המדריך לבחירת צימר

חופשה בצימרים היא כיום הדרך הנפוצה והאהובה ביותר על תושבי ישראל . בין אם מדובר בחופשה רומנטית בשניים , חופשה משפחתית או אפילו מסיבה מטורפת . המילה צימר הפכה למילה נרדפת של כיף ורוגע . האפשרויות לשכירת צימר היום הן רבות וניתן למצוא צימרים בכל רחבי הארץ ובגדלים וסוגי אירוח שונים .

מה חשוב לבדוק בבחירת צימר ?

  • בחירת צימר מוצלח תלויה בסוג הבילוי אליו אתם מתכננים לצאת . כיום ניתן למצוא צימרים רבים בעלי אוירה שונה , החל מבקתות מבודדות ורומנטיות ,ועד לוילות מפוארות המאפשרות בילוי חברי וסוער בשילוב אטרקציות מאתגרות .
  • לאחר שהחלטתם מהו אופי החופשה הרצוי לכם התחילו בסקר שוק . לא חסרות פינות חמד המשכירות צימרים וכל אחד יכול למצוא צימר בטווח המחירים המתאים לו . לעיתים אפילו צימרים זולים ופשוטים יכולים להפתיע אתכם יכולים לשבות אתכם בקסמיהם.
  • בררו בדיוק במה מאובזר אותו צימר ואילו שירותים האירוח כולל. האם ישנה ארוחת בוקר?האם יש מיזוג? האם יש בריכה לילדים? ומה עם ספא , ג'קוזי ומערכת קולנוע ביתית? . באתם להעביר כמה ימים של רוגע וכיף והכול חייב להיות מושלם.
  • בררו את נגישות המתחם לאטרקציות והפעילויות שתכננתם ? חבל לבזבז את כל זמן  החופשה היקר על נסיעה מתישה . בנוסף חשוב לברר קרבת חנויות במקרה ותצטרכו להצטייד באביזר כלשהו.
  • דבר נוסף שחשוב מאוד בבחירת צימר ואנשים לפעמים שוכחים לברר הוא האם ישנם הנחות כלשהם לאטרקציות המקומיות כגון פארקי מים , שמורות טבע ואפילו מסעדות . צימרים רבים עובדים בשיתוף עם אותם אתרים ונותנות הנחות משמעותיות רבות . הדבר יכול לחסוך לכם כסף רב.

ניתן למצוא כיום אתרים רבים על גבי הרשת שיעזרו מאוד בחיפוש אחר צימר מושלם לכל אחד.  באתרים אלה מופיעים צימרים רבים המקוטלגים על פי מיקום ,  מחיר , אופי אווירה , גדלים ואפילו מכילים תמונות עדכניות . אז תתחילו לארוז וליידע את הבוס כי החופש הבא כבר מחכה מעבר לפינה.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: