קריסמס בלונדון ? למה משתלם ומה אפשר לעשות

בעוד שבישראל נחגוג בימים הקרובים את חנוכה, הרי שבמדינות רבות בעולם ובפרט באירופה, יחגגו את הקריסמס. תיירים ישראלים שיצאו בתקופה זו לערים שונות באירופה, יזכו לראות עצי אשוח מעוטרים ומעוצבים בכל פינת רחוב, בכל חנות ובכל בית, אינספור פנסים בשלל צבעים, סנטה קלאוס במדים אדומים וכמובן, עגלות מלאות של מתנות שבני משפחה קונים זה לזה.

אך אין ספק שאם אנחנו רוצים להרגיש את קריסמס כמו שצריך, אזי שעלינו לקנות כרטיס טיסה ללונדון. שם החוויה היא אחרת, מיוחדת במינה. מי שמגיע לשם בעונה זו, יכול להרגיש כמו בסרט הוליוודי, אם אתם תרצו סרט חג מולד בריטי אמיתי. שילוב של כל האלמנטים המוכרים לנו מאותם סרטים וסדרות שמתייחסות לחג המולד. עצי אשוח, סנטה קלאוס, רחובות מעוצבים, חנויות מלאות בכל טוב, וכן, גם שלג. אך זה רק מוסיף לאווירה.

אך מעבר לכך, קריסמס בלונדון זו חוויה ייחודית, בין היתר בגלל מה שאפשר למצוא בעיר בתקופה זו. למשל, חובבי הכדורגל יוכלו ליהנות מחוויה יוצאת דופן של מספר מחזורים בפריימרליג, אשר משוחקים יום אחרי יום, במה שמוכר כבר כטירוף חג המולד. לא חייבים להגיע למגרש בשביל ליהנות מזה, אפשר פשוט להיכנס לאחד הפאבים בעיר וליהנות מהחוויה.

כמו כן, ניתן ליהנות משלל הצגות ייחודיות, חלקן עלו במיוחד לקראת תקופה זו, הן מתוך ידיעה שתיירים רבים מכל העולם מגיעים אל העיר בקריסמס והן בגלל שמדובר בחג מאוד משפחתי, אז מבחינה כלכלית משתלם לעלות הצגות חדשות. זה נכון גם לגבי אירועים אחרים, בין אם מדובר באירועי מוזיקה, מחול, בלט וכדומה.

וכמובן, אי אפשר לשכוח את העובדה שבחג המולד בלונדון, החנויות מלאות בכל המוצרים הכי חדשים, הכי מיוחדים וניתן ליהנות מהנחות ומבצעים שאי אפשר למצוא במהלך השנה. תהיו בטוחים שתחזרו משם עם מזוודות מלאות.

איך מזמינים חופשה בחג המולד

הבעיה הגדולה היא לארגן חופשה כזו. לשמחתנו, היום אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של טיסות זולות ללונדון
הן רגילות והן לואוקוסט, אשר מאפשרות להגיע ללונדון בתנאים נוחים, כולל בחג המולד, אף על פי שאנחנו לא התיירים היחידים שרוצים להגיע אל העיר בתקופה זו.

כמו כן, אנחנו יכולים להזמין מקומות בבתי מלון, בין אם זה בתי מלון מרכזיים ובין אם מדובר בבתי מלון שנמצאים בפרברי העיר או בשכונות פחות מרכזיות. מאחר וגם כך, העיר מרושתת היטב ברכבת תחתית, לא אמורה להיות בעיה להגיע ממקום למקום. צריך לזכור גם, אנחנו תמיד יכולים לחפש אופציה של B&B  או אופציות אחרות ללון בהן.

לפני סיום נדגיש, אם אתם מחליטים לנסוע ללונדון בתקופה זו, תארזו בגדים חמים ונעימים. כך תוכלו להתמודד עם החורף הלונדוני וליהנות מהחופשה שלכם.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,