קפיצה לניו אורלינס

חלק נכבד מחובבי המוזיקה מכירים את העיר בגללה מוזיקת הג'אז שהתפתחה שם לראשונה, ומרבית מחובבי הספורט מכירים אותה בגלל קבוצת הכדורסל ניו אורלינס הורנטס, אבל אנחנו הולכים להכיר לכם על קצה המזלג את העיר הכי תוססת במדינת לואיזיאנה שבדרום ארצות הברית.

ניו אורלינס איפה זה בכלל?

ניו אורלינס היא בעצם העיר הגדולה ביותר שנמצאת בדרום ארה"ב במדינת לואיזיאנה, אנחנו בכלל הגענו לעיר לקפיצה קצרה של יומיים וגילנו עולם ומלואו שייחרט לנו עמוק בזיכרון כאחת החווית היותר יפות מהטיול שלנו בארצות הברית.

לאלו שלא יודעים או לאלו שזוכרים במעורפל, ניו אורלינס היא העיר אשר בה התחוללה סופת ההוריקן "קטרינה" שהציפה את כל העיר במי נהר המיסיסיפי אשר נמצא בעיר, בדרכנו מיוסטון טקסס לניו אורלינס ראינו לא מעט מראות ושאריות מסופת קטרינה שהתחוללה באזור, בהחלט מראה עצוב ומהמם באותה נשימה.

התיירות בניו אורלינס

פרט למראות שהשאירה אחריה סופת קטרינה ופרט לקבוצת הכדורסל המצליחה של העיר, ישנם אטרקציות תיירותיות אחרות אשר בהחלט ישאירו בכם את אחת מהחוויות היותר מוצלחות במהלך הטיול בארצות הברית.

ניו אורלינס היא קטנה יחסית עם משווים אותה לערים תיירותיות אחרות בארצות הברית, כגון: ניו יורק, לוס אנג'לס או לאס ווגאס.

האזור התיירותי העיקרי של העיר הינו הרובע הצרפתי, אשר מזכיר את דרום ת"א של ישראל, הרחוב הראשי באזור זה הוא רחוב ברבון שבו תוכלו למצוא עשרות פאבים, מסעדות, הופעות רוק וג'אז בלייב ועוד עשרות דוכנים ואטרקציות שבהחלט מניחות את העיר כאחת מערי התיירות היותר מפתיעות שנפגשנו בהם בארצות הברית.

הרחוב הראשי של העיר הינו רחוב "קנאל" שבו גם נמצאים בתי המלון היותר טובים של העיר, כאשר אנחנו יכולים להמליץ אך ורק על "מלון מריוט ניו אורלינס" שבו אנחנו התארחנו במהלך השהייה בניו אורלינס, באזור המלונות והרובע הצרפתי ישנו את נהר המיסיסיפי שבו ניתן ללכת בהנאה וליהנות מאווירה רומנטית במיוחד, בשעות הערב לאלו שרוצים ליהנות מאווירה שמזכירה את לאס ווגאס, אחת האפשרויות הטובות זה לבקר בקזינו הגדול בעיר הנמצא במרכז רחוב קנאל ממש בצמוד למלון שרתון.

אירוע נוסף שנחשב לאחד האירועים המפורסמים של העיר הוא פסטיבל "מרדי גרו" שבו ניתן לראות תזמורות ולהקות שמופיעים ברחובות ובעיקר ברחוב ברבון הנמצא כפי שהזכרנו ברובע הצרפתי, אחד הדברים שיותר מאפיינים את העיר הוא הצבעוניות שבאה לידי ביטוי בשרשראות איתם הולכים תושבי המקום והתיירים המגיעים לבקר בעיר, במידה ואתן הבנות מעוניינות לקבל שרשראות צבעוניות ללא עלות כספית, אחת האפשרויות היא פשוט לטייל ברחוב ולחשוף את החזה לעיני הגברים במרפסות העיר שזורקים את השרשראות רק לאלו אשר מוכנות לתנאי הנ"ל, כמובן שהאפשרות האחרת היא לרכוש לעצמכן מספר שרשראות בעלות של דולרים בודדים שבהחלט יהיו תחליף מצוין ואטרקטיבי הרבה יותר לפחות לדעתנו.

לפרטים נוספים אודות התיירות והאירועים אשר מתקיימים בעיר, תוכלו לבקר באתר משרד התיירות של ניו אורלינס ממש כאן!

לסיכום, אחת הערים היותר תוססות ומפתיעות שנתקלנו בהם בארה"ב ונשמח לשמוע על החוויה שלכם בעיר במידה ויצא לכם להיות שם, שיהיה טיול מהנה.

עד שאתם טסים לתאילנד, כדאי שזה יהיה מושלם

השאירו פרטים. זאת רק החופשה המושלמת שלכם

אולי יעניין אותך לקרוא גם על: