות, מצויידות בדרך כלל באוכל כשר למהדרין, אך ההפלגות שיוצאות בחו"ל…וגם בארץ השייכות לחברות ספנות זרות, נותנות שירותי קייטרינג בהפלגות ומגישות אוכל לא כשר ולכן, שאתם יוצאים ל…הפלגת נופש שכזאת, דאגו להצטייד בקופסאות שימורים עם מזון יבש כשר, שיהיה לכם לשהות אותה תעברו על הפלגת נופש בחו"ל.

כיום, בגלל המודעות הגדולה לנושא הדת והאוכל הכשר שקובע במרבית הפעמים את ההחלטה הסופית אם לעלות על אונית הנופש הספציפית, או לנסוע לחופשה מסוג אחר שבה יש את האפשרות לקבל אוכל כשר, ישנם הפלגות נופש שמשווקות על ידי ספקי התיירות השונים ומיועדות לנופשים המעוניינים להתענג בארוחות כשרות בלבד.

הפלגת נופש כשרה צריכה להיות בפיקוח

אם החלטתם לעלות על הפלגת נופש כשרה ואתם רוצים להיות בטוחים שהאוכל על ההפלגה הינו אוכל כשר למהדרין, צרו כשר עם חברת הספנות איתה אתם מפליגים לחו"ל ובדקו מי הוא הרב שנותן את ההכשר לאוכל באוניה ומי הרבנות שמפקחת בנושא המזון.

לא כל סוכן נסיעות ונציג שימכור לכם חופשה חלומית על הפלגת נופש, יודע בוודאות שההפלגה כשרה ומה ההכשר שניתן על המזון ולכן, רק טלפון ובירור הנושא עם חברת הספנות ייתן לכם שקט נפשי לדעת שאתם עולים על הפלגת נופש בריאה, מזינה וכשרה!

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: