חופשה בריאה בים המלח

אז הפעם החלטנו לארוז תיק קטן עם כמה בגדים, להזמין לילה ללינה בבית מלון ויצאנו לנפוש ולנצל את סוף הקיץ בים המלח – המקום הנמוך בעולם!

ים המלח דווקא בשבת וראשון

ידענו מראש שיום שישי בים המלח זה אחד הימים היותר עמוסים בתיירים במהלך השבוע אז הפעם החלטנו שאנחנו רוצים קצת שקט, אספנו זוג חברים ויצאנו בבוקר יום שבת לים המלח בנסיעה ממרכז הארץ.

בגלל שיצאנו בבוקר היינו ממש רעבים, אז מה יכול להיות טוב יותר מפיתה ולבנה אצל חוות פיליפ שנחשב לאחד מהטובים באזור הדרום, מומלץ בחום!

אחרי שאכלנו ושבענו המשכנו לנו ישירות לים המלח אל בית המלון לאונרדו ים המלח שהינו מלון ברמת 4 כוכבים ואחרי שהיינו בו אנחנו יכולים להגיד שבהחלט מלון 4 כוכבים עם אופציה ל 5 בלי שום ספק, היה מצוין וממש נהינו.

בקצרה על בית המלון לאונרדו הוא בית מלון ששייך לרשת מלונות פתאל שנחשבת לאחת מרשתות בתי המלון הגדולות בארץ שלה מגוון בתי מלון בכל עיר תיירותית כזו או אחרת.

קודם כל ים המלח אחר כך נחים

אחרי שהגענו לים המלח וקיבלנו את החדרים, תוך חצי שעה כבר היינו בבגדי ים רגלית אל חוף הים של בית המלון לאונרדו פלאזה ים המלח שמשתף כמו שניחשתם נכון פעולה עם שאר בתי המלון של לאונרדו פתאל באזור עין בוקק.

אחרי שרחצנו בים המלח, מרחנו את עצמו בבוץ ושוב נכנסו למקום הנמוך בעולם, החלטנו לחזור לבית המלון ולאכול את ארוחת הצהריים, לאחר מנוחת צהריים קלה ירדנו למרכז הספא של בית המלון ששם התפנקנו לנו במסאז איכותי, בריכת מי ים המלח, ג'קוזי, סאונה ופינוקים נוספים של ספא בית המלון, מומלץ בחום למתארחים.

את היום השני שלנו סיימנו בבריכת בית המלון אחרי ארוחת בוקר עשירה ועוד נגיעה אחרונה בספא בית המלון שהשאיר לנו מיום קודם לכן טעם טוב בגוף.

בלי שום ספק הייתה לנו את אחת החופשות הכי בריאות שיש בים המלח ואנחנו ממליצים לכם בחום לנסות ולנסוע לים המלח בשביל לעשות חופשה בריאה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,