אטרקציות במהלך עבודה בקנדה

עבודה בקנדה היא לא רק דרך לעשות כסף אלא גם (ולפעמים בעיקר) הזדמנות לגלות את האטרקציות הרבות של קנדה. מלבד הנופים, שמפורסמים בעולם כולו ביופיים (מי שלא ראה שלכת בקנדה, שורות של עצי מייפל ואת הצד הקנדי של הרי הרוקי, לא ראה יופי מימיו), קנדה מספקת גם אטרקציות עירוניות בדמות מבנים ומונומנטים, מוזיאונים, פסטיבלים, פארקים וריאות ירוקות וכמובן חיי לילה תוססים. שהות למטרת עבודה בקנדה נותנת הזדמנות לגלות את היופי של ערי קנדה: טורונטו, מונטריאול, אדמונטון, אוטווה, ונקובר, קלגרי וערים אחרות, ואת הנופים, השמורות והפארקים המגוונים של המדינה. מי שמגיע לעבוד בקנדה בזמן החורף יהנה מפסטיבל החורף המפורסם של קנדה (ה- Winter Carnival) אשר מתפרש על פני מספר ערים ומספק כמה ימים של התפרעויות, תחרויות וכיף.

עבודה בקנדה בתקופת הפסטיבל

פסטיבלי חורף הם אטרקציה מוכרת בקרב מטיילים ותיירי נופש בעולם, והפסטיבל של קנדה נחשב לאחד מהארבעה הטובים בעולם. עבור הרבה ישראלים, עבודה בקנדה בתקופת החורף זוכה למעמד מועדף הודות לכריסמס, שמספק הרבה פרנסה. מי שעובד בערים אוטווה וקוויבק ומי שמטייל בתקופה זו באזור יכול ליהנות מהאטרקציות שמציע הפסטיבל כמו פסלי קרח, תחרות מזחלות שלג, סקי והרבה דוכני אוכל ושתייה. באוטווה מתקיימים מדי שנה גם פסטיבלי מוסיקה שהם אטרקציות בפני עצמם – פסטיבל הג'אז ופסטיבל המוסיקה העממית. עבודה בקנדה בעיר שרלוטאון מאפשרת לקחת חלק בפסטיבל האור, שמתקיים בסוף חודש יוני והאטרקציה המרכזית בו היא כמובן זיקוקי דינור, בעוד טיול או עבודה בטורונטו בסתיו (חודש ספטמבר) יאפשרו לבקר בפסטיבל אחר, לא פחות מפורסם – פסטיבל הסרטים הבינלאומי של טורונטו, שעומד בשורה אחת עם פסטיבלי קאן וברלין.

עבודה בקנדה ואטרקציות יום

הרי הרוקי הקנדיים, מפלי הניאגרה הקנדיים, מדבריות הקרח באזורי הצפון ומאות האגמים של קנדה הם אטרקציות הטבע העיקריות למחזיקי עבודה בקנדה שמוצאים זמן בסופי השבוע לחרוש את הנופים היפים. מסלולי הטיול בקנדה נוחים, מסומנים ומוסדרים ואפשר לטייל ברכב מושכר, באוטובוסים וברגל, וכמובן לישון (אם הטמפרטורות נוחות) באתרי קמפינג. אטרקציות יום שלא דורשות יום שלם הן אטרקציות עירוניות, בהן ניתן לבקר תוך כדי עבודה בקנדה גם מבלי לקחת יום חופש.

אטרקציות היום המרכזיות בקנדה:

בוונקובר: האקווריום הענק (שכולל לווייתנים), הקנדה פאלאס והגן הסיני.

בטורונטו: הקאזה לומה (טירה אירופאית עם גנים יפהפיים סביבה), מגדל ה-CN טאוור שנחשב לאטרקציה המרכזית של טורונטו, הנמל של טורונטו וכמה לונה פארקים ענקיים.

במונטריאול: עבודה בקנדה במונטריאול מספקת הזדמנות לבקר בגנים הבוטניים ובגן החיות האקולוגי, להפליג על נהר סנט לורנס ולצאת לטיול בפארק אומגה.

עבודה בקנדה – אטרקציות חיי לילה

עבודה בקנדה היא הזדמנות להכיר את חיי הלילה של המדינה, שברוב הערים יצא להם שם שלא תואם את המציאות. בניגוד לשמועות ולדימוי המשמים, אוטווה בירת מחוז אונטריו, מנטריאול, טורונטו וונקובר נהנות מסצינה מפותחת של חיי לילה שכוללת מועדונים, ברים והמון מועדוני הופעות. טורונטו נחשבת מובילה בחיי הלילה של קנדה ורחוב Peter Street הוא אחד מרחובות הבילוי המרכזיים, בו מרוכזים לפחות ארבעה מועדונים שווים. מי שמוצא עבודה בקנדה באדמונטון (שידועה כבירת פסטיבלי המוסיקה של קנדה) ייהנה מהרבה הופעות חיות וממועדונים וברים, שהרבה מהם מפוזרים לאורך ה- Jasper Avenue וה-NW Street. באוטווה, מועדונים סטייליסטיים ונוצצים אפשר למצוא באזור ה- ByWard Marketאו ברחוב ג'ורג'. גם קלגרי, ונקובר, וכמובן מונטריאול שופעות ברים, מועדונים, הופעות ואטרקציות לילה אחרות מהן נהנים המטיילים אבל בעיקר המקומיים ואלו שמחזיקים עבודה בקנדה.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על:

המקום המושלם לילדים כשאתם באילת

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית באילת, ומבקשים לזכות ברגעים מושלמים, חשוב שהילדים שלכם לא ישתעממו. לכן כדאי שתחליטו מבעוד מועד על פעילויות

האם כרטיסי אשראי קאשבק טובים לצרכנים?

לפעמים, צרכנים נוטים לקבל הצעות שיווקיות בנימה צינית ומבטלת. הם עושים זאת בצדק כמובן, בידיעה ששיווק נועד לנפח יתרונות ולהתעלם מחסרונות. לכן,