טיול לגושרים ולצפון הרחוק

אז אחרי שעברנו כמה וכמה טיולים בצפון הארץ וגם סיפרנו לכם אליהם ממש בכתבות שלנו, החלטנו שנספר לכם על טיול מהמם שעברנו בצפון בדיוק לפני פסח 2010,

הטיול התחיל בכלל בנסיעה מאוחרת יחסית ויציאה מהמרכז בשעה 16:30 ותאמינו או לא, מצאנו את עצמנו רק בשעה 20:30 במקום שנקרא מלון הגושרים (מלון בטבע), שנמצא  ממש בצפון הארץ 5 דק' נסיעה אחרי קריית שמונה ו 2 דק' נסיעה מקיבוץ דפנה, שגם שם הספקנו לעבור במהלך הטיול ולפנק את עצמנו בכפכפי טבע נאות חדשות ומהממות.

ולספרנו וטיילנו המרתק…

אז הגענו ביום חמישי בערב למלון והתפנקנו לנו בארוחת ערב משובחת ותוססת, מלאת טופינים והפתעות כמו שאנחנו אוהבים, כפי שכבר ניחשתם אחרי נסיעה של 4 שעות לצפון המלא בפפקים לכל אורך הדרך, אי אפשר להשאר אדישים ופשוט מצאנו את עצמנו מוקדם מהצפוי חורפים לנו בשינה מתקתקה ומקסימה, עד ארוחת הבוקר של יום שישי.

ביום שישי לאחר סיבוב קצר במלון הגושרים וסביבתו, נדהמו לראות כמה יפה המקום וכמה אטרקציות מפנקות ניתן למצוא שם כגון: קייקאים, ירי בכדורי צבע, בריכת שחייה מקורה, השכרת אופניים לרכיבה, מדשאות בשביל לרבוץ ולהתפנק ופשוט עוד עשרות אטרקציות שנמצאות בקרבת המלון וסביבתו.

במהלך היום הספקנו כמובן כמו שניחשתם לרבוץ ולנוח כהוגן, אך גם לטייל וללכת ולראות את האנדרטה החדשה שהוקמה לזכר אסון המסוקים והחללים שנספו בתאונה, יהי זכרם ברוך!

חובה לעבור באנדרטה ולראות בעיניים את מקום האירוע ואת האנדרטה המפוארת שנבנתה לזכרם.

כמובן שכחלק מהטיול שלנו במהלך הסופ"ש, הספקנו לנסוע כפי שהזכרנו לרכוש לעצמנו זוג כפכפים משובח מעור ואפילו לעלות אף על פי שהיה קצת גשום וקריר, לאטרקציה שמציע הבניאס המרשים ביופו והגשר החדש שבנו באטרקציה שחכל אחד חייב לראות בעצמו.

לאחר שירדנו מהבניאס החלטנו לפנק את עצמנו בארוחת צהריים במסעדת דג על הדן שמציעה דגים משובחים וטריים ייחודיים וכמו כן את הפורלים שמגדלים בחוות הדגים באזור.

אחרי ששבענו ועייפנו, התחלנו את הנסיעה בדרנו הביתה ולא היינו יכולים לפספס את חוות התבלינים שנמצאת באזור ומציעה עשרות סוגים של תבלינים משובחים וייחודים שיכולים לעשות לכם את הארוחה הרבה יותר טעימה.

חזרנו הביתה עייפים אך מרוצים, בציפייה לטיול הבא!