טסים לחופשה משפחתית? ככה תחסכו בביטוח הטיסה!

כל השנה אנחנו עובדים קשה, בשביל לפרנס את המשפחה שלנו, לספק לילדים שלנו את כל מה שהם צריכים ביום יום ומתוך כוונה להצליח לחסוך קצת כסף בצד שיהיה להם ולנו לעתיד. כל השנה אנחנו גם עובדים קשה מאוד, בשביל שנוכל לצאת בקיץ לחופשה משפחתית בחו"ל. שבוע-שבועיים או יותר, להתנתק מהיום יום ומהשגרה.

אם בעבר הרחוק, חופשות משפחתיות היו מתקיימות, לרוב, בגבולות מדינת ישראל, אזי שהם הזמן, יותר ויותר משפחות מעדיפות לערוך אותן ביעדים שונים בחו"ל. מחירי הטיסות, המלונות, ובכלל האפשרויות הקסומות קורצות לנו. לכן אנחנו בוחרים יעד מסוים שיכול להתאים לכל בני המשפחה, מבחינת גיל ועניין, בוחנים באיזה מועד זה יתאפשר, רוכשים כרטיסי טיסה ומזמינים מקומות בבית מלון.

לפני שאנחנו יוצאים מהארץ, עלינו לדאוג לעוד פרט אחד קטן, ביטוח נסיעות לחו"ל. עלינו לרכוש ביטוח כזה בכל פעם כשאנחנו יוצאים את גבולות הארץ, ובוודאי כשאנחנו יוצאים לחופשה משפחתית. אז עלינו לרכוש ביטוח לכל אחד מבני המשפחה, כך אם חס וחלילה קורה משהו, אזי שכולם מבוטחים ובכל מקרה של צורך בפרוצדורה רפואית כזו או אחרת, נוכל לקבל החזר כספי ולא נצטרך לממן אותה לבד מכיסנו.

מה הקשר של ביטול טיסה לביטוח נסיעות ואיך צריך להתייחס אליו?

אחד הרכיבים החשובים של ביטוח נסיעות לחו"ל, מתייחס לטיסה עצמה. לצערנו, למרות כל התכנונים והשאיפות, אנחנו עלולים לגלות זמן קצר לפני הנסיעה שאנחנו לא יכולים לטוס. זה יכול לקרות בגין מחלה או סיבה בריאותית אחרת, וזה יכול לקרות כתוצאה ממוות במשפחה, חס וחלילה, או מכל סיבה אחרת.

מלבד העובדה שאנחנו עלולים למצוא את עצמנו במצב של ביטול טיסה, הרי שאנחנו עלולים למצוא את עצמנו גם מתמודדים עם סיטואציה של קיצור הנסיעה, שוב, בגין סיבות בריאותיות או מסיבות אחרות.

על מנת שנוכל לקבל כיסוי כספי על כך שנאלצנו לבטל טיסה או להקדים אותה, רצוי מאוד לרכוש הרחבה כזו בביטוח נסיעות שלנו ולעשות זאת מספיק זמן לפני הנסיעה ובצמוד להזמנת הטיסה והמלונות, על מנת שנוכל להנות מהחזרים במקרה של ביטול או קיצור. חשוב לוודא שהוא קיים בכל הביטוחים שאנחנו עושים עבור בני המשפחה, ובשביל שאכן נוכל להשתמש בו, יש לבדוק מה הם התנאים בפרט כשאנחנו נוסעים עם ילדים. אז רמת הסיכון עלולה להיות גבוהה יותר ולכן אנחנו צריכים לוודא שהפוליסה מכסה כל אופציה אפשרית. עלינו לקחת בחשבון שזה אפשרי, ולכן חשוב שנתייחס לכך בכובד ראש.

איך אפשר לחסוך בתהליך?

בשביל שלא נשלם מחיר מוגזם עבור הפוליסה בכלל ובפרט עבור אופציה של ביטול טיסה, אנחנו צריכים להיכנס לאתר Wobi, לבדוק פוליסות ביטוח שונות, להשוות ביניהן, ובסופו של דבר להכריע איזו מבין הפוליסות הכי משתלמת עבורנו.

עלינו לבדוק את התנאים של כל פוליסה, עלויות, וכל מה שנדרש בשביל שנוכל ליהנות מביטוח איכותי, אותו נוכל להפעיל במקרה של ביטול טיסה או בכל סיטואציה אחרת.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,