דרושים תיירות וכל מה שצריך לדעת

צוות טרוול אינפו ריכז עבורכם את הטיפים החשובים ביותר שיעשו לך את חיפושי העבודה בענף התיירות לפשוטים וקלים יותר, נעימים יותר ומוצלחים הרבה יותר, בשביל שתמצא את העבודה שמתאימה לך תוך כדאי השתלבות מהירה בענף התיירות, ואל תשכחו לספר לאחרים איפה קיבלתם את ההמלצות הטובות ביותר רגע לפני שאתם מתחילים במשרה החדשה שלכם כחלק ממשפחת התיירות…ושיהיה בהצלחה!

ענף התיירות בארץ ובעולם

במידה וזוהי טבילת האש שלכם בענף התיירות וזו הפעם הראשונה שאתה מחליט להכנס ולעבוד כעובד מן המניין, מומלץ לקרוא קצת יותר על הענף ולהבין טוב יותר לאן אתה נכנס, ואיך משלבים בצורה נכונה ומהירה כעובד במשפחת התיירות של ענף התיירות.

דרושים סוכני נסיעות

בענף התיירות ישנם כל הזמן גיוסים לתפקידי סוכן הנסיעות, וניתן לראות אלפי מודעות דרושים סוכני נסיעות, בלוחות הדרושים באינטרנט, מגזינים, ועיתונים העוסקים בתיירות.
תפקיד סוכן הנסיעות הוא תפקיד עונתי שהביקוש לו הוא בעיקר בחודשי הקיץ ובשיא עונת התיירות.

דרושים במלונות

אחד מהתפקידים המשמעותיים ביותר בתעשיית האירוח בתיירות שייכים למלונאים, כאשר גם בבתי מלון בארץ ובעולם, עיקר הפעילות ומסת העבודה מתבצעת בחודשי הקיץ ותקופת התיירות בחו"ל…וגם בארץ! את תפקידי דרושים במלונות ניתן למצוא בלוחות דרושים באינטרנט, ועיתוני התיירות השונים.

דרושים דיילי אוויר

תפקיד דיילי האויר הוא לתת שירות ולדאוג לכך שהנוסע יקבל את כל השירות לו הוא זקוק, על ידי דיילי האוויר וצוות הטיסה שעליהם מוטלת המשימה, דרושים דיילי אוויר זה מקצוע שמבוקש כל השנה אך בישראל עדיין האפשרויות הם די מוגבלות עקב מספר מצומצם של חברות תעופה בישראל, אך איכותיות ברמות וסטנדרטים בינלאומיים.

דרושים השכרת רכב

בישראל ישנה נוכחות גדולה מאוד של חברות השכרת רכב, שדואגות לספק שירותי השכרת רכב בארץ ובחו"ל כמוצר משלים לחבילת התיירות אותה רכש הלקוח מסוכן הנסיעות, בגלל ההתפתחות של ענף השכרת הרכב, ישנו צורך גדול מאוד בעובדים, נציגי שירות, עובדים טכניים, אנשי מקצוע, מכונאים, אנשי מכירות ועוד מספר התמחויות נוספות אותם ניתן למצוא לאחר שתשלחו את קורות החיים שלכם למודעת דרושים השכרת רכב בלוחות הדרושים באינטרנט.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,

2 תגובות