המלצות של תושבים מקומיים למי שטס ללוס אנג'לס

טסים ללוס אנג'לס? קבלו המלצות של תושבים מקומיים, כדי להמנע ממלכודות תיירים!

כשאנחנו חושבים על לוס אנג'לס מיד עולות לנו בראש התמונות של שדרת הכוכבים של הוליווד או של הטיילת של חוף וניס – אבל ב-1,300 הקמ"ר שעליהם משתרעת עיר המלאכים, ישנן עוד אינספור אטרקציות.

באופן טבעי, הדרך הטובה ביותר להתחמק ממלכודות תיירים מיותרות ולחוות באמת את לוס אנג'לס היא על בסיס המלצות של האנג'לינוס, שמן הסתם מכירים את המקום שבו הם חיים ויודעים הכי טוב מכולם איפה כדאי לבלות.

אז במידה והייתם רוצים להכיר את עיר המלאכים מקרוב ולחוות אותה כמו שחווים אותה התושבים המקומיים, אספנו כאן בשבילכם רשימת מקומות שהתייר הממוצע שטס ללוס אנג'לס לרוב לא זוכה לבלות בהם, בהשראת המאמר שנכתב לא מזמן בנושא על-ידי חברת "רוזנטורס".

1. הופעה ב- Viper Room

ה- Viper Room הוא מועדון שפעם אחד הבעלים שלו היה ג'וני דפ וגם היום תוכלו להיתקל בו בכוכבים מפורסמים.

אבל גם אם אף סלב לא יגיע ל-Viper בערב שבו תהיו שם (או שיגיע ולא תזהו אותו…), עדיין תוכלו ליהנות מהופעות מוזיקליות מצוינות של אמנים שאתם עדיין לא מכירים ובעיקר מאווירה ייחודית והמון אנשים יפים ונכונים.

איפה: West Sunset Blvd, West Hollywood 8852

שעות פתיחה: כל יום החל מ-20:00

2. רחוב אבוט קיני

אבוט קיני (Abbot kinney) הוא הרחוב הראשי של רובע וניס, שהוקם בהשראת ונציה האיטלקית וכמוה כולל גם תעלות מים מלבבות.

ברחוב אבוט קיני תמצאו בתי קפה מסוגננים, חנויות וינטאג', מסעדות טרנדיות, אמנות ייחודית ועוד דוגמאות לקסם הלוס אנג'לסי האמיתי. בערבי סופי השבוע הרחוב הומה אדם, לפעמים יותר מדי, אבל בכל זמן אחר השוטטות בו היא חוויה מענגת ומרתקת גם יחד.

3. פארק קניון רניון

לוס אנג'לס היא האורבניות במיטבה, אבל לצד ההמולה, הכוכבים, הקניות והאנשים יש בה גם לא מעט טבע מרהיב עין ומשרה שלווה.

פארק קניון רניון (Runyon Canyon) מציע שלל מסלולי טיול (מנינוחים ועד מאומצים), נקודות תצפית נוחות אל לוס אנג'לס ובפרט אל הוליווד, ובעיקר שקט ואוויר נקי, שני מצרכים שלא תמיד קל למצוא בעיר המלאכים.

ישנו 3 כניסות לקניון רניון – האחת מצפון, דרך מלהולנד דרייב (כ-4 ק"מ מזרחית ל-Laurel Canyon Blvd) ושתיים מדרום, שמובילות את המטיילים אל חלקו התחתון של הפארק.

4. אמבה מיוזיק – חנות תקליטים ודיסקים מיתולוגית

אמנם רובנו מאזינים למוזיקה דרך הסמארטפונים או המחשב, אבל מי שבאמת אוהב מוזיקה יודע שכדי ליהנות ממנה באמת כדאי לנגן תקליט. אפילו דיסקים מעוררים אצלנו נוסטלגיה, ומי שמגיע לחנות הענק "אמבה מיוזיק" בלוס אנג'לס כבר מרגיש שהגיע למקדש שכולל וינילים, דיסקים, פוסטרים, מזכרות ועוד פריטים שדרכם אפשר לא רק לשמוע את המוזיקה, אלא גם להרגיש אותה ולהיזכר בכמה מהרגעים היותר יפים שהיו לנו בחיים.

איפה: 6400 Sunset Blvd  (גם בסן פרנסיסקו ובברקלי ישנם סניפים)

שעות פתיחה: שני עד שבת 10:30-23:00, ראשון 11:00-22:00

5. אוכל קוריאני

לוס אנג'לס היא ביתן של כמה מהמסעדות הקוריאניות הטובות ביותר בעולם, כאלה שהיו זוכות לשבחים והצלחה גם בדרום קוריאה עצמה.

ברחבי העיר פזורות כמה וכמה מסעדות כאלה, והאנג'לינוס ממליצים במיוחד על Hae Jang Chon, מסעדה ששוכנת בלב שכונת קוריאה-טאון (Koreatown) – שכונה מדרום להוליווד שחיים בה קוריאנים רבים אבל לא רק, כך שהיא מציעה באופן כללי חוויה אתנית ותרבותית מגוונת מאוד.

ב- Hae Jang Chon תוכלו להתענג על חזירים, תמנונים ודיונונים ספוגים בטעם קוריאני עז ועל משקאות קוריאנים מיוחדים.

איפה: 3821 W. 6th St

שעות פתיחה: כל יום החל מ-11:00 ועד 2 אחרי חצות

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,